Ik mag op rood Voor ons is helaas ronde 11 alweer ingegaan vandaag. Succes voor de andere meiden! Wil het zelf wel veranderen, maar ik zie dat er heel veel meiden op de lijst veranderd moeten worden. En ik trek het ook ff niet om meiden op roze te zetten sorry! Gefeliciteerd meiden die zwanger zijn!
Jee meid, wat sneu voor je... Ik hoop dat het voor jullie deze ronde raak is hoor. Kop op, ik zag het ook niet meer zitten, maar ooit komt de dag dag ook jij positief test. Knuffie!
Is er iemand aan de lijst aan het werken? Zal ik hem even updaten ik denk ik roep even voordat er meerdere mee bezig zijn hihi.. ja kan dat?
Hoi tessa, bah balen zeg... Maar ik zie je niet op de lijst staan...misschien kijk ik erover heen maar op welke dag was je NOD? Groetjes, Miranda
Goedemorgen meiden, Wat ontzettend goed zoveel ROZE op de vroege zondagochtend! Ik zie jullie wel bij de novembermama's En ontzettend balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden.. Meiden die moeten wachten.. Ik weet hoe het voelt! Heb geduld.. Liefs, Bloempjuh
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & demisem & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X 14: Jazy & Krokodieltje 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 16: Lafje & Snoes4rx 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 18: Knippy & kattja & Fempje 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j 21: Paske & Senna04 22: Moosje25 & ivisser16 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo 24: Lieselke & Maartje84 & smile17 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh 26: Zethu & Luukske & Rapoenzel & PamPapilio 27: Lumea & Suuskebab & Lama & Manoe & Dees85 28: Surf & Jada1984 29: Janis & bollemieke 30: Tante Mars & naliey 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 Datumloos: Susan27 & Kris & Debenbas TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 5 maart: * Heitjekarweitje * Ladypink 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 12 maart: * Sweetest Angel 13 maart: * Mamatje77 17 maart: * Joyce81 20 maart: * Sweetcandie 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 166 Dames voor de Roze Villa 18 Zwanger , 31 Ongesteld , 6 Negatieve test , 3Twijfeltest , 1 Niets doorgegeven , 14 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Goedemorgen Dames, Allereerst alle ZWANGERE van HARTE meiden. Alle ongi meiden balen meiden dikke knuf. Alle wachtende ik duim hard voor jullie. en als laatste heb ik een vraag aan dames die al eens een miskraam hebben gehad en dan weer voor het eerst ongi werden. Ik ben afgelopen week ongi geworden althans denk ik maar heb alleen oud bloed :s en echt niet veel. hadden jullie dat ook? heb echt nog geen spatje vers bloed gehad. hoor het wel nog een fijne zondag
mgwc: thanx...16 maart klopt niet hoor, maar heb geen idee wat wel klopt. Ik ga vrijdag ofzo wel weer testen... ben helemaal hyper!
ALLEMAAL GEFELCITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD @Lydia... ik zei t toch..hihihihi..... @Nadine29.. na mijn miskraam had ik een normale menstruatie.. niet alleen oudbloed.. maar misschien verschilt dat per persoon.. weet ik niet..
@bruisje thnx voor je antwoord ik denk dat er niet meer dan afwachten op zit. mijn vriend zei al mss is het innestelingsbloeding wil dat zo graag geloven maar ben op het moment te nuchter om dat te denken en heb mezelf voor genomen als ik echt geen normale ongi krijg ik was over 4 weken ofzo ga testen heb ook geen testen in huis alleen nog 1 ovutest. en ik zie dat je weer zwanger bent SUPER meid van harte duim voor je dat alles heel goed mag gaan.
*oinkkk* Woeeehoeeeew, 18 zwangeren! Nou, mijn verjaardagsmaand is een supermaand! hartelijk gefeliciflapstaart aan alle zwangeren hoor! Een dikke knuf aan de meiden op rood, en een extra dikke voor diegenen die al lang meoten wachten.... Hoop dat ik er einde deze maand ook op roze mag, gister nog lekker geklust... Denk trouwens ook gister ei (krampjes en rekbare afscheiding), maar laat mooi m'n banner staan @mamaria: nega?...ooh, ik hoopdat ie nog goed uitdraait voor je hoor! Hoe voel je je anders?
kom even spieken hoeveel roze er al is (kan het niet laten) veel roze! meiden gefeliciteerd ik gun het jullie zo. zelf nog op zoek naar mijn ei niet dat we insemineren deze maand, maar wil kijken of er weer regel in zit, tot op heden nog niks. Hoop maar weinig dames tegen te komen in april! Succes
grrr, net naar de wc geweest en bij afvegen een klodder tja paars/bruin.... dus zal vandaag wel doorzetten. balen balen balen