Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & lisa1983 & Eveline79 & 2: Bloempjuh23 & Janis & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie 3: Suuskebab & Marieken & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & 10: Bapsie & Susan71 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & 12: yvy30& joyce81 13: 14: Nonja & 15: Margriet80 & 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 52 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
hmm hier ook uit brabant... Hoe is het verder hier meiden..huisje raakt al aardig vol hoor...wou net op de bank gaan zitten maar er was geen plek meer! toemme...moest ik gewoon in die luie fauteuil gaan zitten...ghehehe. Ik zie dat er thee en koffie te pruttelen staat, mensen zin in iets lekker erbij? Ik heb nog wel een lekkere koek liggen! *deelt koffie thee, fris en iets lekkers erbij uit* Zoooooo, plof...ik zit! Wat een pisweer is het zeg! Groetjes, Miranda
Nou het is hier in t Utrechtse ook echt pisweer. Was net in de pauze al helemaal net geregend/gesneeuwd. Ik heb hier al een lekker kopje thee en heb net zo'n zak van die schoolkrijtjes opengetrokken. Heb er nu al weer spijt van....pff, ben een btje misselijk.
buiten het pco verhaal: huisarts deed niet moeilijk heeft me gelijk doorgestuurd. Wel een tip wat ik kan doen tegen de buikpijn in de tussentijd. Want anders kan ik niet eens sporten en kan ik dus ook niet nog op de valreep wat gewicht kwijtraken.
whahaha maar dan moet je ook niet de hele zak leegeten...jaah dan word je misselijk...hihihi. sneeuwt het bij jouw ook? Hier net wel...grote vlokken natte sneeuw...bahhh en toen ik toenstraks naar huis fietste...(tegen de wind in) toen hagelde het bah bah bah bah bah....ik ben nu nog koud en zit al een uur thuis! Groetjes, miranda
@Heitjekarweitje: Hier nog een nh-er! @Mgwc: Ik heb net op marktplaats er even een paar nieuwe banken bijbesteld, want het wordt anders wel erg proppen hier op de banken. wel gezellig dat het al zo druk is, maar toch ook jammer weer . wat is dat toch met de wintermaanden en zwanger worden. Ik heb echt het gevoel dat er deze maanden veel minder meiden zwanger worden @Zethu: fijn dat je makkelijk werd doorverwezen en dat je iets tegen de misselijkheid hebt. Hoop dat je nu heel snel duidelijk hebt, want het is wel vaag zeg . succes! Hier regent het meer dan het sneeuwt. Af en toe wel wat vlokken, maar t blijft helaas niet liggen. Wel hele harde wind!
Blegh! Bij ons is t van die vieze natte sneeuw. Niks aan. Als t nou nog echte sneeuw zou zijn, die zou blijven liggen zou ik t nog wel ok vinden.
oh fijnn nieuwe banken! T zijn toch wel roze he anders passen ze niet bij het interieur! Hier ook natte sneeuw en die wind...wooeeeeiiiiii.... Brr krijg het maar niet warm...en een snotneus die niet weg wil...en ik wil mijn meisje ophalen..maar met die sneeuw....moet wel 10 min lopen maar dan toch! Ach zal eerst maar eens bellen of ze al wakker is hihi...want om half 2 ging ze net naar bedje toe... Groetjes, Miranda
Ja, tuuuuuuuuurlijk zijn de banken roze - knalroze . En er is een hele lading hcg over heen gegooid, dus dat zit helemaal goed! Tja, het weer is echt bleeeeghhhh. Inderdaad als het nou blijft liggen, maar deze prut is niks. Gelukkig duurt het nog even voor ik naar buiten "mag", want zelf met een plu wordt je kliedernat.
hier is het heel veel nat maar bijna geen sneeuw meer. De wind fluit door de kieren in huis heen (woningbouwvereniging zegt dat er een beetje natuurlijke ventilatie moet zijn). Gelukkig zitten we vanavond naar lekker warm naar het darten van mijn vriend te kijken.
Haha lekker klagen over het Hollandse weer, ik doe mee! Mijn voordeur kleppert, de brievenbus klippert en het kattenluikje klappert... Aleen maar regen hier, geen sneeuwvlokje te bekennen ergens. Ja Nederland is ook zo groot, straks sneeuwt het hier wel en schijnt in het zuiden het zonnetje! Als het vol begint te worden in het huisje kunnen we ook in van die grote hangmatten gaan liggen, zo creëren we een extra verdieping en het is lekker knus hihi. Uiteraard zijn deze ook roze en op afspraak te reserveren. Filmpje erbij (look who's talking) en een zak schoolkrijt en dan houden we het wachten wel weer ff vol
Mag ik alvast een hangmat reserveren dan? Ik weet alleen nog niet voor wanneer. Mogelijk is het pas voor april, maar dat zien we dan wel weer. Kan ik in de tussentijd wel af en toe logeren neem ik aan, want bij de luchtbalon van jan hoor ik ook al niet meer. Ik ben geloof ik in jullie tuin neergestort
Hij 'hangt' voor je klaar hoor! En by the way, de tuin is ook schitterend hoor dus niet erg als je daar bent beland. Staat vol met mooie bloemen, een vijvertje met echte ROZE vissen en heerlijke loungebanken. En het mooie is (en dat heb je niet in het roze huis). Het zonnetje schijnt er! Heerlijk een bruin (lees: roze) kleurtje opdoen dus! In de wandelgangen heb ik ook gehoord dat juist in de tuin heel veel HCG te vinden is, het zit in de stampertjes van de bloemetjes verstopt! Stt niet doorvertellen hoor want deze zijn juist voor jou geplant!
hmmm, ik maak me er ff lekker een bloemenhangmat van. Ff wat bloemetjes plukken. Hee wat gebeurt nu, pluk een bloemetje en er komt binnen een minuut een nieuwe terug! Hier is idd genoeg te vinden! Hier houd ik het wel ff vol hoor mensen! Heb mijn banner er ook maar alvast op aangepast. Gezellig groen rupsje wat met een tijd rijpen een mooie paarse vlinder wordt! Mensen ik blijf hier wel ff hangen om te genieten van alle pracht en praal. Zeg die roze bloessembomen, blijven die zo?
Ja lekker he! Zie je daar die bloemetjes met de bijtjes. En daar achter allemaal de vlindertjes. Zo vrolijk. Oh en kijk ook nog vogeltjes. Wat komen ze dichtbij he!