@ Heitje: dat is idd best vreemd. Kan me voorstellen dat je daar zo'n 'wat moet ik nu / wat is dit nou ?' gevoel van krijgt. Balen hoor.
Ja inderdaad! Princi begon over dat ze had gelezen dat je eitje eerst nog een tijdje kan ronddobberen in je bm voordat het zich innestelt. Dan zou het dus een innesteling zijn geweest. Maar ik vind het wel errrrug lang dan dat ie zou hebben rondgedobberd. Wat denken jullie? Is dat mogelijk? 14 dagen ronddobberen en dan pas innestelen ipv 5-10 dagen?
Heitje: van temperatuur heb ik niet zoveel verstand. Lastig allemaal zeg... Ik zou nog twee dagen wachten en dan nog een test doen en als die niet raak is, dan de HA bellen.
Ik heb toch geregeld gehoord dat ontpillen wel bestaat, ook spelen er verschillende factoren mee of je wel of niet ongesteld wordt.. Stress is hierin ook een factor, om maar als voorbeeld te noemen.. En natuurlijk kan het een innesteling zijn Ik kan je alleen maar de tip geven om plaats te nemen in de relax stoel en je lekker laten masseren
Bedankt meiden! Ik ga nu ervandoor. Ff naar mn oma want die moet morgen een zware operatie ondergaan en een hele week in een stoel zitten voorovergebogen, zo zielig Fijne kletsdag hier en vanavond kom ik wel weer ff spieken! En ik zo ff lekker onder de zonnebank! Mag wel weer ff want lijk wel een spook naar mn idee!
ik kant ni meer bijhouden! Waar is de laatste NOD lijst? Welke pagina? Zoveel te feliciteren de afgelopen dagen, te gek! En voor alle Duveltjes: Enorm veel geluk en succes!
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X 14: Jazy & Krokodieltje 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 16: Lafje & Snoes4rx 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 18: Knippy & kattja & Fempje 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j 21: Paske & Senna04 22: Moosje25 & ivisser16 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & 24: Lieselke & Maartje84 & smile17 & 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh 26: Zethu & Luukske & Rapoenzel & PamPapilio 27: Lumea & Suuskebab & Lama & Manoe & Dees85 28: Surf & Jada1984 29: Janis & bollemieke 30: Tante Mars & naliey 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 Datumloos: Susan27 & Kris & Debenbas TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 5 maart: * Heitjekarweitje * Ladypink 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 12 maart: * Sweetest Angel 13 maart: * Mamatje77 17 maart: * Joyce81 20 maart: * Sweetcandie 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 166 Dames voor de Roze Villa 18 Zwanger , 33 Ongesteld , 5 Negatieve test , 3Twijfeltest , 1 Niets doorgegeven , 14 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen![/quote]
gewoon al 17 zwangeren deze maand, jeeeetje! Fantastisch! hahaha, thanx voor de lijst... Ik wil steeds iets gaan doen, maar blijf maar plakken hier, zo gezellig vind ik het hahahaha, zou nog veel gezelliger zijn als we allemaal op een NOD beurs zouden zitten, kopje thee, chocola hahaha
Jaaaaaa! Ik mag op ROZE! ga gelijk m'n banner aanpassen Vriend en ik zijn helemaal overdonderd en blij
hey annie! hier is het goed, op het wachtbankje Nog nergens last van, dus wacht rustig verder, geniet ondertussen van de massages en de bubbelbaden Hoe is het met jou? Heb je een goed gevoel over deze maand?
Ik vergeet helemaal de nieuwe zwangeren te feliciteren! ik lees het net terug en er zijn er nog meer bij! whaaa wat gaaf! Gefeliciteerd dames! wat een heerlijke maand! alleen al leuk om hier mee te lezen en te blijheid van zoveel meiden te lezen! Voor de wachten zou ik zeggen, laat je niet voor de gek door je lichaam houden hoor!
Hoi meiden, Mag ik me hier aansluiten? Ben inmiddels een paar dagen overtijd en negatieve tests rijker...