NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Ik mag op rood. Ben vanmiddag ongesteld geworden. Ik baal als een stekker maar het is niet anders. Morgen zal het weer beter geworden.

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @jessica
    oeps sorry! :rolleyes: Ik was in de veronderstelling dat krumeltje al bij die cijfers hoorde maar dat om de één of andere reden haar naam nog niet roze was!

liefs

3. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Je staat op rood kijk maar hij blijft alleen vetgedrukt staan :S :S

4. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ik mag ook op rood, ben ook ongesteld geworden:(

5. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ik zie dat je bezig gaat met de ovutesten van de kruidvat. ik heb hier slechte ervaringen mee. deze testen gaven bij mij een week positief aan. ik had er een paar dagen terug nog een gedaan, die had ik nog liggen. ik zag nog steeds een 2e streepje. mij is aangeraden om ze te bestellen via internet, zijn ze ook goedkoper.

wou het even tegen je zeggen :oops:

6. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    thanx, ik zit al te vergelijken op matcare en babyboomshop. Bij mij heeft kruidvat het goed gedaan hoor. Elke dag werd het streepje donkerder. Ik ahd er alleen neit meer dan 5 en ik zat in Italie dus ik heb niet door kunnen testen. Maar ze zijn wat duur dus ik ga voor goedkopere.

Lief van je :)

7. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    fertilityfriend heeft trouwens al van vandaag dag 1 gemaakt. Dus mijn cyclus was 29 dagen.

8. Jessica26i

waar sta jij kan je nie vinden

9. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ach ja, bij iedereen werken die testen natuurlijk weer anders. ik werd er wel een beetje onzeker van. uiteindelijk heb ik die digitale van cb maar gekocht, wel heel duur, maar super goed. die van de kv gaven al 4 dagen positief aan, de de 7e dag met cb pas positief.

ik snap trouwens weinig van die tabellen die jullie voor het tempen gebruiken :(

10. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Ik ook niet, die van mijn zijn rommeltje. Maar ik ga deze maand een andere thermometer gebruiken. Kijken of het veranderd.
    Waar heb jij ze bestelt? Bij babyboomshop kun je nergens zien hoe ze eruit zien.

11. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ik heb nog geen nieuwe besteld, eerst deze ronde afwachten :D

maar anders word het matcare denk ik, of ik kijk nog even op testjezelf.nu maar daar verkopen ze alleen per 28 of meer

12. vandergijs

vandergijs Actief lid

14 dec 2008
    138
    0
    0
    Alle zwangeren... Gefeliciteerd!

@Hier: Joehoe! Eindelijk na 9 weken heb ik dan een eisprong. Vanmiddag al heerlijk geklust... ha ha ha.

Morgen naar de gynacoloog. Hopelijk hebben we hem helemaal niet nodig...

13. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Goedeavond, dames,

wat een geklets allemaal..

14. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Hoi dames...

Hebben jullie dit al gelezen?

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=3646

Vond het wel leuk om te lezen... hebben namelijk 4 dagen voor m'n zogezegde ei( volgens mijnkalender.net) geklust en begon te denken dat dat misschien te ver af zou zijn geweest (konden ook niks anders, zijn nog niet samen gaan wonen) maar dat blijkt dus niet!
    Interessant om weten hoe lang zaadcellen wel in leven kunnen blijven in je lichaam!

15. Jessica26i

Lady dit zijn geen dingen om hier neer te zetten;) Denk dat de meeste dit wel weten hoor ;)

16. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Dit kan makkelijk in dit topicc volgens mij hoor.

17. Jessica26i

nou ja het zal wel hiihhihi

18. Jessica26i

bannercheck

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben zo down. Ik heb vandaag een CB test gedaan omdat ik niet nog 2 dagen kon wachten. Nu was de test dus negatief. Moet ik ervan uitgaan dat ik het deze maand dus nie ben..? En dus voor april gaan..? Volgensmij heb ik toch op tijd geklust. En ik ben nogsteeds niet lekker. Ik heb vanmiddag vanaf half 3 tot 8 uur in de avond geslapen, omdat ik niet lekker ben en erg moe ben.

20. Jessica26i

he meis nee nog ff geduld het kan ook morgen wel positief zijn of overmorgen pas als je week over tijd bent dan eerst met ha bellen als je nog niet ongi bent......

Deel Deze Pagina