NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Gezellig melig hier! haha
    Ikke nie snap.. leek erg hevig en nu valt het lijkt het weer mee, maar durf niet hard te roepen.. straks komen de duivels weer heel hard terug...
    Heb wel ongi krampen enzo.. en is nu normale ongi..
    Ik ga het huisje even verlaten.. Ga naar de 1ste varjaardag van een vriendinnetje :-D
    Kei leuk dus!

2. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Hallo meiden, jullie hebben gelukkig het huis even verbouwd en zijn lekker misselijk gegeten de bloemetjes buiten aan het zetten ! Ik hou er wel van.
    Nou hier in limburg is het weer ook slecht inmiddels en ik zit dus braaf thuis bij de openhaard onder een dekentje met de laptop op schoot.
    Ik ben dus net terug van de afspraak met de gyn en geen ei in aantocht zullen we maar zeggen, was nog steeds vanalles te zien maar niks van enige maat. Heb provera meegekregen om de komende 10 dgn te slikken (ingaande vandaag!) om een menstruatie op te wekken. Op het moment dat deze er is kan ik op dag 3 met clomid beginnen (5 dagen) om een eisprong op te wekken en dan op dag 10 weer terug voor een echo.
    Vriend is nu ook bijgepraat en voelt zich stukken beter geloof ik. En ik.... ik ben blij dat er nu wat gaat gebeuren en erg benieuwd naar de uitkomsten. Volgens mij ben ik ook de eerste in dit clubje die met medicijnen gaat beginnen dus ik ga jullie op de hoogte houden !

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Dames: ik ga me klaarmaken voor een avondje darten kijken (en petekindje spelen van te voren)

4. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal! Eindelijk na een paar dagen weer de tijd om bij te lezen hier. Het wordt steeds voller hier, gezellig! Ik plof ook op zo'n nieuwe roze bank neer, of zou ik toch in de tuin gaan zitten?

@ zethu en djaar: succes voor jullie allebei, ik hoop dat jullie snel verder in het traject kunnen.

@ alle nieuwelingen: welkom

@ ladytijger: he wat een rotnieuws voor jullie zeg, ik hoop dat jullie snel een nieuw wondertje gegund is, wat lekker 40 weken bij mama blijft zitten.

Hier is de ongi gelukkig al een dag of twee weer over. Dus op naar de volgende klusronde, ik zit alleen nog te twijfelen wanneer te beginnen met de ovu-testen.

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    He plaatsgenoot......geef die koeken maar ff door als je wil. Lekkerrrrr!
    Kopje koffie erbij en een leuk muziekje?

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hier is de ongi ook bijna over, dus we kunnen bijna weer lekker sexen. Hopen dat t resultaat heeft deze maand....voor ons allemaal!

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    He nana, Ik heb inderdaad ergens gelezen dat in de wintermaanden bepaalde hormoonspiegels bij vrouwen lager zijn dan in de zomer of zoiets. Het kwam er op neer dat je inderdaad in de zomermaanden makkelijker zwanger zou worden.

En ik zou nog wel wat afstand nemen van het forum. Maar ja nu heb ik ook nog eens een heel mooi nieuw laptopje en dus nog meer reden om lekker een beetje te surfen hier en daar....

Heeft iedereen al een beetje een fijne avond?

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hee Princi,
    tja, t is toch wel moeilijk he dat afstand nemen ;) . Maar ja een nieuwe laptop smeekt er natuurlijk om om uitegprobeerd te worden en waar kan dat nou beter dan op zp :D . Het was mij ook bijna gelukt een hele avond niet hier te kijken...
    Grappig dat je dat had gelezen, nou ja grappig, eigenlijk best irritant :( . Maar ik ken dus ook echt helemaal NIEMAND die in nov jarig is, dus dat zou het dan ook verklaren. Goed laten we vooral hopen dat wij er hier allemaal geen last van hebben! Met die mooie tuin vol hcg moet hier in t huis toch helemaal goed zitten ;)

9. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hoiiii,

Ik kom jullie gezellig vergezellen in het mooie knusse huisje.
    Gisteren mijn ongie gekregen, op naar ronde 3, veel succes allemaal!

10. Dani11

Dani11 Niet meer actief

img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG]

Maart 2009

1: Daphne1984 & Lumea & lisa1983 & Eveline79 &
    2: Bloempjuh23 & Janis & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie
    3: Suuskebab & Marieken &
    4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 &
    5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo &
    6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee &
    7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie
    8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 &
    9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 &
    10: Bapsie & Susan71
    11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes &
    12: yvy30& joyce81
    13:
    14: Nonja &
    15: Margriet80 &
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

2 maart:
    * lisa1983

3 maart:
    * Lumea

8 maart:
    * Djaar 77
    * Bapsie

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

53 Dames voor de Roze Villa
    1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
    [/quote]

11. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ahum krijg het huisje er niet op :oops: :oops: :oops:

12. [​IMG]

Maart 2009

1: Daphne1984 & Lumea & lisa1983 & Eveline79 &
    2: Bloempjuh23 & Janis & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie &
    3: Suuskebab & Marieken &
    4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 &
    5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo &
    6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee &
    7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie &
    8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 &
    9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 &
    10: Bapsie & Susan71 &
    11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes &
    12: yvy30& joyce81 &
    13:
    14: Nonja &
    15: Margriet80 &
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

2 maart:
    * lisa1983

3 maart:
    * Lumea

8 maart:
    * Djaar 77
    * Bapsie

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

53 Dames voor de Roze Villa
    1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

13. Nu wel ;)

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey Dani11,
    jij toch ook hier :(
    Maar ook :D Gezellig
    Wil je in de hangmat, op de bank of een kijkje nemen in de tuin? (Het mag ook alledrie hoor..alles gaat hier zoooo makkelijk ;) )

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Gister was mijn vriendje wel lief..
    Zei al dat het nu weer zo heftig was en dat ik dat stom vond. Reactie " ja das ongesteld zonder pil he, dan heb je er meer last van, maar is voor een goed doel moet je maar denken. En niet teveel druk maken dat het helemaal weer als vroeger word, komt wel goed"..
    Lief he?

Kunnen we overigens niet afspreken dat hier altijd de zon schijnt? ;)

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi, jaa zonnetje...die schijnt hier nu ook lekker in mijn beeldscherm ppffff zie geen steek!

Goeiemorgen trouwens dames, hoe is het met iedereen?

Groetjes,
    Miranda

17. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Jada, bedankt ;)

Heitjekwarweitje ja ik ben er ook, och wel gezellig...we blijven positief en gaan hoopvol de volgende ronde in toch! Succes allemaal en heitje doe mij maar een lekker hangmatje kan ik ff heerlijk een dutje doen.

Hey joyce dat is zeker lief van je mannetje! Hou hem in ere. :D

18. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    goede morgen dames het wordt lekker al vol in ons mooie huisje nou overal is et al bezet dus ga lekker geniet in de tuin. hahhaha
    hoe is het met iedereen hier hoe was is het gegaan Zethu hoop dat alles goed is heb weer tijd om mee te kletsen ben er niet zo veel maar probeer er wel vaak bij te zijn.

Groetjes Babylove1

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Gewoon ff wat vraagjes...

Hoe oud zijn jullie? Voor hoeveelste kindje gaan jullie? En hoelang al bezig?

Ben niet nieuwschierig! gewoon geinteresseerd hahaha.

Groetjes,
    Miranda

20. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hoi Miranda,

Ik ben 29 en ik ga voor ons eerste kindje :baby:
    Dit is mijn 3e ronde!

En jij?

Deel Deze Pagina