ooh al 21 dan heb ik er 2 gemist wie zijn dat dan de laatste 2? enne ik ga morgen maar gauw testen voordat al het rose op is deze maand..meiden spreek jullie later weer.. slaap lekker ik ben rond 9 uur wel online voor de testuitslag...
kan maar 1 ding zeggen en dat heb ik hier al meer gezegd sta op je strepen bij je HA desnoods overdrijf het..en dreig eventueel met een second opinion omdat je het er niet mee eens bent. en de meeste HA hebben daar maar een hekel aan...
Lieve testers... heel véél succes morgen, mag het een dag vol roze streepjes worden! Ik ga nu ook m'n bed in... en zoek en voel en zoek naar dat EI liefs
ik zie dat iedereen al slaapt haha...truste allemaal mss tot morgen...alle testers voor morgen suc-7 en alle zw GEFELICIFLAPSTAART en alle ongi meiden suc-7 met de volgende ronde en alle wachters ook suc-7
truste meid...ik ga ff een hapje eten (heb enorme trek) en daarna ga ik ook lekker me bedje opzoeken...
Hier word met rose gesmeten,vliegt bijna letterlijk om je oren.Alweer 2 rose dames erbij.Ik durf nog niet meer naar mijn werk te gaan met jullie.hihi
Het lijkt wel of ik het erom doe zeg... Ben ik heel even bezig, blijkt dat er toch nog mensen online zijn.... NOu ja, even afwachten maar weer
nou ik ga nu echt echt slapen hoor moet er morgen half 9 weer uit...en daarna moet ik weg maar ik laat morgen om 9 uur wel iets van me weten..
goedemorgen iedereen. ik heb eff een vraagje over een ovu test: test je nou altijd een 2e lichte streepje ook al ben je niet meer op zijn vruchtbaars? of moet er dan echt geen 2e streepje komen,pff ik weet het niet wat ik heb vanmorgen een ovu rest gedaan en er kwam een 2e streepje best wel donker maar niet zoals in het controle venster, @ TESTERS VANDAAG HEEEL VEEL GELUK EN IK KOM STRAKS TERUG EN IK WIL ALLEEN ROZE ZIEN!!!! TOY TOY TOY ,EN ALVAST GEFELICITEERD DIE DAN ZWANGER ZIJN!!!!
je had niet met je ochtendurine moeten testen, die geven altijd positiever aan dan dat het is Maar ik weet het antwoord op je vraag verder niet