Proficiat aan alle zwangeren . Ik ga nu niet alles bijlezen zijn teveel pagina's en heb nog teveel werk hier
Ik kwam even spieken.. Ladypink: heel veel succes met je test. Ik blijf de site even in de gaten houden. Jij moet gewoon op roze! Alle andere testers uiteraard ook veel succes vandaag! Weet zo niet wie dat allemaal zijn! @ ongi dames: balen meiden! Succes in de volgende ronde!
wgev, Helemaal mee eens, die testen zijn slecht. Ik had 6 dagen een positieve test, anderhalve week voor mijn NOD en een week na mijn ei, ze werken niet goed! Babyboomshop of sensitest...Veel goedkoper en betrouwbaarder!
Goedemorgen dames......... Zo sinds het moment dat ik zwanger ben ben ik iedere keer vroeger wakker word er gek van maar kan k wel lekker met jullie meelezen ben benieuwd of we meer roze krijgen hiihihi nou ik ga ff 5 telefoontjes plegen en dan ben ik er weer bij hihihihhi
Even een vraagje: Heeft iemand hier wel eens getest met de nieuwe digitale test van clearblue? Ik wil die namelijk gaan halen, maar ik snap het niet helemaal.. Deze test geeft dit aan: Niet Zwanger Zwanger 1-2 weken Zwanger 2-3 weken Zwanger meer dan 3 weken. Ik ben nu dus zo'n 4 weken zwanger, maar zou deze test dat dan ook moeten aangeven of geeft deze test het moment van bevruchting aan? Dan zou ik dus 1-2 of 2-3 weken zijn. Vind het een beetje verwarrend..
JOEHOE wat een roze! in het weekend niet veel gelezen, dus moet nu heeeeeel veel bijlezen... Weet niet of het me gaat lukken met die kleine om me heen haha... Ook al weer testers vandaag.... SPANNEND, ik duim voor heel veel roze voor jullie vandaag! En natuurlijk voor alle anderen die de komende tijd allemaal gaan testen! Voor degene met ongies, BALEN HOOR, hopelijk is april jullie maand! Voor de wachters heel veel succes met het op de proef stellen van jullie geduld! Hier alles goed, van het weekend een nieuwe fiets gekocht, zo'n echte moederfiets, met zitjes, regenscherm, fietstassen etcetc. Echt gaaf! Als het mooi weer blijft vandaag ga ik lekker op pad! Ik ben benieuwd naar de eerste testuitslagen!
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X 14: Jazy & Krokodieltje 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 16: Lafje & Snoes4rx 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 18: Knippy & kattja & Fempje 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j 21: Paske & Senna04 22: Moosje25 & ivisser16 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & 24: Lieselke & Maartje84 & smile17 & vandergijs & 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady 26: Zethu & Luukske & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje & 27: Lumea & Suuskebab & Lama & Manoe & Dees85 28: Surf & Jada1984 29: Janis & bollemieke 30: Tante Mars & naliey 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 Datumloos:Susan27& Kris & Debenbas TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 5 maart: * Heitjekarweitje * Ladypink 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 12 maart: * Sweetest Angel 13 maart: * Mamatje77 17 maart: * Joyce81 20 maart: * Sweetcandie 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 168 Dames voor de Roze Villa 21 Zwanger , 34 Ongesteld , 5 Negatieve test , 2Twijfeltest , 1 Niets doorgegeven , 14 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Nu ik EINDELIJK weet wanneer m'n eisprong is. Kan ik me ook EINDELIJK na twee maanden weer op de NOD lijst zetten... @testers: good luck ladies
heb het ff opgezocht en volgens mij bedoelen ze wel vanaf de bevruchting. dus als je met vier weken test, dan ben je 2 weken zwanger. als je met 5 weken test, dan ben je 3 weken, en ga zo maar door. Snappie. Ik heb ook zo'n boek met prachtige plaatjes over de ontwikkeling van het vruchtje en daar rekenen ze ook vanaf bevruchting, omdat dat de leeftijd is van het vruchtje, en die twee weken ervoor krijg je er natuurlijk zomaar bij..., dus denk dat je daar vanuit kan gaan.
OOO wat fijn voor je! Geeft weer wat meer zekerheid, want dat afwachten maar elke keer, is ook niks! Succes met klussen, en hopelijk is het RAAK deze keer!
Nou, ik ga dus niet alles lezen meer... Zoooooo veel! Maar ik wil iedereen bedanken voor de felicitaties, dan vergeet ik ook inemand en ik hoop jullie allemaal terug te zien bij November mamma's. Strooi nog ff wat HCG over ZP en ga me nu aanmelden voor Moeders voor Moeders... Fijne dag meiden, dikke tuut! (Fries voor kus)