hiihih geeft niet hor maakt niet uit hhahahahha pfff word gek van alle telefoontjes die ik moet plegen pffffffffffffffffffffffffffffff ziekenhuis amc , utrecht,verloskundige pffff word je gek van hhahahhahah en wil je keer optijd bellen zijn ze er pas allemaal 0m 9uu r hahhahhaha
Nee ik bedoelde of ie aangeeft meer dan 3 (omdat ik 4 weken ben) of dat ie de tijd aangeeft vanaf de bevruchting (dus 2 weken ipv 4).. Maar bedankt het is me nu duidelijk! Waarschijnlijk zal ie bij mij dan 2-3 aangeven..
Okay, nou... Zal zo ook ff kijken op de site en inschrijven... Trouwens, @ ALL THE LADIES: Ik was voor de tijd ook heel erg op zoek naar kwaaltjes, maar die had ik eigenlijk niet. Nu nog niet echt. Beetje weeïg soms en af en toe wat steekjes in mijn borsten, maar verder niks. Dus ookal voel je niks, het kan zomaar raak zijn.
nou het ziet er naar uit dat hij weer nega is meiden..ik ga me klaar maken en dan ga...dingen doen ben druke de komende 3 dagen dus weet niet wanneer ik tijd vindt om even bij jullie te spieken..
@surf denk het niet als ik na 5 dagen niet posi test dan ben ook niet zwanger zei de gyn dus mag zometeen ziekenhuis bellen wat er dan aan de hand is..
Balen Ladypink veel sterkte in het ziekenhuis je ziet al met een stress als je al 5 dagen overtijd ben en nog niet posi maar je weet het maar nooit
Hellup, Ik kon me niet meer beheersen,nu heb ik getest,blijkt het een ovulatietest te zijn.Heb ik weer eens niet goed op gelet.balen.