Dat is de test van Clear Blue met conceptie-indicator. En ongi-pijn is normaal. Dat is geloof ik het innestelen en het oprekken van je baarmoeder. De pijn lijkt heel erg op ongi-pijn. NIks om je zorgen over te maken dus
Goedemorgen dames. Jeetje krikkie zeg jullie hebben veel geklets dit weekend, sorry hoor maar dat zijn me even iets te veel pagina's om volledig bij te lezen. Mijn oog zag wel erg veel roze! Gefeliciteerd dames en mannen/vrouwen van dames! Afgelopen zaterdag was ik samen met manlief en honden even lekker aan het wandelen, en toen zag mijn man.... Ja ja een ooiervaar! en niet 1 nee 2, een koppeltje dus. Ik hoop zo dat het fabeltje een beetje waar is, ja hoop doet leven he, zeker bij ons. Ik ga maar even mn huisje poetsen en de was doen bleeegghhh... *geeft zichzelf een schop onder de kont om aan de bak te gaan*
@Heitje Ach ik vind dat artsen er zijn voor ons te helpen, en je stelt je nooit aan als je vragen hebt he ! Ik heb geen steekjes en helemaal geen ongi gevoel gehad! Het bloedverlies was 1 dag voor NOD (bruin) en dan vrijdag 1 druppel roze verlies (3 dagen na NOD) Ik heb gekeken voor huisarts maar die zit de hele week vol (behalve smiddags maar dan werk ik). Ik denk dat ik er misschien beter nog een test tegenaan gooi? Ik heb er een topic over geopend bij zwanger worden Wanneer was jouw bloedverlies? En heb jij krampjes? Hoeveel keer en wanneer al getest?
Haha wat leuk dat jullie ooievaars zagen! Die zijn hier in de wijde omtrek niet te vinden hoor! Jaa schoonmaken! Nou al zin in...NOT Maar ik ga ook aan de gang. T is een zandbak hier Schoonmaak ze lieseleen!
Zoo.. ff 80 paginas teruggelezen hahahahahaha vet cool! purple genius is wel leuk hoor heb hem zelf.. Heb nachtkastje goed vol! enne ladies glide is echt super! doe mijn vriend er vaak mee masseren en andersom en is zoveel fijner dan normaal massage olie! en die nea: ja... die wil ik ook.... ff sparen nog... EGO: goede nieuws: ik heb vandaag een kijker! WOEHOE! ben echt helemaal hyper! Slechte nieuws: ongi gister gekomen... Had al vanaf vrijdag hoofdpijn en al langer dus roze en bruin dus weet nu dat dat erbij hoort bij mij... had zaterdag nog iets geks.. was lekker gekomen zeg maar en toen buikpijn! niet normaal meer! ga nu iig weer van 28 dagen uit.. mooi gemiddeld. Heb meer ex-pil dames gezien die eerst 30, toen 26 en daarna regelmatig op 28 dagen een cyclus hadden dus ga er vanuit dat ik daar ook bij hoor! @ kris, jessica, lydia, aleida, twijfelaar, majella, miracles, krumeltje en mosie: gefeliciteerd! @ mamatje: als je opgewonden bent of klaargekomen is de afscheiding ongeveer gelijk aan vruchtbaar slijm.. had ik namelijk ook voor de duiveltjes kwamen @ lacatcyd: ik las goed tegen blaasontsteking? Helaas! ik heb zelfs gehoord slecht voor je om dagelijks te gebruiken! je lichaam doet dan zelf niks meer aanmaken en daardoor meer kans op schimmeltjes enzo... dus neit te vaak! zonder ondergoed slapen helpt vaak ook tegen blaasontsteking! en plassen na de seks! en niet te veel/vaak inlegkruisjes : ook tegen schimmeltjes! En als je speeltjes gebruikt: speeltjes schoonmaken!@! @ ontpillen: of beter onthormonen: volgens bijsluiter is alles binnen 2 dagen uit je bloed. Denk alleen dat je lichaam daarna weer alles zelf moet doen en dat kost tijd.. bij de een meer en bij de ander minder. Dus het is niet echt ontpillen, maar opstarten @ zonnen + zwanger: je kunt zwangerschapsmasker krijgen omdat je meer pigment aanmaakt, maar denk dat dat pas speelt na paar weken als je hcg hoog is. Dus niet in de eerste 4 weken.. dus geen rekening mee houden bij nega test lijkt me.. sowieso zeggen ze als je goed insmeert is er niks aan de hand ! @ nieuwe CB test met indicator: alsie 2 weken aangeeft, ben je bij de HA 4 weken zwanger want rekent van moment van bevruchting. (heb hem liggen, vandaar) @ ladypink: want ontzettend balen! Hoop dat ziekenhuis je kan helpen wat er dan aan de hand is. @ dani11: een streep is een streep: voorzichtig gefeliciteerd! Bij twijfel gewoon HA bellen hoor, die zijn er voor!
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X 14: Jazy & Krokodieltje 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 16: Lafje & Snoes4rx 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 18: Knippy & kattja & Fempje 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j 21: Paske & Senna04 22: Moosje25 & ivisser16 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje & 27: Lumea & Suuskebab & Lama & Manoe & Dees85 28: Surf & Jada1984 29: Janis & bollemieke 30: Tante Mars & naliey 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 Datumloos:Susan27& Kris & Debenbas TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 5 maart: * Heitjekarweitje * Ladypink 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 12 maart: * Sweetest Angel 13 maart: * Mamatje77 17 maart: * Joyce81 20 maart: * Sweetcandie 25 maart: *Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 168 Dames voor de Roze Villa 20 Zwanger , 38 Ongesteld , 6 Negatieve test , 2Twijfeltest , 1 Niets doorgegeven , 13 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Donderdag was mijn NOD. Rond 11 uur 's avonds had ik bruin slijm. Die nacht wat rood en bruin in mijn mv en de volgende dag kreeg ik maar een kleine halve ob vol. 's avonds was het alweer over. Had wel ongi pijn juist. En zaterdagochtend negatief getest. Ik ga zometeen kijken in dat topic! Eerst ff stofzuigen en dweilen blech
Hey joyce ben je er weer gezellig hoor hihhiih ik heb al de afspraak bij de gyn. 20 maart omdat ik vroege echo krijg hihih dus zie al snel ons wondertje en nu nog maar duimen dat het god gaat en gezond is en niet de rot ziekte van zijnofhaar mama krijgt.................
ik ga voor je duimen! vind het echt super voor je! (ben er al vanaf 9 uur, maar was eerst hyper van de telefoon van de makelaar en toen moest ik FLINK bijlezen en rekenen enzo.. je kent het wel hahaha).
@ alle zwangeren gefeliciteerd! Het zijn er echt veel hoor deze maand. Ik hoop dat ik me erbij aan mag sluiten.... @ Dani 11, volgens mij is ie ook hartstikke positief. Gefeliciteerd. @ alle ongi's succes in de volgende ronde... Hier nog steeds op zoek naar mijn ei. Hopelijk duurt het niet al te lang meer....heb toch geen geduld...
Dani11 hartstikke positief hoor! Volgens meerdere mensen geven die ook geen valse posi dus Gefeliciteerd! Geniet ervan meis.
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X 14: Jazy & Krokodieltje 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 16: Lafje & Snoes4rx 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 18: Knippy & kattja & Fempje 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j 21: Paske & Senna04 22: Moosje25 & ivisser16 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje & 27: Lumea & Suuskebab & Lama & Manoe & Dees85 28: Surf & Jada1984 29: Janis & bollemieke 30: naliey 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 Datumloos:Susan27& Kris & Debenbas TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 5 maart: * Heitjekarweitje * Ladypink 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 12 maart: * Sweetest Angel 13 maart: * Mamatje77 17 maart: * Joyce81 20 maart: * Sweetcandie 25 maart: *Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 167 Dames voor de Roze Villa 20 Zwanger , 38 Ongesteld , 6 Negatieve test , 2Twijfeltest , 1 Niets doorgegeven , 13 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Heb mezelf van de lijst afgehaald, blijf hier wel meelezen e.d. maar moet toch echt naar april. Succes allemaal
@Ladypink: Shit! Succes meid! @Dani11: Volgens mij ook zwanger, gefeliciteerd! @Joyce, hahaha, ik moet die purple genius nog es gaan proberen hoor! En nu dan maar hopen dat iemand nog een party geeft, dan koop ik de ladiesglide ook. Had een klein zakje bij de vorige bestelling en daar hebben we elkaar mee gemasseerd (wel weinig hoor), maar wel lekker spul, kan ook in je haren en je kunt het ook als wd40 gebruiken toch, hahaha! Kende je Denise of Adrienne nou? Kuzzz
Heb even een vraag aan de dames die ovulatietesten doen en hun eisprong eigelijk ook voelen. Loopt dat gelijk op? Normaal voel ik mijn eisprong eigenlijk altijd op 1 dag voor het eigenlijk zou moeten (dag 13 dus), maar voel vandaag nog niks. Iemand ooit wel eens een positieve ovulatietest gehad, maar de eisprong niet gevoeld terwijl dat normaal wel zo is? Hopelijk heeft iemand al een keer zoiets meegemaakt anders houd het geloof ik al weer op voor deze maand....
Bedankt allemaal voor de lieve reacties, hoop dat nog meer mensen zich deze maand mogen aansluiten, ik duim voor jullie....