nou ik dacht dat mn menstruatie gister dus doorzette maar neehoor. alleen gisterochtend wat en tot nu toe weer niks, alleen bij het naar de wc gaan wat roze verlies met afvegen, niet eens de moeite om er iets voor te gebruiken. wat denken jullie? zou het nog kunnen? denk dat ik morgenvroeg voor de zekerheid toch nog een test ga doen. en trouwens mn tepels (de top) zijn wit! heb ik nog nooit gezien. heb verder ook geen bruikkrampen meer. vind het echt vreemd.
middag dames........... Zo nu ben ik klaar met bellen hihihi zo ziet me schemaatje eruit 20 maart gynocoloog en ziekenhuis umc dan krijg ik bij 6wkn al een echo 16 april naar de VK dan zijn we negen weken en krijgen we weer een echo wat heerlijk kan gewoon 2x in 3wnk ons wondertje zien nou maar hopen dat alles goed en gezond is en niet die rotziekte heeft...........ppff wat een onzekerheden.....
@ tante mars de dans de dans doe de ongidans de dans de dans doe de ongidans @ ladypink balen meid... maar geen bloed geeft moed he @ dani, die is superpositief... @ de anderen die ik zeker niet expres vergeten ben: - gefeliciteerd OF - veel moed liefs
Hier zijn de vruchtbare dagen dus over...heb geen vruchtbaar slijnm meer en mijn temp ging vanmorgen omhoog...niet veel maar toch, dus hij zal morgen wel meer omhoog gaan en ik hoop dat we genoeg geklust hebben.... @alle zwangeren Van harte gefeliciteerd @iedereen die ongie is geworden Echt balen en heel veel succes in de volgende ronde @iedereen op het wachtbankje Heel veel succes met wachten...al is dat heel erg lastig @alle testers Heel veel succes met testen...en hoop dat ie vet posi is
Heej senna... wat heb jij een korte cyclussen ineens zeg! maar wel gewoon eisprong? hoe komt dat zo ineens joh?
Wat denken jullie dames.. heb ik mn ei nou wel al gehad.. of gaat ie nog komen? http://www.fertilityfriend.com/home/24bec4
Ik denk dat het komt door de tarwekiemolie...maar ik denk (weet bijna zeker) dat ik bij die cyclussen van 18 en 15 geen eisprong heb gehad...maar die van 20 weet ik niet zeker...en ik hoop nu wel..want had gister en eergister wel last van steken en krampen Dus ik ben heel benieuwd Ik heb toch liever dit dan ik cyclussen heb van 35 of 52 dagen.. die ik voorheen had
ja he?.. ik denk dus zelf aan de 7e of 8e misschien.. vooral door de steken etc... maar das best vroeg! (dag 10 of 11) dus kweettniet! hahahaha ennuhm, je gaat zeker nog door naar november als t raak is?
http://www.fertilityfriend.com/home/141ec5 dit is de mijne...ook niet zo duidelijk als normaal... Ik weet het eigenlijks niet of ik nog door ga naar november...nog niet uitgerekend hihiihi
@ suekes: overigens.. die ladies glide.. mag gewoon als je zwanger wilt worden! dus hehe.. meteen ff nagevraagd natuurlijk..
Ja net aan hahahahahha 1 Maart 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie 5 Maart 2009 Een beetje vruchtbaar 6 Maart 2009 Vruchtbaar 7 Maart 2009 Erg vruchtbaar 8 Maart 2009 Eisprong 13 Maart 2009 Innesteldag 22 Maart 2009 Vanaf hier kun je testen 29 November 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum
Nee omdat ik zo graag naar november zou willen! hahaha.. als t nu raak is moet ik alweer naar december! Bruisje, puzz en fl3x zitten in november! die ken je ook wel van de eerdere NOD's denk? (heb ik veel mee zitten beppen vandaar)
Net even gecheckt.. en als mn eisprong vandaag of vooooor vandaag is/was.. dan kan ik nog naar november! Even dubbel duimen dat t raak is voor ons dus!
Ja dat weet ik dat die daar al zitten...en nu wij nog hiiihihih Word dan erg gezellig Maar als ik nou zwanger ben..dan neem ik jou gewoon mee hoor! hahahaha
@pam: moest ik zwanger zijn, verhuis ik ook naar november... stiekem althans, want volgens de berekening van laatste ongi zou ik op 01/12 uitgerekend zijn, maar als ik op mijn eigevoel afga op 28/11 Zou ook graag terug met bruisje, flex en puzz meekwekken