Hoi Miranda ik ben 28 heb al 2 kids en ga voor de derde dit is mijn 4de ronde Nana33 ik ben ook een november mensje hahah ben in november jarig
He, ik ben 28 en zijn bezig voor ons 2e kindje na Robin* (24/11/08 ) dit is officieel mijn 2e ronde na de bevalling
ik ben de dertiende jarig het leuke is mijn zus is elfde en we verschillen echt 2 jaar en 2 dagen van elkaar heeft me moeder goed gedaan hhahah
dames, ik ben 31 vriend wordt bijna 35 en het zal voor ons allebei een eerste kindje worden ben in juni gestopt met pil en sinds september serieus aan het proberen, echter met lange cyclussen ....................... ppffff
hahha ja he bij mij was et ook snel hoor mijn kinderen verschillen ook alleen maar 11 maanden de ene is 1 februari en de ander is 26 februari wel te snel maar jah wel gezellig en leuk
Dames, even een vraagje. Heb gister een positieve ovulatietest gehad. Betekend dit dan automatisch dat ik rond de 14 dagen later bij NOD heb? Dat zou dus betekenen dat ik moet verhuizen uit ons mooie roze huis naar februari (of hopelijk naar de zwangere )
Gisteren had ik echt een grote dip. Het begon dat ik me ergerde aan de manier waarop mijn teamleider me liet weten dat ik niet meer mee mocht doen met de tiltraining omdat ik daar toch weg ga. Maar eigenlijk was ik in een flinke dip geraakt omdat ik vreselijk baalde omdat ik ongesteld was geworden. Dat kwam er gisteren pas echt uit. Het gaat nu wel weer en ga als het klopt vandaag weer starten met clomid dus over een week kunnen we er weer voor gaan. Hopelijk hebben we dan meer geluk. Jullie allemaal ook heel veel s6. xxx Pearl
nee dat ligt eraan...bij de meeste vrouwen is het idd 14 dagen na eisprong..maar je dagen na de ovulatie kunnen ook minder of meer zijn...bij mij meer!! 18 dagen...
aah pearl...kom hier je gal maar spuien meis....dat is lekker! En stomme teamleider...waarom mag je neit meer mee doen als je weg gaat...ja en? hoef je dan ook niet meer te werken ofzo...want je gaat toch weg of niet? whahaha.. Groetjes, Miranda
@Pearl: aaah meis, wat vervelend van je dipje . Het is ook niet leuk als ze je op je werk behandelen alsof je er nu al niet meer bij hoort of bent en als je dan ook nog eens ongi bent geworden... Maar gelukkig hoef je er niet meer zo lang te blijven en hopelijk is dit voorlopig je laatste ongi . @babaylove en dani11: hahaha, nou goed om te horen dat er in november toch babys geboren worden. Dat geeft een mens weer hoop! Laten wij met z'n allen er voor zorgen dat er dit jaar in november een ware geboortegolf onstaat . @Miranda: ik ben 29, mannetje 38 en we gaan voor ons eerste beebje. @Florida: vanaf je positieve test tot je ei kan het nog 1 a 2 dagen duren. Vanaf je ei tot je nod kan tussen de 10 en 19 dagen duren (gemiddelde is 14). Dus de kans is groot dat je nod nog wel net in feb is, maar je kunt natuurlijk altijd gewoon gezellig hier blijven. Als jij nou straks zwanger bent, dan hebben we voor maart begonnen is al 2x roze op de lijst .Lijkt mij een mooi begin!
overzichtje! Babylove1 - 28jaar - 3e kindje - 4e ronde (13 nov. jarig) Dani11 - 29jaar - 1e kindje - 3e ronde (28 nov. jarig) djaar77 - 31jaar - 1e kindje - Eveline79 - 29jaar - 1e kindje - 2e ronde (19 jun jarig) Florida13 - 28jaar - 2e kindje - 2e ronde joyce81 - 27jaar - 1e kindje - Mgwc - 28jaar - 2e kindje - 5e ronde (8 nov. jarig) nana33 - 29jaar - 1e kindje -