Wacht... ik bedenk me dat de dans van tante mars voor haar ongi worden ook werkte.. zullen we met zn alle ff een "Naar-November-mama's" dans doen?! *** Doe de dans, doe de dans, doe de Naar-Novembermama's Dans! \/ Doe de dans, doe de dans, doe de Naar-Novembermama's Dans! [-o< ***
*shakeshakeshaaaaakeeeee* Hoppaaaa, ik spring mee in de danskring! (nu effe wel in gedachten, want heb hoofdpijn en ga wat liggen...moet vanaaf nog werken!)
hoe gaat het hier? nog middagtesters geweest vandaag? geloof het niet... hopelijk morgenochtend weer een boel roze erbij. ik heb heerlijk een stukje gefietst op mn nieuwe fiets, waaide wel een beetje hard, maar had een route met alleen zijwind, dat scheelt. moet nu alleen nog wel in huis nog het een en ander doen, ga maar eens beginnen met strijken, want dat vind ik echt vreselijk!
Hey dames, Hoe gaat het hier? Gefeliciteerd aan de nieuwe roze dames! Sterkte voor de ongi meiden! en een berg geduld voor de wachtende dames! Ik heb vandaag de huisarts gebeld en ingelicht dat we zwanger zijn. Ook heb ik al een afspraak gemaakt met de verloskundige. 7 april krijgen we de 1e echo! Het voelt nog heel onwerkelijk. Verder voel ik me nu een beetje grieperig. Maar ben super happy! Liefs, Aleida
Oei das niet handig nee.. Ach we dansen in gedachte heeeeel hard door! we gaan ervoor meiden! Ondertussen gaat ik ff heeeeel gauw aan de gang.. nog niks gedaan in huis en t moet vandaag echt wel ff.....
Hopelijk komen er nog meer meedansen...word dan nog gezelliger hihihi @lieselke Hopelijk is je hoofdpijn snel over
ja zo'n echte moederfiets! het is de Bloom van Gazelle. Je kan hem zien op de volgende link: http://www.gazelle.nl/nl/collectie/fiet ... 52F39C1E6/ En dan met ons kleine mannetje voorop, hij vindt het echt heel leuk. Als we over klinkertjes rijden dan maakt ie geluid zodat zn stem gaat trillen, echt grappig! En hij valt ook wel snel in slaap, maar das wel lief... T was wel even wennen hoor, zo'n stoeltje aan je stuur, maar het gaat heel goed, alleen de bochten door en tussen paaltjes door vind ik nog een beetje spanennd haha! ben er wel heel blij mee haha
Wat een gave fiets zeg Kan me voorstellend at het heel erg wennen is met een stoeltje aan je stuur Vond het met me nichtje echt doodeng
hey hey allemaal, heb nu even geen tijd om alles te lezen, doe ik vanavond even. mijn test van vanmorgen gaf niks aan, ook geen controle streep, test mislukt dus morgen test ik weer. tot vanavond
hoi Ik had me bij de april dames gemeld. Maar als ik de calculator moet geloven dan kan ik 22 maart al testen. Dus kan ik me nog bij jullie voegen>?
tuurlij kom er gezellig bij!wij waren net de november mama dan aan het houden {|= me teen leuk muziekje er bij
joepie! goed nieuws! mijn ouders zijn op vakantie en mijn moeder had een parasiet opgelopen, dus ze lag daar vanaf donderdag in het ziekenhuis, maar ze mag vanmiddag eruit! dan gaan ze proberen morgen een vlucht naar huis te nemen! gelukkig gaat het weer iets beter met r! ben helemaal BLIJ!
@ surf; ik dacht dat 4 april mijn nod was. Maar volgens calculator 22 maart. Het kan alsnog wel later worden hoor. Maar dan klets ik in 2 topics mee haha.