ik heb geen idee ik zag net met afvegen dat ik net een dikke kloder doorzichtig slijm had dus ik denk dat ik 2 eisprongen heb gehad 1 maart en nu.dus ik test pas 28 maart .
Dag meiden, ik heb vandaag getest met de digitale met zwangerschapsindicator en die geeft 1-2 weken aan dus ik maak mezelf alweer helemaal druk dat het weer niet goed zit. Volgens mij zou ie toch echt 2-3 weken moeten aangeven nu... (Had donderdag of vrijdag mijn eisprong dus heb het ruim aangehouden met zaterdag nod). Snap er niks meer van hoor
Hey mosie dan zou ik ff afspraak maken bij vk en gynocoloog dan kunnen ze het precies zien maar het kan ook te maken hebben met je hcgwaarde
Hey MamaT, ik snap je helemaal, haha! Had precies hetzelfde, alleen was mijn test toen licht positief, nu nog niet echt knallie hoor... Met temperaturen heb ik geen ervaring... Maar ik zou gewoon morgen afwachten, dan is tenslotte je NOD. Als je dan niet ongesteld bent, zou ik overmorgen nog een test doen met ochtend urine. Verders hoef je ook echt geen zere borsten, misselijk en dat soort dingen te voelen hoor, had en heb ik ook nog niet, terwijl ik net gister duidelijk positief getest heb. Heb geduld en succes!
Ik heb geen ervaring maar weet dat HCG elke dag verdubbeld. Het kan zijn dat je innesteling wat later geweest is en je nog niet genoeg HCG heeft voor een positieve test. Wacht tot de dag na je NOD is mijn advies...
Kan iemand me dan vertellen waar ik goedkoop testen kan bestellen online. Morgen kan ik helaas nie langs te kruidvat. Of kan ik de kruidvattesten ook ergens bestellen?
Wat is je temperatuur nu dan? Je temperatuur kan natuurlijk morgen pas dalen. Je kan ook zwanger zijn, maar mischien heb je te vroeg getest.
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X 14: Jazy & Krokodieltje 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & son78 16: Lafje & Snoes4rx 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 18: Knippy & kattja & Fempje 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j 21: Paske & Senna04 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje & 27: Lumea & Suuskebab & Lama & Manoe & Dees85 28: Surf & Jada1984 29: Janis & bollemieke 30: naliey 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 Datumloos:Susan27& Kris & Debenbas TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 5 maart: * Heitjekarweitje * Ladypink 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 12 maart: * Sweetest Angel 13 maart: * Mamatje77 * Tata 17 maart: * Joyce81 20 maart: * Sweetcandie 25 maart: *Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 170 Dames voor de Roze Villa 21 Zwanger , 39 Ongesteld , 6 Negatieve test , 2Twijfeltest , 1 Niets doorgegeven , 13 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Hey cool kei veel zwangere dames al! Ik ben mezelf weer helemaal gek aan het maken..... nog even geduld zeggen ze he!
Ja misschien is het omdat ik met middagurine heb getest dus ik doe volgende week nog een test om te kijken of het hcg in mijn bloed wel hoger is geworden. Daarna bel ik dan de verloskundige voor een afspraak.. Wil nu liever nog niet bellen, omdat ik nog met angst zit dat het een mk wordt net als de vorige keer... Zou het niet kunnen opbrengen om weer af te bellen..
Ok daar gaan we weer! *Springt op, rent rond, ziet nog wat restjes hcg op de grond liggen veegt die bij elkaar, rent naar buiten, snuift aan de stampertjes, rent naar binnen, zoekt als een bezetene, zoekt nog harder, vind alleen maar hcg restjes van bruisje op de grond, maar geen envelop meer... WAAAAR HEB IK DIE ENVELOPPEN VERSTOPT!, laat hara hoofd hangen, voelt een traan over haar wangen gaat op de relax stoel liggen en heeft een ingeving.. rent naar boven, opent de kledingskast, die alle dames hebben! en maakt de schoenendoos open! JAAAA daar is er nog een! pfjuw maakt de envelop open, krijgt hem niet open, rent naar het bureau, pakt een envelop opener en stjak in mijn vinger, en de hcg ligt op de grond.. oww nee de poes van de buren! en die likte het van de grond :S oh jee zojuist is de poes van de buren besmet met hcg XD i love the lente ga dan toch maar terug naar de relax stoel en denk iig iemand zwanger vandaag en wordt wakker uit haar droom en ziet bruisje strooien.. Oh mooi op tijd om te vangen! dank je bruisje! * Ik verveel me niet hoor... XD lol
Ik heb het gister 2 keer gedaan, smiddags en savonds. En bij allebei was het 37.4. En vandaag dus smiddags 37.9. Ik ga het vanavond weer doen.