Ja psies, ik weet niet, ik denk dat ik niet zo into de symptomen ben... tuurlijk voel ik ook vanalles vanuit de mk en eisprong, maar als ik het lees heb ik het gevoel eerder dat jullie er zelf ook gek van worden je hebt er iig niks aan en ik denk dat, ook ik hoor, toch moet leren nog meer geduld te hebben, vaker denken als ik zwanger ben, dan kom ik er toch niet omheen of ik me nu gek maak of niet.. je komt er toch wel achter.. en geloof ik me ik sta in de rij om meer geduld te krijgen maar maak jullie niet zo gek! geniet eerder van de fase zwanger worden voor je het weet is die fase voorbij! en loop je met een dikke toeter achter de twinskinderwagen aan met aan je linkerhand je oudste! het komt zoals het komt! Pff wat klink ik serieus maar het viel me wel op dat er afgelopen week het extreem veel ging over symptomen, en ja ze horen er idd bij, maar niet al voor je ei! zo over mijn symptomen gesproken he ! grapjuh maar gaan we nog iets leuks doen vanavond? bv american next top models kijken ofzo?
Je kan beter alleen in de ochtend je temperatuur opnemen. Meestal is je temperatuur in de middag, avond hoger. Gewoon elke ochtend een vast tijdstip, doe ik zelf ook altijd. Wanneer mijn wekker gaat, even de temp. opnemen.
Heb nog een test gedaan en het is toch echt...ben zwanger! Succes voor iedereen die nog moet testen hoop dat er meer bijkomen en degene die al ongi zijn veel succes in de vlg ronde!
strooit nog wat HCG, vanwege de kat van de buren van elegance... ************** ************** ************** ************** **************
Ik strooi ook nog ff wat hcg-tjes ********* *********** *************** ********************* alsjeblieft voor de dames...........
whaaaahahaa vangt als een bezetene! dank je wel! * ik was er gelukkig op tijd dit keer, dat stomme spul vervliegt echt veel te snel!*
Hoi meiden, zag alweer heel wat zwangeren! GEFELICITEERD ALLEMAAL! Balen voor alle meiden die een ongi hebben gehad. * Vangt nog snel wat HCG* Hier redelijk geklust. Donderdag avond mn mannetje nog kunnen verleiden en vrijdag en zaterdag ook. Gelukkig maar want nu geeft FF mijn ei al aan op afgelopen vrijdag, dus eigenlijk 1 a 2 dagen te vroeg. Nu maar hopen dat het raak is. Ik ga (on)geduldig op ons wachtbankje zitten genieten van een alcoholvrije cocktail en een massage. Ik hou mijn banner nog wel even aan dan kan ik ook niet te vroeg testen. (Hoop ik) *Vangt nog meer HCG*
Elegance has spoken! Hahaha je hebt helemaal gelijk meid Maarja..het probleem is dat zenuwen zo erg oncontroleerbaar zijn he...en alles is zo lekker herkenbaar hier! Ik heb besloten om maar gewoon ervanuit te gaan dat dit een nieuwe ronde is. Word nergens wijzer en heb geen zin om naar de HA te gaan. Dat doe ik alleen als die steken erger worden in mn buikje. Fijne avond iedereen! Vanavond weer GREY'S ANATOMY! Jeeeeeeeeeej
hehe moosje, welkom op het wachtbankje heel gezellig hier en veel meiden die een roze spoor hebben achtergelaten!
@nieuwe zwangeren: Joepie, gefeliciteerd! Geniet er van meiden. @ongi-dames: Balen, hopelijk is het de volgende ronde raak. @wachtbankers: Worden jullie ook al gek van het wachten? Ik wel in ieder geval. Moet nog een week wachten. Sorry Elegance, maar ik voel ook dingetjes. Zal alleen niets met een zwangerschap te maken hebben helaas. Heb mijn ei donderdag pas gehad, maar voel nu constant steekjes van schaambot richting navel. Ach, zal wel een nasleep van mijn ei zijn, haha!
@ Elagance ik hoop dat de roze veeg ook voor ons zal gelden. @ Annie wachten duurt idd lang. Jij nog 'maar' 7 dagen en ik nog 12, maar morgen is het alweer een dagje minder.
Ja dat is ook zo. Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik het al vroeg en heb ik 3 dagen voor nod getest. Hoop dat dit nu weer het geval is.
@heitje, begrijp jullie ook volkomen, ben niet anders dan geneigd om elke steek, kramp rare vloeistof XD te ontmaskeren en me af te vragen waarom die steek nu precies aan mijn rechter eierstok 4 dagen na mijn nod was.. ik zou helemaal gek worden nouja nog gekker XD en ik merk dat er sommige meiden ook echt zo bezig zijn gek te worden dus dacht laat ik het gewoon ff zeggen zodat ze iig weten dat ze gek worden! bah voel ik me serieus zeg XD en vooral saai !
hey allemaal, weer wat meiden zwanger, wat gaat het goed hier, hoop zo dat ik me er ook bij mag aansluiten. had vanmorgen een test gedaan, maar de controlestreep was er niet. nou kwam ik er ook achter dat mijn banner niet klopt, denk dat ik tot donderdag wacht en dan weer test