Nog meiden wakker? Ik heb de hele avond al steekjes in mijn baarmoeder (tenminste dat denk ik). Herkent iemand dit? Heb donderdagavond mijn ei gevoeld. Is niet mogelijk dat ik al aan zwanger zijn zou kunnen denken.
Hoi iedereen, Ik heb me net aangemeld en mezelf voorgesteld in het voorstel forum. Nu wil me graag aansluiten bij NOD maart.. Mijn NOD is 14 maart en eigenlijk wil ik nu al testen maar ik ga me inhouden.... Hoop ik althans. Aan alle zwangeren: Gefeliciteerd! Hoop me snel bij jullie aan te sluiten..... Aan iedereen die haar ongi heeft: balen! Ik duim voor jullie voor de vlgd ronde! Aan all wachtenden: Kunnen jullie nog aan iets anders denken? Ik nml NIET. En bij iedereen waar ik afleiding kan zoeken is of net een baby geboren of ze lopen met een dikke toeter.....
@Psje, welkom! er zal morgen vast wel iemand zijn die zo lief is om je op de lijst te zetten want ik hou momenteel mijn oogjes bijna niet meer open Ik zie dat je rond dezelfde periode gestopt bent met de pil als ik... tof! En je was al snel zwanger... jammer dat het verkeerd liep meid, hopelijk heb je deze maand meer geluk! Voel je al wat? liefs
Hello Ladies! JEETJE! PROFICIAT AAN AL DIE ZWANGEREN DIE ER IN HET WEEKEND EN VANDAAG ZIJN BIJGEKOMEN! SUUUUUUUUUUPPPEEEEERRRRR! bEN PAS BIJ PAGINA 422...MAAR WILDE WEL FF DE TIJD NEMEN OM TE LEZEN... Doortje, bedankt maar ik stond al op de lijst (pag. 412 zei je dat je mij erbij had gezet...en je afvroeg of het voorlopig datumloos genoteerd moest omdat je mijn nod niet wist. Hihi, nee hoor meid, ik sta onder Debenbas, 34 jaar, NOD 22 maart waarschijnlijke datum, jarig 24 sept. ) Ben helaas vanmorgen door m'n rug gegaan, nu gaat 't eventjes...maar wilde persé ff alles bijlezen! Aan alle nieuwkomers, welkom dames gezellig! Heb steekjes in mn linkerbeen-lies...en in combi met mijn rug is 't niet prettig maar ja.. Verder ben ik misselijk bij vlagen, maar dat kan ook door de rugpijn komen. Ga nog ff wat lezen en dan weer plat ...tot snel! Good luck aan de a.s. testers, en de klussers! Liefs, deb
@debenbas... wat een leuke naam heb je Rugpijn is vervelend he... ken dat! ga maar vlug weer liggen slaapwel dames, ik duik erin, morgen mijn eerste temp-dag! joohooo xxx
@ Deb Niet leuk he, die rugpijn.. Ik ken het helaas ook. 422 he, dan heb je nog wat te lezen Komt goed he meid, ik ben aan het duimen voor je hoor
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Mpje & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & son78 16: Lafje & Snoes4rx 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 18: Knippy & kattja & Fempje & Mendie 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j 21: Paske & Senna04 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje & 27: Lumea & Suuskebab & Lama & Manoe & Dees85 28: Surf & Jada1984 29: Janis & bollemieke 30: naliey 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 Datumloos:Susan27& Kris & Debenbas TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 5 maart: * Heitjekarweitje * Ladypink 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 12 maart: * Sweetest Angel 13 maart: * Mamatje77 * Tata 17 maart: * Joyce81 20 maart: * Sweetcandie 25 maart: *Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 173 Dames voor de Roze Villa 21 Zwanger , 39 Ongesteld , 6 Negatieve test , 2Twijfeltest , 1 Niets doorgegeven , 13 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! PSje en Mendie, jullie staan erbij. Welkom in dit prachtige huis, met dank aan Djaar die dat zo mooi voor ons allemaal geregeld heeft. En nu ga ik ook m'n bedje opzoeken. Trusten allemaal.
eyey allemaal... is er nog iemand of slapen jullie al ik kan zoals elke avond niet slapen dus hier ben ik dan weer haha... alle nieuwe zw GEFELICIFLAPSTAART geniet er lekker van en LadyPink balen meid (K)
Ik ben ook nog wakker. Heb niet alles gelezen.. Maar wanneer doen jullie altijd je temperatuur opmeten. Ik had vanmorgen gemeten 37.1 en nu is die weer gezakt naar 36.5 Weten jullie wat dit betekent.
Mijn Nod staat op 12e, maar ben van de verkeerde lengte uitgegaan van de cyclus Zou zo ongeveer 8e of 9e moeten zijn.... Heb nog niets betreft ongi, maar wacht toch nog maar even met testen...
argh dat heb ik weer he :S:S 14:41 09 Maart 2009 Postbodes TNT gaan minder verdienen Postbodes en sorteerders van TNT Post gaan bruto 15 procent minder verdienen. Dat heeft het bedrijf afgesproken met de vakbonden vanwege de liberalisering van de postmarkt. TNT Post krijgt vanaf 1 april meer concurrentie van bedrijven die veel goedkoper kunnen werken. TNT Post vult de lonen aanvankelijk nog wel aan tot 95 procent van het huidige loon. Hoe ouder de medewerker, hoe langer dat duurt. Verder belooft TNT Post de eerste drie jaar niemand te ontslaan. De afspraken staan in de CAO Productie, die geldt voor 25.000 medewerkers in de laagste vier loonschalen. De leden van de bonden moeten er nog over stemmen. sinds 1 dec in dienst en ik krijg al niet veel loon en dan gaat er nog 15% vanaf :S:S snel ander werk zoeken dus...of toch daar blijven werken...want dan ontslaan ze me zeker 3 jaar niet
Goedemorgen! gaan er vandaag nog meiden testen? Ben wel heeeeel nieuwsgierig! @annie, ik weet niet wat het is, maar ik heb het al sinds de mk.. maar dat is voor jou al te lang geleden.. ik zou het dus niet weten :S hopelijk heeft ieemand anders een idee.. @ doortje, yahoeee! Ben je lekker aan het werk? Hoe gaat het deze week? Ik ben er pas weer vanavond waarschijnlijk, heb weer allerlei client bezoeken, een vergaderin en een bijspijkercursus en een internte clientbespreking.. ik bedoel XD best druk dus en ben nu al moe! Heb ook weeer zo raar gedroomd.. Heitje welke pagina had jij gekeken voor die droom uitleg? IK ben altijd al een dromer geweest XD maar deze was zo realistich zeg maar dat ik zo'n 9 jaar terug ging in tijd en alleen nu ging het anders als toen.. gek he bah ik moet nu echt uit bed, ben al veeel te laat XD Nou succces meiden, maak jullie niet te gek! ( ik wil jullie niet als client ) En testers heel veel succes! en wachtenden.. succes met wachten... doeiiii