@janis Dat kan hoor. De fase na je eisprong kan ook varieren...geloof van 9-17 dagen zoiets.. Spannend Mpje! Nog even geduld misschien en over een dag of twee weer testen?
Ik krijg het echt niet op de foto helaas! Maar nu is het ook nog wat vroeg, in pricipe is 12 of 13 mijn nod! Dusja....................
ik heb bij mijn kleine man getest met matcare, 1 dag voor nod, superposi, je kan m nog in mn album bekijken... ik zou als ik jou was morgen of donderdag nog een testje doen...
Morgeeeuh! Woeppieeeee! @misschienmama: gefeliciteerd hoor! Ik zie de streep en ze staat luis en duidelijk te schreeuwen dat je zwanger bent! Proficiat! @kimbrasser: veel succes hoor! en welkom! Hier gister nog lekker geklust (al denk ik dat m'n ei zaterdag was...), maar het kan geen kwaad he Deed zelfs goed, lekker relaxen na een avondje werken :-D Zo, van mij mag er nog heel wat roze bij vandaag hoor!
Hallo allemaal, ben nieuw hier, en hoop hier alles een beetje te kunnen delen. Op 6 januari is mijn spiraal er uit gehaald. Het heeft tot 1 maart geduurd voordat ik ongi werd, maar uiteindelijk is het dus nu mijn eerste ronde mijn NOD is op 29 maart. Mag dus nog net met dit forum mee doen! Wat leuk om alle verhalen te lezen. Al zoveel mensen zwanger! Gefeliciteerd allemaal geniet er van. Vind het wachten wel erg zwaar. De eerste maand heb ik gelijk allemaal ovulatie testen gedaan, maar toen kwam er maar niks. Nu durf ik dus eigenlijk niet meer, omdat ik bang ben dat ik teleur gesteld word. Gewoon maar afwachten denk ik.
Welkon dejide! Succes deze maand. Is het je eerste kindje? Hier; ik voel steken links onder in mijn lies; toch mijn ei denk ik !
Hey meiden Voor mij gaat ronde 3 in. Ik ben net ongi geworden. Misschien een kerstkindje? hihi Ik ben er wel achter gekomen dat mijn periode niet 28 dg is maar 27 dg. Meiden ik hoop dat het voor jullie positief is. groetjes kim 27-27
Huisarts zei,dat ik ervan uit moet gaan dat ik zwanger ben,als ik perse nog een zwangerschapstest wilde doen,moest ik wel een paar dagen wachten. Omdat de meeste testen zoals hij zei,meer hcg nodig hebben. Dus ik mag op rose.
gisteravond gepost en nu alweer pagina's lang erbij geklept haha super leuk om te zien! gefeliciteerd misschienmama! geweldig! geniet er lekker van ! ik ben vandaag vrij, maar was vroeg wakker..werd wakker van de buikpijn en hoofdpijn vind t maar apart allemaal
Misschien Mama en Mercedes; Gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van! en alle andere zwangeren die ik vergeten ben natuurlijk ook @ alle wachten; heeeeeel veel succes @ alle ongi dames; balen, hopelijk is de volgende ronde een hele mooie voor jullie. @ hier nog steeds helemaal niets. Pfff CD 45 inmiddels, maandag echo hoop dat alles goed zit daar binnen.
hallo allemaal, ik ben hier nieuw. ik ben spekkie 26 jaar en ben sinds augustus 2008 bezig met zwanger worden. inmiddels loop ik bij een gyn en heb voor de 2 keer clomid genomen a 50 mg. mijn nod is 21 maart dus nog een tijdje. ik heb het idee dat mn eisprong nog niet geweest is maar ik heb de clomid op dag cd5 tm cd9 geslikt. dus denk dat ik er tegenaan zit nu. ik hoop dat ik met jullie mag meekletsen ik wil iedereen succes wensen met zwanger worden gr spekkie