heb je een afspraak over je weinige bloedverlies? Hoe lang was je ook alweer bezig en hoelang gestopt met de pil? En ben je normaal ook regelmatig en iets van 3 dagen ongi? Ben benieuwd wat de huisarts zegt! Ik hoop op een posi-test vrijdag meid!
hou vol tot vrijdag ik ken die spanning het lijkt net of als die testen jou zich na je toe trekken en roepen he hier ben ik mij moet je hebben je weet je moet me hebben maar NIET doen wacht tot vrijdag Oke ben zo benieuwd
vorige week woensdag dacht ik mijn ei gevoeld te hebben, wat ik toen voelde (steekjes onder in de buik) voel ik nu nog steeds. al een week bijna! zijn er meerdere die een week last hebben van hun EI! (als dit met het ei te maken heeft natuurlijk).
hej meiden ik ga donderdag testen! ik heb al 3 heeeel licht positieve testen gehad! voel me wel zwanger maar durf het nog niet te geloven na 2 jaar bezig te zijn.. Dus hopelijk binnenkort 2 dikke strepen!
ik zou het niet weten Yootje ik voel men ei welis maar deze maand nix gevoeld van daar dat ik ook zo benieuwd
@heitje Heb afspraak gemaakt ja. Normaal heb ik zeker 3 dagen maandst;meestal zelfs 4 of 5 dagen bloedverlies. Ik ben al meer dan een jaar gestopt met de pil. Altijd redelijk regelmatig (behalve 1 keer cycl van 68 dagen! Maar toen geen bruinverlies, en geen eisprong gevoeld) en ik ben nu uitgegaan van cyclus 32 dagen. Ik hoop ook op een posi test, en voor jou natuurlijk ook. @ babylove, zal mijn best doen om niet te testen maar kan niets beloven @ Yootje Ik voel mijn eisprong slechts enkele minuten. dus ik kan je niet helpen.
jazy dan denk ik dat je gewoon zwanger bent gefeliciteerd ja voor je eigen gevoel wil je natuurlijk duidelijkheid hebben maar ik zeg alvast GEFELICITEERD
@ hallo yootje ik had ongeveer 1.5 week voor mijn eisprong ongi gevoel in mijn buik en dat ging gepaart met steekjes,gister middag voelde ik echt super duidelijk dat mijn ei er was dus ik gister middag een ovu test gedaan en zie album,ik heb mijn eisprong! en nu voeld het aan als een soort blindendarm ontsteking.
Hey dames, Ik ga ervandoor ik ga naar april heb vandaag toch maar me rode duiveltjes gekregenn ! Succes iedereeen (K)
Ik had nog wel een vraagje ik had 4 maart berekend dan zou het 28 dagen zijn Maar ik ben dus vandaag 10 maart geworden dan is me cyclus deze maand 35 dagen tochh ? Moet ik dat dan ook zo invullen in me nieuwe banner? Ja met dat komt ik soms beetje door de war
heb jij dit gevoel al eens eerder gehad, of nu de eerste keer? de vorige ronde had ik het ook, maar duurde het maar 3 dagen. het zal verder wel niets te betekenen hebben, denk ik, maar ben toch nieuwsgierig of anderen dit ook hebben.
He balen van je ongi meid Als jij 4 maart dag 28 had dan tel je zo verder: 5 maart - 29 6 maart - 30 7 maart - 31 8 maart - 32 9 maart - 33 10 maart - DAG 1 want je bent ongi geworden Je cyclus was dus 33 dagen Ik zou het gemiddelde nemen van 28 en 33 dus op 30 zetten. Of voor de zekerheid de 33 dagen aannemen. Succes! EDIT: ik zie dat het je eerste ronde was. Dan zou ik 33 dagen aannemen voor de volgende maand. Het kan altijd weer korter of langer zijn dat weet je nog niet, probeer anders halverwege in de gaten te houden of je misschien een eitje voelt
je zit pas in de tweede ronde, zie ik. ik zou het gemiddelde nemen. ik had de eerste ronde 26 dagen, de tweede 29. als ik mijn ei moet geloven, zal deze ronde 28 dagen zijn.
@ heitjekarweitje; Hey hey bedankt voor je snelle reactieee Ja is wel jammer ja maar beter dan dat het zomaar weg blijft en niet zwanger kan ik nu aan me 2e rtonde beginnen En nof bedankt voor de uitleg nu snap ik het wat beterr ! Ik denk dart ik me banner op 28 dagen houd op zn vroegst maar ja klussen kan geen kwaad maar nog bedankt grr xxx
Hey Yootje, ik had dat ook... Vanaf mijn ei tot (achteraf) mijn innesteling en zie bij mij het resultaat! Ik wil je natuurlijk niet té blij maken, maar dat had ik dus ook nog nooit eerder gehad. Ik hoop voor je dat het bij jou hetzelfde is, succes!
dat zou wel helemaal te gek zijn! zullen we dan nu het november dansje maar weer even doen, mischien helpt dat! november-mama dans*november-mama dans*november-mama dans \/ \/\/
@ Mercedes: WOW dubbel gefeliciteerd vandaag. Zag aan de nieuwe banner onder een oud berichtje van jou van gisteravond dat je zwanger bent. Geweldig hoor! Nu weer even verder lezen.
Hey Yootje ik heb ook al een paar dagen nu een zeurend ongi gevoel aan mijn onderbuik. Denk dat het wel met mijn ei te maken heeft! Ik hoop dat het als bij Lydia bij ons ook een goed teken lijkt te zijn