ach ja, wat is jong! toen ik 24 was (heel lang geleden, ahum.. in 2005/2006 dus) werd ik net gedumpt (aug2005)! heb toen 2 jaar de bloemetjes buiten gezet en kwam toen mijn vriendje tegen (6apr2007; officieel sinds 27mei2007). 6 april kennen we elkaar alweer 2 jaar! :-D Als ik niet gedumpt was en de relatie was goed geweest en we hadden samen een leuk huisje gevonden dan was ik toen met ex misschien wel begonnen.. (had hem eerst moeten overhalen maar ok).. nu ben ik blij dat ik heb gewacht! heb nog veel potentiele papas gezien en als het lang had geduurd had ik een doner gezocht maar ben nu ERRUG blij met mijn vriendje! Hij is inderdaad degene die de papa van mijn kindje moet worden en al die anderen: Neee! :-D duss
Overzichtje! Babylove1 - 28 jaar - 3e kindje - 4e ronde (13 nov. jarig) Bloempjuh- 24 jaar- 1e kindje - 5e ronde (6 jan. jarig) Dani11 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde (28 nov. jarig) Djaar77 - 31 jaar - 1e kindje - 6e ronde (geheimpje) Eveline79 - 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde (19 juni jarig) Florida13 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde (13 jan. jarig) Jada1984 - 24 jaar - 1e kindje - 3e ronde (13 mei jarig) Joyce81 - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde (23 mei jarig) Mgwc - 28 jaar - 2e kindje - 5e ronde (8 nov. jarig) Nana33 - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde (20 juni jarig)
Ach joh, vriendin van me word eind van het jaar 29. Wil heeel graag vriendje, maar helaas.. Komt altijd weirdos tegen en blijft zo dus hangen in de wilde periode.. En die doet heel verantwoord (NOT) zonder pil lekker mannen testen op hun vaardigheden......... Tja..........
hmm djaar...zoveel ouder als ons ben je niet hoor. 28 en 31 zijn maar 3 jaartjes....als je nu 51 was!
ja lekker zonnetje, beetje regen...windje erdoor...whahah bloempjuh....die bloemetejes gaan ook niet zomaar weg hoor! Ik hou er ook van...het komt er wel niet meer van zovaak hhihi maar ik hou er ook nog van!
Hmm.. Mijn collega zit me heel vreemd aan te kijken.. Ik ga buiten maar ff uitwaaien en een broodje halen. Moet nu toch echt aan het werk vanmiddag
klopt wel hoor, ik leerde mijn vriend kennen toen ik bijna 28 was. Daarvoor nooit echt een serieuze relatie gehad. Mijn vriend was dus net 31 en................ik ben zijn eerste liefde
Zet mij dan maar als aanvoerder op de lijst. Ik ben alweer 33 en over 3 maandjes 34. Wij hebben al een kindje van 1 jaar en hopelijk dus ook 2 kindjes binnen 2 jaar. Ik heb altijd heel jong moeder willen worden maar kwam pas op mijn 28e de juiste vent tegen.
hihi leuk toch! echte liefde! hmm heb collega gehad..(35 toen) die zei me toen ik vertelde dat ik (weer) naar het ziekenhuis moest voor onderzoeken enz....na 2,5 jaar vaak ernaartoe...dat haar dat niet ging gebeuren als ze ooit aan kinderen gingen denken....want bij hun zou het wel in 1 keer raak zijn....want haar man zijn zus had al 4 kinderen en elke keer met 1 keer proberen raak...... Ik had echt een blik van ongeloof en stond met mijn mond vol tanden! ik wist even niet wat ik moest zeggen....met 35 moet je toch niet zo zeker zijn dat als je voor de 1e gaat...en dan nog niet eens het aankomende jaar....dat het misschien heel misschien wel niet zo makkelijk zal gaan! Heb maar niets gezegd en mezelf en haar in de waarde gelaten....maar vond het geen leuke opmerking na alles wat ik al had doorgemaakt. Niet dat ik denk dat het voor 'oudere' mensen niet zo snel gaat lukken maar ik vond dat ze het neit zo vanzelfsprekend moest nemen...en vooral niet zo neerbuigend naar mij toe! Groetjes, Miranda
Tja.. net als mijn vorige antwoord.. Leeftijd zegt wat dat betreft helemaal niets! Als je maar gelukkig met elkaar bent! En nu ga ik echt even naar buiten.. Ik hoop dat het droog blijft! Tot zo..
Overzichtje! Babylove1 - 28 jaar - 3e kindje - 4e ronde (13 nov. jarig) Bloempjuh- 24 jaar- 1e kindje - 5e ronde (6 jan. jarig) Dani11 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde (28 nov. jarig) Djaar77 - 31 jaar - 1e kindje - 6e ronde (geheimpje) Eveline79 - 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde (19 juni jarig) Florida13 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde (13 jan. jarig) Iza88 - 20 jaar - 1e kindje - 2e ronde (2 mrt. jarig) Jada1984 - 24 jaar - 1e kindje - 3e ronde (13 mei jarig) Joyce81 - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde (23 mei jarig) Mgwc - 28 jaar - 2e kindje - 5e ronde (8 nov. jarig) Nana33 - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde (20 juni jarig) Yihaaa - 33 jaar - 2e kindje - 4e ronde
@mgwc; dat is nou precies het grote misverstand, al zijn al je zussen en moeder etc meteen zwanger wil dat nog niet zeggen dat het jou ook zo gebeurt. Vind het dus heel onverstandig van je collega om zo te denken en zeker zo te reageren naar jou toe. Daarnaast vindt ik dat je (niet)reactie de juiste was.
thx...en idd het is een groot misverstand...soms lukt het meteen, maar ook soms lukt het pas na lang proberen en dokteren...de natuur is niet te voorspellen!
Nou, heb al een hele lijdensweg gehad, hahahaa! ik wilde ook vroeg moeder worden, leerde op mijn 15e mijn man kennen, dus ik dacht: Dat zit wel goed... Maar nee dus, mijnheertje wilde geen kids voor zijn 30e Nu wordt hij in oktober 31, en eigenlijk wil hij nu nog steeds wachten... JA, DAAHAAG! Ik niet meer hoor... Dus in mei vorig jaar hebben we de beslissing genomen; we zien wel. Daar heb ik dus zo'n 7 jaar op moeten wachten, zucht. Nu ben ik zoooooo blij, en dan lukt het niet (niet snel genoeg in ieder geval)... Maar wel fijn dat de meesten wat 'ouder' zijn. Voel ik me niet zo alleen, omdat ál mijn vriendinnen al moeder zijn... Dit wordt óns jaar dames! Ik voel het! (en het liefst ook onze maand natuurlijk)
Hier wilde mijn vriend eigenlijk ook nog niet. Was een beetje doordrammen van mij geweest. Maar nu is hij er zo blij mee dat hij het iedereen aan zit te praten. Vandaar ook alweer zo snel een 2e. Wij zitten nu in de 4e ronde trouwens.
Overzichtje! Babylove1 - 28 jaar - 3e kindje - 4e ronde (13 nov. jarig) Bloempjuh- 24 jaar- 1e kindje - 5e ronde (6 jan. jarig) Dani11 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde (28 nov. jarig) Djaar77 - 31 jaar - 1e kindje - 6e ronde (geheimpje) Eveline79 - 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde (19 juni jarig) Florida13 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde (13 jan. jarig) Iza88 - 20 jaar - 1e kindje - 2e ronde (2 mrt. jarig) Jada1984 - 24 jaar - 1e kindje - 3e ronde (13 mei jarig) Joyce81 - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde (23 mei jarig) Lydia2906 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 10 (29 juni jarig) Mgwc - 28 jaar - 2e kindje - 5e ronde (8 nov. jarig) Nana33 - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde (20 juni jarig) Yihaaa - 33 jaar - 2e kindje - 4e ronde (30 april jarig)