NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goeiemorgen meiden,

m'n temp. is gezakt, dus wss komt m'n ongi vandaag...
    dan ga ik dus naar april.
    veel succes nog hier, de maand is goed begonnen met zoveel zwangeren, dat moet wel even doorgezet worden ;)

2. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Goedemorgen dames

GRRRRRRRRRRR wel leuk hoor dat zwanger zijn maar ben momentel iedere keer om 8 uur wakker pfff mis me bedje nu al.........wat een snert dag al weerziet er zo donker uit buiten bah bah bah

3. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Goedemorgen,

Jemig er waren een paar er zeer vroeg bij vanmorgen haha.
    Het is hier stralend mooi weer, daar wordt je weer mens van :D
    Voor alle zwangeren Van Harte Gefeliciteerd!
    Voor alle dames die ongi zijn geworden Jammerrrrrrr..................
    Voor alle Bankzitters, kom op dames nog effe geduld ;)
    Voor mezelf. Weer een drukke dag en ik ga van het weer genieten, mijn vruchtbare periode komt er aan dus mijn mannetje krijgt heel veel eieren, tsja hij moet wel presteren haha :)

Groetjes,

4. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Goeiemorgen leedies!
    Hier is het juist stralend mooi weer, heeeeerlijk!
    Was ook al 7:15 eruit hoor, terwijl ik er pas een half uurtje later uit hoef... Vreemd hè Jessica, maar ik denk dat we nu al klaargestoomd worden voor korte nachten, hihi!

5. Jessica26i

HAhhaha JA daar heb je gelijk in hoor me nicht zei het al dit hoort er ook bij slecht slapen en vroeg wakker hihhih normaa slaap ik echt tot half 10 hoor daar meziekte je bent zo moe af en toe maar hier wil het weer nog niet echt door zetten maar vanmiddag dan maar ff uurtje slapen vanavond een verjaardag van de oudste van me schoonzus yeahhhhhh die kleine meid is alweer 5 wat gaat de tijd toch snel zeggggg

6. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Een feestje is altijd leuk... En 5 jaar alweer, leuke leeftijd, lekker eigenwijs ook zeker? Die oudste van mijn schoonzus wordt in oktober 5 en soms dan lult ze mij gewoon onder de tafel, sta ik met mijn mond vol tanden; zo'n wijsneus, hahaha!
    Laatst 'sloeg' ze me steeds en zei ik: Nu hou je ff op, ik sla jou toch ook niet!
    Zegt ze: Dat doe ik niet, dat doet mijn hand...
    Tsssssssssssssssssssssss draak! Maar wel een heerlijk kind, er moet ook wat inzitten toch? Hahaha!

7. Jessica26i

Oh hahah ik ken dat die van me schoonzus is ook baldadig hoor ihhihh me schoonzus zegt ook dat ze op mijn ventje lijkt die roept iedere keer nou als ze tegen deuren aan begint te rammen is het echt een itersonnnnn hhahaahah ze kan met deuren gooien en schelden hahah dan is ze echt boos en als ze straf heeft moet ze op de trap zitten en gaat dan op de trap zitten bonken hahhahah ze heeft echt een periode gehad dat ze spuugde toen spuugde ze me zwager in zijn gezicht echt zon roggel hhaahah ze heeft het ook gehad een periode van knijpen en slaan oh en dan word ik ook echt boos hoor ze kan heel dwars zijn maar ook super lief als ze bij ons is hoor die 1 van mij en zij zijn 2 handen op 1 buik hoor das zo lief en nu heeft ze een zusje van bijna 1 en die is ook al zo eigenwijs en een eigen willetje hoor dus me schoonzus krijgt nog heel wat te stellen.....hahhaha

8. Jessica26i

oh en dat zeiden wij ook nog als alles goed gaat en ons wondertje komt en het heeft van beide een beetje karakter van ons hahah dan krijgen wij het ook nog moeilijk want wij zijn beide vroeger niet makkelijk geweest vandaar dat het zo klikt tussen ons en we elkaar goed aankunnen ;)

9. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Hahaha... Ook zo'n donder dus....
    Ja, ben ook benieuwd hoe die van ons wordt. Mijn man was bepaald geen lieverdje en ik wel redelijk, dus we zien wel. Ook benieuwd hoe hij-zij eruit gaat zien, vet leuk!

Maar ik ga naar m'n werk nu, fijne dag!

Liefs Lyd.

10. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Hier ook een vroege wakkere. Mijn mannetje had om 6.45 al heel veel praatjes. Vroeg maar wel erg gezellig wakker worden.

Verder weer enorme buikpijn van het plassen. Dat heb ik zo'n beetje elke ochtend, auw!
    Nog meer meiden die dit hebben?

Fijne dag allemaal!

11. MommySofii

10 mrt 2009
    12
    0
    0
    meerhout
    dank je meiden zou heel graag in de roze villa komen
    ik ga morgenvroeg testen met een extra gevoelige test
    hopelijk test ik positief
    proficiat aan al de zwangere meiden

liefs sofie

12. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    goede morgen dames nou heerlijk geslapen ben wel alleen nog moe nog 2 dagen wachten dan ga ik testen ben reuze benieuwd wou het vandaag doen maar heb mezelf heel erg tegen gehouden hihihi in mezelf gezegd vrijdag testen vrijdag testen nog 2 dagen nog 2 dagen hiiiihiihi

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen iedereen!

Nog geen testers vandaag zie ik? hmmm, jammer... ik wilde nog snel ff streepjes staren!
    Ik heb een ei in aantocht denk ik, dus hier word vandaag weer geklust. En dan maar hopen dat ie blijft zitten voor pasen :D :D !

Werkze iedereen! of voor degenen die vrij zijn, fijne vrije dag! en als je 'n hond hebt, wandelen met dit weer! :D

14. Gerda72

Gerda72 Actief lid

4 jul 2006
    113
    0
    0
    Goedemorgen dames

Voor de nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd, ik weet niet zo goed wanneer ik kan testen, daarom houd ik voor de zekerheid 19 maart maar aan.
    Ik ben ook wel weer heel erg bang om zwanger te raken. Komen die onzekere maanden er weer aan :(

15. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Kan me dat wel indenken hoor Gerda, ik heb een beetje hetzelfde maar in iets mindere mate. Ik wil wel graag weer zwanger raken maar tegelijkertijd zie ik er toch tegenop. Vooral die eerste maanden ....

@ Suus: heb dan wel geen hond, maar ga zo wel lekker wandelen door de duinen met lumeaman en dochter :D. Hij moet zaterdag werken en heeft daarom vannochtend vrij. Wat goed getimed met dit mooie weer!

16. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Lijkt me zo erg om een miskraam te krijgen.
    Kan er gelukkig niet over meepraten maar denk aan jullie meiden. Snap dat het extra lastig is heel dubbel allemaal

17. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    @janis en lydia, in welk land zitten jullie? hier alleen maar donkere wolkjes en regen te ontdekken.

balen, en dat terwijl ik nog vakantie heb!

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Wanneer was je NOD. BabyLove

19. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    dat was 2 maart

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Goedemorgen dames,

Hier ook heerlijk stralend weer, werd er weer helemaal vrolijk van toen ik vanmorgen de deur uitging naar mijn werk.

@ alle nieuwe zwangeren; Van Harte Gefeliciteerd! Nu maar genieten!

@ alle ongi dames; balen, hopelijk is de volgende ronde super voor jullie!

@ alle wachtenden; heel veel succes met wachten!

@hier nog steeds geen druppel bloed, ben blij als het maandag is want de dagen kruipen voorbij! Wordt wel erg onzeker hiervan hoor!

Deel Deze Pagina