EGo: woehoe! de kijkers willen nog een keer komen kijken! geweldig! is mijn eerste 2de bezichtiging in 1,5 jaar! woehoe! einde ego...
nou, dan maar hopen dat het potentiële kopers zijn. hebben jullie al een nieuw huis, of aan jullie pas kijken als dit verkocht is?
Hallo zwangeren, wachtenden, ongestelden en klussers...hihi...wat een prachtige dag is het vandaag. Een beetje zon doet altijd goed! Wens jullie een heeeeeele fijne dag!
Zo! Dat gaat weer lekker snel hier zeg! Op 10 maart al 25 zwanger! En dan hebben we (incl vandaag) nog 21 dagen te gaan! Ik heb verder niet echt veel tijd om alles bij te lezen (en bovendien, het is ZO VEEL!), want we hebben geheel onverwachts een andere woning! Hadden vorige week dinsdag een brief dat we een woning konden krijgen, donderdag gebeld voor een bezichtiging op maandag, direct na die bezichtiging kregen we te horen dat we dinsdag (gister dus) de sleutel kregen.. We waren zelf uit gegaan van 1 mei ofzo, dus dat was ff een shock Dus we hebben gister de sleutel gekregen, en we zijn al klaar met de muren verven in de woonkamer! Morgen laminaat kopen en de wasmachine wordt geleverd.. Ik hoef me deze keer niet te vervelen op het wachtbankje, beter gezegd, ik heb helemaal geen tijd om na te denken over of ik wel/niet zwanger zou kunnen zijn deze maand (Hoop natuurlijk heel erg van wel, hehe, kunnen we als de slaapkamer en woonkamer klaar zijn, direct de babykamer doen ) Okeej, nu moet ik maar es even weer dingetjes gaan uitrekenen en dan weer dozen inpakken! Ik zal nog wel regelmatig ff checken of er nieuws is! Dikke knuff!
Morgen allemaal! Nog geen roze bij bandaag...hmmppff.... @elegance: hier ook vrij op vrijdag, zaaaaaaaaaalig he! Mannetje is ziek, dokter komt namiddag, dus er gaat hier niet meer geklust worden de komende dagen... Nu maar hopen dat de zwemmertjes het eitje gevonden hebben ondertussen
Ja ga vanmiddag wel effe een testje kopen, maar denk zelf niet dat het raak is want voel echt helemaal niets geen symptomen dus
hi ladies, *hier even een ego berichtje van mij: ik voel me shittie! Ben enorm verkouden. Echt niet leuk meer. Mijn keel doet vreselijk pijn en neus zit verstopt. Waar komt toch al dat sn*t vandaan?! Hoofdpijn etc etc... Bah! Ok, einde ego bericht.* kuch...
lumea, ik wandel ook altijd in de duinen! Maar waarschijnlijk niet dezelfde? Welke loop jij? Je mag me ook pb sturen als je het liever niet op het forum zet!
Het gaat goed hier met de zwangeren! Gefeliciteerd! @ongi succes in de volgende maand! @ wachtenden heel veel geduld toegewenst Hier klussen we rustig verder en wachten we geduldig (ehm) af. En Volgens mij heb ik gisterenavond mijn eisprong gehad! Ik had nl eergisteren volgens mij een + ovutest. Het lijntje was wel donkerder van kleur als de teststreep maar niet zo duidelijk, wat vager. Dan is ie toch ook +. Kan iemand mij helpen? Ik heb van de cassettes van sensitest. We hebben gisterenavond toch maar geklust en vanaaf ook nog denk ik. Dan mag ik ook op de wachtbank..zucht
@djenna, we zullen voor je duimen vanmiddag! @mgwc, balen zeg! ik wens je veel success in de volgende ronde.... @aleida, beterschap!
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Mpje & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & son78 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 & 18: Knippy & kattja & Mendie & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j 21: Paske & Senna04 & Spekkie26 & 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje & 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje & 27: Lumea & Suuskebab & Lama & Manoe & Dees85 & 28: Surf & Jada1984 & 29: Janis & bollemieke & Dejide & 30: Naliey & 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 Datumloos:Susan27& Kris TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 5 maart: * Heitjekarweitje 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 12 maart: * Sweetest Angel 13 maart: * Mamatje77 * Tata 17 maart: * Joyce81 20 maart: * Sweetcandie 25 maart: *Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 177 Dames voor de Roze Villa 25 Zwanger , 43 Ongesteld , 5 Negatieve test , 1Twijfeltest , Niets doorgegeven , 9 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
@ Mgwc: balen en succes in de volgende ronde & Aleida: beterschap meid, laten we hopen dat het snel weer overgaat
Wat kunnen jullie tetteren zeg al 18 pagina's bij sinds gisteren .Doe zo voort . Ons huisje wordt gelukkig met veel roze gevuld al 25 das echt supper en zitten nog niet op de helft van de maand .Hopelijk mogen er zich nog veel roze meiden toevoegen en dat rood maar maand of 9 elders gaat koekeloeren . Hopelijk mag ik ook op roze eind deze maand ik had gelukkig 2 keer kans deze maand door mijn korte cyclus. Ik heb sinds gisteren slijmverlies dus efkes goe geklust gisteren en morgen nog een keer .Heb hevige pijn in linker en rechterlies ga zo warm badje pakken en nog beetje werken. Aan alle klussers veel klusplezier de komende dagen ,de wachters biedt ik kopje thee aan en de testers hopelijk positieve test .