Mijn NOD is nu toch echt heel dichtbij, nog 3 dagen Zo langzaamaan worden de namen in het roze huisje rond mijn NOD steeds meer roze en rood, oef, wat spannend! Heb wel wat symptomen, maar die kunnen ook van naderende ongesteldheid zijn. Weet ik veel, ik heb al 11 jaar niet meer eigen cyclus gehad, geen idee hoe dat moet voelen Het kan nu 2 kanten op. Ben heel benieuwd. De ene keer voel ik mijn onderbuik, de andere keer weer niet. We zullen het zien zaterdag, of niet......
Hier klussen we rustig verder en wachten we geduldig (ehm) af. Volgens mij heb ik gisterenavond mijn eisprong gehad! Ik had nl eergisteren volgens mij een + ovutest. Het lijntje was wel donkerder van kleur als de teststreep maar niet zo duidelijk, wat vager. Dan is ie toch ook +. Kan iemand mij helpen? Ik heb van de cassettes van sensitest.
sorry Loontje kan ik je niet mee helpen, ik gebruik geen ovutesten. heb je een foto van die test gemaakt? mij lijkt wel dat als hij donkerder is, het wel positief zal zijn.
Je kunt ervan uitgaan dat als de teststreep even donker, of donkerder is dat de conrolestreep, je ei eraan binnen 24-36 uur komt! Ik zou er vandaag nog 1 doen en kijken wat het verschil ertussen is!
hallo dames, Ik heb gisteren en vandaag een test gedaan en......! De eerste test had ik gisteren gedaan en na 2 minuutjes had ik niet meer gekeken, omdat er niets verscheen. Maar uur later kwam ik terug en zag ik dat er twee lijntjes stonden. Als ik nie zwanger zou zijn dan zou de test toch negatief zijn geweest? Vanmorgen weer getest en toen zag je een licht streepje, dus ik ben nog niet overtuigd. Vanmiddag ga ik weer een test doen en hoop dat ik het dan wat meer geloof. Jullie horen het dus vanavond!
Wanneer je na een uur kijkt, heb je toch een indrooglijntje en is de test niet meer betrouwbaar. Heb je vanmiddag direct gekeken, of pas na een tijdje? Ben benieuwd...
we hebben allebei een huis gekocht toen we alleen waren.. nu willen we dus beiden kwijt en samen 1 nieuwe.. Plan was 1 huis kwijt en dan een nieuwe, maar met de crisis nu word dat toch iets anders he.. dus we gaan pas kijken als ook eindhoven verkocht is. Ben helemaal hyper! al kan ik niet geloven dat het wat zou worden, maar toch...
een licht streepje is ook een streepje. die van gisteren zou ik niet seriaus nemen, maar die van vandaag mag wel! succes vanmiddag nog met je test, hopen maar dat die eruit zal springen!
Toen heb ik er naar zitten staren. Je moet m binnen 15 minuten aflezen. Ik had matcare besteld en bij 2 had ik kennelijk te veel urine gebruikt, want die testen deden niets. En toen was mijn urine min of meer op, dus heb ik mijn best gedaan om met de test daarna nog wat te plassen (sorry voor de taal). Dus ik denk dat het wat weinig urine was, zodat die lijn wat lichter was. Ik ben straks kwart voor 5 klaar met werken en dan ga ik meteen naar huis om te testen. Bye the way.. op advies van Jessica heb ik thuistesten.nl gebeld en krijg nu 2 nieuwe morgen. Want ze horen het gewoon te doen..
Nog 1 dag wachten dan kan ik testen! Ronde 4 maar de eerste keer da tik er echt over na zit te denken om te testen! Ik w8 natuurlijk morgen en vrijdag nog af en wil dan zaterdag testen als de duivels er niet zijn. Ben zo zenuwappig. Iemand nog tips? -x-
Ik zou nie opkijken als je morgen negatief test... want ik ben nu 2 dagen overtijd en toch is de test nog niet helemaal zichtbaar. Ik twijfel dus nog. Eergisteren was hij echt negatief. Dus als je wil testen, doe dan geen CB, maar matcare of misschien die van kruidvat.
Hoi Meiden, Helaas, ik mag op rood... En dat al 3 dgn voor NOD terwijl ik echt ALTIJD een cyclus van 28 dagen heb, zelf na mn curretage werd ik exact 28 dgn later weer ongi. Ik dacht echt dat raak was... Nou ja, uithuilen en opnieuw beginnen
@mamaT Thx voor je tips heb jij hetzelfde meegemaakt dan? En ik was van plan zaterdag te testen. Want denk wel dat de duivels onderweg zijn zo'n last van me onderrug en borsten en dat heb ik elke maand. Maar ik w8 nog even af en dan op naar de volgende ronde! -x-
@mamaT Thx voor je tips heb jij hetzelfde meegemaakt dan? En ik was van plan zaterdag te testen. Want denk wel dat de duivels onderweg zijn zo'n last van me onderrug en borsten en dat heb ik elke maand. Maar ik w8 nog even af en dan op naar de volgende ronde! -x-
Dat zegt nog niets.. Ik kreeg net ook ineens het gevoel dat de duivels onderweg waren. Maar pijnlijke borsten behoort ook tot de tekenen van een zwangerschap. Ikzelf heb dus matcare besteld.. vet goedkoop. Daarvoor haalde ik steeds die cb en das echt een rib uit je lijf als je dat even voor de grap doet.
middag Nou dames het telefoontje gehad van ziekenhuis dinsdag 7 april bloed onderzoeken en 9 april de uitslag als het goed is of ons wondertje gezond is spannend.................
@psje, balen meid! @jessica, dat is inderdaad spannend zeg. wel fijn dat je al zo snel de uitslag kunt krijgen, al zullen die 2 dagen voor jullie wel lang gaan duren...
@mamaT oké dan haal ik zaterdag bij de kruitvat een test! Ben zo benieuwd. En ook spannend voor jou je bent al 2 dagen over tijd. Wanneer ga jij weer testen dan? @jessica Spannend hoor! k wou dat k ook zo ver was hihi. -x-