NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Ik heb er vanmorgen een gedaan en die was weer veel lichter dus ik denk dat ik het toch moet beschouwen als een + test. Ik hoop dat we op tijd geklust hebben! Was zeker binnen de 24-36 uur. Heb ook Sensitest nog gemaild. Zit nog te wachten op het antwoord. O...hopen dat het raak is deze maand. Ik ga maar op de wachtbank plaats nemen.
    Bedankt voor je antwoord Doortje en ook Yootje.

2. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Ja dat denk ik ook wel hoor vind het nu allang duren das over 4,5 pffff zolang moeten we nog wachten maar wel lekker 20 maart echo met 6 wkn en intake gesprek en dan 7 april dat onderzoek ze nemen ook bloed af van mij ventje om dus het dna van een J op te sporen in mijn bloed weer heel ingewikkeld allemaal hoor hihihi en dan als het god is 9 april uitslag en dan als het J is gaan ze nog kijken met een vlokkentest en dan als alles goed gaat 16 april 2de echo................

3. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    hier trouwens nog steeds zo'n zeurende onderbuikpijn, met af en toe krampjes. moet zeggen dat ik er nu na 8 dagen wel al aan gewend ben. al hoop ik wel dat dit iets positiefs te betekenen heeft..want als ik dit in de toekomst elke maand na mijn EI ga krijgen vind ik het niet meer leuk! x

4. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ooh jessica; spannend allemaal zeg! Maar ik zou ook op je moedergevoel (zoals je gisteren al zei) afgaan hoor :) Ik duim mee voor een goede uitslag en een probleemloze zwangerschap!

5. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    Nou ik ben volgens mij ligt ongesteld! Heel irritant!
    Het is licht roze naar bruin.

Op naar de volgende ronde dan maar.

-x-

6. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    jammer Noor, veel succes de volgende ronde. x

7. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Ja laten we hopen dat alles goed verloopt hihihi en dubbel op duimen dan komt alles wel goed denk ik.............

8. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Hallo meiden.
    Ik voel helemaal niets...

Duimen Duimen Duimen..

9. jazy

jazy Actief lid

Hej meiden ik kan me klok erop gelijk zetten rond h3 3 uur word ik misselijk dit duurt een paar uur en dan word ik ontzettend moe! morgen testen en er moet wel een 2de streepje staan anders snap ik er niks van!

xxx jazy

10. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    succes Jazy
    Ik hoop dat het raak is voor je!

11. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh wat spannend allemaal!
    Is het al maandag? Ik wil ook testen.
    Ben nog niet misselijk ofzo, maar voel wel weer dingen die ik bij mijn vorige zwangerschap ook voelde. Wel erg vroeg, maar kan dat ik mijn innesteling gevoeld heb.

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Wat is het hier stil! Ik ga even liggen. Ben echt moe, maar of dat door mijn werk komt of met een mogelijke zwangerschap te maken heeft, geen idee.

13. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    @ annie1979

ik vind het dus ook weer allemaal zoo spannend en ik moet nog heeel lang wachten om te kunnen testen ik heb gister pas mijn ei gehad hihihi net zo'n kip hahahaha,maar volgens mij kun je wel je innesteling voelen dat hebben niet veel meiden maar ik heb het wel een ergens gelezen! dus het kan wel,somige voelden hem al vlak na de eisprong en ik zie dat jij over 5 dagen kunt testen dus dat is niet echt vroeg.

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Hoi dames.
    Allereerst sorry dat ik nu op niemand ga reageren.

Ik ben even een paar dagen niet geweest. Het is op dit moment heel moeilijk voor me om iedere keer maar vrolijk alle zwangeren te feliciteren. Ik wilde jullie echter wel laten weten hoe het is met me en hoe het gisteren bij de gynaecoloog is gegaan.
    Ik zal voorlopig ook niet hier reageren. Ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen. Het begint nu langzaam op me door te dringen dat het bij mij nog wel een hele tijd kan gaan duren. En ik wil me er voorlopig niet mee bezig houden of ik nu wel of niet zwanger ben. En als ik op NOD blijf doe ik dat wel.

Ik heb nog altijd geen ei kunnen vinden met tempen. Ik heb ook geen enkel idee wanneer dat wel gebeurt. Ovutesten hebben bij mij toch geen zin, dat heb ik vorige cyclus wel gemerkt. positieve ovutest krijgen op oudjaardag en vervolgens pas 6,5 week later ongesteld worden is niet bepaald bevorderlijk voor mijn gemoedsrust.

Gisteren bij de gyn ging het trouwens wel heel goed. Het is een hele aardige vrouw. We hebben eerst mijn medische geschiedenis bekeken, en ik ben gewogen geworden. En toen kwam het zware woord eruit. Ik moet eerst onder een BMI van 35 zien te komen voor ik tabletjes ga krijgen. Dat houdt in dat ik 8 kilo kwijt moet zien te raken. (heb mijn ticker er ook op aangepast)
    Mijn bloeduitslagen van de eerste afspraak zijn bekeken geworden en daaruit bleek dat insuline bij mij wel enorm verhoogd is. Bloedsuiker was echter wel in orde. Ik zal daarom bloedsuiker en insuline nog een keer nuchter moeten laten prikken.
    Vervolgens is de medische geschiedenis van mijn vriend doorgenomen en hij zal zijn zwemmers moeten gaan inleveren.

Als er trouwens meiden zijn die contact met willen houden, stuur me maar een pb'tje. Ik ben niet geheel weg van ZP, alleen van dit topic.

15. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Zethu, heel veel sterkte,geluk en succes met afvallen.
    Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik moet zeggen!
    (ik hoop dat alles snel goed komt en jullie een kindje mogen ontvangen)..

16. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    @ Zethu:
    Ik wil jou en je partner vooral heel veel geluk toe wensen.
    Hopelijk ben je dat gewicht snel kwijt en zijn je blds waarden op peil.

Dikke knuffel!
    Liefs,
    Aleida

17. [​IMG]

Bewoners NOD maart

1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79
    2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes
    3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984
    4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18
    5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 &
    6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet
    7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida
    8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia
    9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje
    10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie
    11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna
    12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Mpje & Noor1987 &
    13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X &
    14: Jazy & Krokodieltje & PSje
    15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & son78
    16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii
    17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 &
    18: Knippy & kattja & Mendie &
    19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 &
    20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j
    21: Paske & Senna04 & Spekkie26 &
    22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas
    23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 &
    24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje &
    25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady
    26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje &
    27: Lumea & Suuskebab & Lama & Manoe & Dees85 &
    28: Surf & Jada1984 &
    29: Janis & bollemieke & Dejide &
    30: Naliey &
    31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975
    Datumloos:Susan27& Kris

TESTMARATHON

1maart:
    * Bloempjuh23

2 maart:
    * lisa1983
    * Janis
    * Scorpion
    * Suekes

5 maart:
    * Heitjekarweitje

6 maart:
    * Bapsie
    * Calani
    * Bakerstreet

12 maart:
    * Sweetest Angel

13 maart:
    * Mamatje77
    * Tata

17 maart:
    * Joyce81

20 maart:
    * Sweetcandie

25 maart:
    *Luukske

27 maart:
    * PamPapilio

30 maart:
    * Janis

177 Dames voor de Roze Villa
    25 Zwanger , 4 Ongesteld , 5 Negatieve test , 1Twijfeltest , Niets doorgegeven , 9 Cyclus van slag , Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

18. Zethu, ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet. Kan je alleen heel veel sterkte wensen en hopen dat je snel 8 kg kwijt bent.

19. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Zethu heel veel sterkte!

x

20. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    zethu,

veel sterkte gewenst. dat je snel 8 kilootjes af mag vallen!

Deel Deze Pagina