ja vorige week.. staan in mijn album en weet dat ik mezelf hier gek mee maak, maar ben zo bang dat het misgaat... kan mezelf niet rustig krijgen
Hallo iedereen! Ik kan eindelijk ook weer eens online komen. Heb niet alles gelezen van de afgelopen week (dat was echt veel te veel, stelletje kletsmiepen), maar heb wel gezien dat er al veel roze in de lijst verschenen is! Alle zwangeren: gefeliciteerd! @zethu: misschien lees je dit niet meer, maar ik wilde je hier ook nog even veel sterkte wensen.
Goede avond! Zethu heel veel sterkte meid, hopelijk kom je ons snel vertellen dat je zwanger bent hoe was het hier vandaag?
@all...klopt het dat wanneer je bij dit NOD forum mee klets dat je dan meer kans hebt om zwanger te zijn/raken? .....dan wil ik mij er graag bijvoegen. Ik moet nog 3 lange dagen wachten om te testen....maar heb een goed gevoel (wil niet altijd wat zeggen, vorige ronde ging het ook mis)
Het lijkt me inderdaad erg moeilijk voor je, maar probeer nu lekker te genieten. De testen kunnen er toch niets aan veranderen. Het kan ook heel goed mogelijk zijn dat jij pas later vet positief test. Ik had 3 dgn voor nod een positieve test. Vervolgens de dag daarna helemaal niets te zien. Ik maakte me helemaal gek en bleef testen. Op nod was hij weer positief. Daarom is het natuurlijk ook niet goed om voor nod te testen. Maar heb jij je ei nou gevoeld?
jaaaaik vond het ook al erg stil, maar dat zal wel komen omdat er heel veel zwanger zijn dus die zitten al op een ander topic,en omdat er heeel veel ongi zijn geworden dus die zijn verhuisd naar april! het zal wel hier steeds rustiger worden!
@Elegance: Het is hier inderdaad stil. Kreeg weinig antwoord, dus was er ook even vandoor. @Susan: Ik begin pas met tellen van een nieuwe cyclus op de dag dat er echt rood doorkomt. @Mommysofii: Ik had bij mijn vorige zwangerschap erge rugpijn. Meer een soort ongipijn aan de rug. Dit trok door naar mijn benen en billen. Hoe ik me voel? Haha, voel van alles nu.
maar ja het is nu al bijna een week ietsjes bruin per dag is dat dan geen ongi? Waar valt het dan onder zeg maar
Uhm, geen idee. Maar als ik naar jouw onderschrift kijk, dan kan het heel goed mogelijk zijn dat je nog aan het ontpillen bent. Ik weet het, het klinkt niet leuk, maar denk het toch echt. Ik had tijdens het ontpillen niet een week last van bruine afscheiding, maar wel de ene dag wel en de andere dag niet. Zelfs voor mijn eisprong was het vaak.
JA dat denk ik ook. Had er in het weekend geen last van maar maandag wel weer. Nou ja we klussen gewoon verder en we zien het wel. Vroeg me alleen af of je iedere keer bloed moet verliezen of dat afscheiding ook genoeg kan zijn zeg maar.
@ susan...lastig zeg, weet je niet waar je aan toe bent he.. Ik ga naar bed, djiez, na zo'n dag echt kapotski Ga weer lekker 10 weken in potjes plassen voor moeders voor moeders, alle beetjes helpen!
Pff moeilijk Susan. Ze zeggen dat wanneer je echt bloed hebt, het als de eerste cyclusdag gerekend moet worden. Heb je er al een keer getest? Je weet maar nooit. Het kan natuurlijk zijn, dat bruin/oud bloed een voorbode is van je ongi. Balen zeg, zo'n lange cyclus.
Ja ik stop er ook mee. Wil alleen nog 1 keer die digitale doen een week na de vorige om te zien of er dan wel 2-3 staat. Na die test bel ik de vk ook pas. Ik heb mn ei niet echt gevoeld, maar had op maandag veel vruchtbaar slijm en die woensdag een positieve ovu.test.. 2 weken later op maandagavond begon het lichte bloedverlies. Te laat dus voor een innesteling zou je zeggen, maar misshien heb ik wel een late innesteling gehad. Ik wacht het even af. Iig bedankt voor je antwoorden..