Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Mpje & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & son78 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 & 18: Knippy & kattja & Mendie & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j 21: Paske & Senna04 & Spekkie26 & 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje & 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje & 27: Lumea & Suuskebab & Lama & Manoe & Dees85 & 28: Surf & Jada1984 & 29: Janis & bollemieke & Dejide & 30: Naliey & 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 Datumloos:Susan27& Kris TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 5 maart: * Heitjekarweitje 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 12 maart: * Sweetest Angel 13 maart: * Mamatje77 * Tata 17 maart: * Joyce81 20 maart: * Sweetcandie 25 maart: *Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 177 Dames voor de Roze Villa 25 Zwanger , 45 Ongesteld , 5 Negatieve test , 1Twijfeltest , Niets doorgegeven , 9 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
12 maart is mijn nod dus een dag eerder als mijn banner aan geeft. Hoop hoop hoop... Manlief belde net om te vragen hoe ik me voel... Lief is hij he! hier nog geen rood te bekennen maar ook geen signs van een evt zwangerschap
@Mosie: Ik ga er gewoon vanuit dat alles goed is! Positief blijven meid! Laat je wel even weten hoe de test was? Balen Nonja! Hopelijk is het in april raak. Hier weer een opgezette buik. Dit heb ik altijd wel na mijn ei en vooral 's avonds. Heb het idee dat ik ongi ben, maar gelukkig is het afscheiding. Sorry voor de details.
Inderdaad lief Breezer van je mannetje! Ach, die mannen willen gewoon ook erg graag al vinden ze het vele klussen helemaal niet erg.
@Breezer Annie en Jada Thanks meiden! Enne jullie allemaal zwanger in maart he! Ik wil jullie niet zien in april . X
Hoi Hoi meiden, Goeieavond! Een vraagje aan jullie; Ik ga nergens vanuit, ik hoop natuurlijk wel. Ik weet het niet zogoed, wat moet ik nu denken? Zou het 'raak' zijn? Wat voel ik? - Sinds vorige week, een zeurend gevoel in me onderbuik. Net of me ongi er aan kom, in mindere mate. - Steekjes, ene keer links, dan rechts onder in me buik. Soms trekt het door naar me liezen, en soms voel ik het bij mijn schaambot. - Ik heb continu honger. Ik wil steeds eten, eten. Me maag rammeld ook vaker. - Me eten komt soms ineens op, door een boer/hik. Soms heb ik het gevoel dat me eten in me keel hangt ( Sorry klinkt gek.) - Me tepels zijn gevoelig, maar niet pijnlijk. - Me onderrug voeld beurs aan. - Moe! ik ben een echt avond-mens, maar sinds een paar dagen, negen uur? Dan wil ik me bed in. Ik geloof dat ik alles wel heb verteld. Meiden, wat denken jullie? Ik vind het spannend. We gaan het afwachten. Wanneer kan ik testen? Aangezien ik me cyclys niet 100& zeker weet. Als ik een cyclus van 29 heb, zoals de laatste keer mag ik zaterdag testen. Heb ik een cyclus van 34, mag ik woensdag testen. Alvast bedankt voor jullie reacties! Groetjes Manon
Groot verlangen elke maand weer en het gebeurt echt een keer dat jij je weg vind in mij en dan wordt ik heel blij! gevonden via google vond het wel toepasselijk en grappig tegelijk.
Manonn ik zou de langste cyclus aan houden.. Kun je jezelf ook niet al te gek maken. symptomen? Ik voel de enen maand van alles en de andere maand niets..Kweetniet!
Klinkt goed manonn! Moet je nog niet naar bed? Haha, het is al 21 uur geweest. Die steekjes bij schaambot heb ik ook gehad en nu weer. Trekt van schaambot naar navel. Denk dat het bij mij toen een innesteling was en hoop nu weer. Breezer: leuk gedicht!
Ik ga NU naar bed! haha. Ik blijf neuzen. Ik wacht me langste cyclys af. Test past volgende week zaterdag. Liefs en weltrusten allemaal!
eyey allemaal... ik ben weer terug... net naar puppycursus geweest.. Sabi deed t erg goed gelukkig haha... hoe is het verder hier?
Ah leuk, puppycursus! Wat voor hond heb je? Hoe het hier is? Wachten wachten en nog eens wachten en steeds meer voelen. @Manonn: trusten!
Rustig, maar beetje nerveus... Heb het idee dat ik miss ongi word, maar qua lijf is er niets van te merken..[/b]
hehe mijn banner klopt nog steeds niet zie ik XD over 2 dagen testen 0.o was het maar waar! komen gewoon nog mooi 6 dagen bij! Ik wil gewoon stoer zijn denk ik, zodat ik kan zeggen, nee ik test NOOOOIT voor mijn NOD pff.. wat een onzin weer
he manon, ik heb dat ook die steekjes onder in de buik, en dan zo'n zeurende buikpijn erbij. als je volgende week zaterdag test, doe ik met je mee, tenzij mijn duiveltjes op bezoek komen natuurlijk. @naily wat leuk een puppy, hoe oud is hij? wij hebben 2 kittens van bijna 4 maanden.
Anni met jou gaan de symptomen ook de goede kant uit lees ik! spannend spannend! Nou ik ga mijn bed opzoeken, kijken of hij er nog is Morgen weer vroeg eruit voor de laatste keer deze week YAHOEEEE! slaap lekker allemaal! XD
Haha Elegance, jammer meid! Wel stoer id, ik test nooit voor nod. Nou als ik me zo blijf voelen dan test ik toch echt wel voor nod, zaterdag!