NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    waar dan :p:p

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hee meiden!
    Zitten jullie weer lekker aan de ijsthee? Ik lust het niet dus zit lekker aan een watertje ;)

Helemaal geen roze vandaag erbij? snik :( wat saai!
    Maarrrr, morgen is er weer een boel hoop lees ik!
    MamaT: klinkt goed! Spannend meid!
    Sweetest angel en andere meiden die morgen gaan testen: SUCCES!
    wachters: SUCSEC.
    KLussers: SUCSEX!
    hihi gniffel gniffel

3. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    Ronde 3.
    Ga denk ik de 15e testen...
    Hoop dat t dn nog 'nodig' is...

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Rotterdam. Is voor jou toch lekker dicht in de buurt!

5. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ff een vraagje tussendoor over iets anders..
    ik weet niet of jullie iets hebben gehoord over de crisis bij TNT Post?
    ik ga dus 15% bruto minder verdienen maar heb dan wel 3 jaar werk...
    maar wat zouden jullie doen? ander werk vinden en de kans hebben dat je meer moet werken (wat ik niet kan en niet mag) of daar blijven met minder salaris?

6. Sweetest Angel

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Iemand zin in Haribo goudbeertjes? :D

@ heitje, dank je, maar t wordt waarschijnlijk de 15e...

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    he meiden!
    @nonja, breezer en andere ongies: wat jammer zeg! succes in de audi
    @zwangeren: zijn er eigenlijk wel zwangeren vandaag? Of alleen twijfeltesten?

@hier: vandaag naar de gynacoloog geweest. (echt precies zoals ik mij een gyna had voorgesteld! Brilletje, fout haar en saai! Achteraf een hele leuke vent)) Wilde graag weten wat de opties zijn qua onderzoeken na 2 miskramen. Hij zei dat bloedonderzoek een optie is, maar dat je de uitslag pas na 3 maanden krijgt. Ook heb ik een echo gekregen om te kijken of er een afwijking aan de baarmoeder te zien was. (heerlijk zo met met de benen hoog en wijd...). Baarmoeder zag er goed uit, was zelfs al weer dik slijm te zien, wat wijst op een cylcus! Ook zag hij een cyste op mijn rechter eierstok ten grote van een pingpongbal. (dus daar komt die pijn in mijn zij vandaan!) Oei even schrikken, maar kan geen kwaad gelukkig. Hij moet vanzelf weer wegaan en ik moet over 3 maanden terug komen voor controle. Heeft gelukkig geen invloed op het zwanger worden. Hebben een folder meegekregen over chromosomen onderzoek, zodat we er nog overna kunnen denken. Ben heel blij met dit gesprek en ben weer wat positiever!

8. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0

Zal ik jullie een eng verhaal vertellen? Afgelopen donderdag werd ik onwel, dus ik besloot een test te doen en kocht de CB. De test was negatief. Diezelfde dag ging dus naar mijn zus om een bakje koffie te drinken. Eerste wat ze zei toen ik binnenkwam was (dus zonder te groeten): Ben je zwanger? En nam daarna een slok van haar koffie. Dus ik zei.. Nee, niet dat ik weet. Toen zei ze... Ik heb over je gedroomd. En keek mijn zusje raar aan. Later toen we weggingen zei ik tegen mijn zusje.. Ik voelde me niet oke, dus besloot een test te doen. En deze was negatief. Maar vond het zo raar dat zuslief zoiets zei.

Paar dagen later komt mijn andere zusje thuis. Ze vertelde dat mijn zus had gezegd dat ze over me gedroomd had: Ofwel ik had flinke ruzie met mijn vent of we hadden flink sex gehad en ik was zwanger. In de tussentijd bleef ik natuurlijk testen. De eerst volgende dagen waren negatief.. en toen verschenen er ineens lichte lijnen. Ik bleef testen vanwege die opmerking van mijn zus. Zij heeft wel vaker van dat soort rare opmerkingen, die ineens echt blijken te zijn. Dus ik belde haar vandaag dat ik testjes had gedaan en dat ze allemaal licht waren. Ze bleef maar zeggen.. jij bent zwanger! Ik zeg het je....

Dus ik ben benieuwd.........

9. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    heb je foto's van de testen? het zal namelijk niet zo zijn dat we met z'n allen lijntjes in gaan beelden

10. Sweetest Angel

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Mijn mening:

Als het betreft inkomen goed zit in je huishouden, zou ik blijven.
    Denk er aan dat je miss binnen een paar maanden een kleine rond hebt 'lopen'. Bovendien, als je meer moet gaan werken dan je aan kan, moet je het sowieso niet doen.

Zelf kan ik niet werken vanwege mijn hanicap, heb het wel altijd graag gewild, maar helaas.
    Als ik jou was, zou ik met je baas gaan praten.
    Niet zelf ontslag nemen.

Heb je er wat aan?

Lekker die icetea trouwens he :D

11. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    jha opzich wel haha alleen als je mij op pad stuurt dan kom ik in egypte uit denk ik haha...
    de vorige x moest ik stage lopen in een dorpje...(kreeg eerst een gesprek) dus ik erheen...daarna weer naar huis maar inplaats van naar delft ging ik naar scheveningen :S:S haha en had geen geld meer bij me voor de terugreis dus heb gratis meegereden...kwam uiteindelijk aan het eind van de dag weer thuis maar vond het echt niks haha...
    's morgens t gesprek...1 uur in de tram en tegen etenstijd was ik pas thuis moet je nagaan...pff

12. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Gezien de kredietcrisis is het momenteel moeilijk om een andere baan te vinden. Ik zou het even aanzien en toch verder solliciteren met als voorwaarde dat je zelfde uren wil werken.

13. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    jha lekker:D:D

14. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    wie zijn er allemaal nog online en is er nog schokkend nieuws wat ik moet weten heb alweer 2 dagen niet meegelezen ben al 2 dagen bezig met opleidingen voor het rode kruis waar ik vrijwilliger ben dus geen tijd gehad en helaas nu geen zin om bij te lezen.....maar wel schieuwnierig...:)

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    jha indd...ik heb dan zoiezo werk...alleen minder geld...
    maar waar komt die crisis eigenlijk vandaan? heb niet alles gevolgd haha

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Doortje, maak je nie dik. Mijn nichtje heeft ook kort achter elkaar 2 miskramen gehad en daarna was ze goed zwanger

17. Sweetest Angel

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Pff, heb af en toe het idee dat niemand t weet...

Vangen die beertjes he :D

18. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    jha daar heb ik zeker wat aan...bedankt...ik heb ook ineens een grijns op me gezicht van het zinnetje Denk er aan dat je miss binnen een paar maanden een kleine rond hebt 'lopen'.

mag ik vragen welke handicap je hebt? sorry ben nieuwschierig en snap het als je er niet over wilt praten...

jha ice tea is heerlijk haha...
    door t gesprek van gister hierzo over ice tea had ik vandaag maar ff een echte fles gehaald haha

19. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    doortje, fijn dat het gesprek je goed heeft gedaan! succes ermee...

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    kijk die verhalen heb ik nodig! Dankjewel! En ik hoop eigenlijk wel dat ik met dik maak ;) (flauw.... :( )

Deel Deze Pagina