NOD Maart 2009

Discussion in 'NOD forum' started by djaar77, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    hey door!
    Dat is idd ff schrikken van die cyste! Gelukkig gaat ie vanzelf weer weg en wordt je daarvoor goed in de gaten gehouden!
    Ben blij voor je dat je wat gerustgesteld bent na het onderzoek.
    Als de tijd rijp is (en dat is hopelijk heeeeel snel!) komt er ook voor jou een prachtige gezonde babe!
    Nu lekker positief blijven he, meid je hebt weer een goed lopende cyclus!
    Klaar voor de nieuwe start: AF! :p

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    3,422
    0
    0
    Brabant
    hallo!

Jongejonge, ik ben mijn EI kwijt! Het is dag 11 en ik heb GEEN positieve ovulatietest! De afgelopen 3 rondes ALTIJD! Wat moet ik hier nu van denken? Mijn temperatuur was vanochtend ook maar net boven het vriespunt ZO laag! ik nie snap nie! Ik denk dat het maar 1 ding kan betekenen... een langere cyclus en daar zat ik eigenlijk niet op te wachten... iemand nog andere suggesties?

3. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Omdat een stelletje imbecielen in Amerika besloten een bank op te richten. Een lening kon je zo krijgen.. zelfs als je maar een paar euries verdiende. Dus heel veel mensen gingen een hypothecaire lening aan en kochten een woning. Vervolgens werden de pakketten door banken verkocht aan andere banken. Mensen konden hun leningen niet meer betalen en waren genoodzaakt hun woning te verkopen.. tegen lagere prijzen. Dus huizenmarkt stort in alsook de banken/pensioenfondsen die de leuke pakketten van de banken hadden afgenomen.

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    4,404
    0
    36
    @Yootje en heitje: dankjulliewel voor de lieve woorden! Doet me goed!
    @Heitje: hoe is het in april? Mis je ons?

5. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    jha ik vang ze...maar je kunt hier denk wel van de grond eten haha...er zijn genoeg meiden die al vroeg wakker waren die dan ff hier t ha hebben gedaan haha...:p

heerlijk die beertjes...

6. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

Mar 5, 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    @ Mama T: Ik heb zo'n vriend, die zweert erbij dat ik zwanger ben...
    We zullen zien, hij heeft ook altijd gelijk.

@ naliey:
    Ik heb een handicap waarbij mijn botten te ver uit elkaar staan, mijn spierfunctie niet helemaal goed functioneert en wat zenuwbeschadigingen in mijn been.
    Sinds 6 jaar loop ik met krukken en zit ik in de rolstoel, wat helaas alleen maar meer wordt...

Zegt die arts nog tegen me betreft mijn botten: Is wel makkelijker met bevallen hoor! :(

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    haha, maar ik meen het serieus. Ze was ook een beetje down, maar kort daarna was ze weer zwanger. Dus ik denk dat het goed komt.

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    4,404
    0
    36
    ojeee das niet fijn! Ik zou toch door blijven testen! ik had de vorige keer ook opeens een latere eisprong (4 dagen later), begon me toen ook ongerust te maken en ploep daar was 'ie!

9. Sweetest Angel

Mar 5, 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Ok, lekker dan .....

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ja boehoehoe :cry: ik mis jullie echt! Daarom zit ik ook nog meer hier dan daar :oops:
    Maar heb nog een beetje een geldige reden om hier te zitten...vrijdag wordt het pas officieel dat ik hier echt niet thuishoor (dan ga ik een laatste testje wagen)

11. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Delft
    pff hoe druven ze...:S:S daar baal ik dus echt van hoor...
    heb totaal niks tegen buitenlanders (anders heb ik ook geen buitenlandse vrienden ;)) maar heb wel problemen met mensen die problemen veroorzaken...(geld dus ook voor de nl)
    sorry als iemand t daar niet mee eens is ofzo...maar wilde ff me mening kwijt...

12. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    joehoe heeft niemand mijn bericht gelezen :(

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    @suuskebab:
    vlak voor je eisprong zit er toch ook een dip in je temperatuur? Dus kan best zijn dat je morgen of overmorgen ineens wel posi-test! Dan valt de schade nog best mee toch?

14. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Delft
    ow das echt vervelend...
    en dan nog een arts die zo'n rare opmerking maakt...:S:S
    kan er verder niks aangedaan worden dan? want dat wens je niemand natuurlijk...

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    4,404
    0
    36
    Oja? Vanwege je onduidelijke ongie? Hmmm wie weet? Wat denk je zelf?
    Blijf maar lekker hier kletsen hoor!

16. Sweetest Angel

Mar 5, 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Nee hoor, ben het volledig met je eens

17. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Ja, is erg vervelend. Probleem was dat alle banken behalve de Rabobank in NL hierbij betrokken raakten doordat zij vestigingen over de wereld hebben. Daardoor zijn ook banken in Nl genoodzaakt strengere eisen te stellen en hogere rente te vragen.

Ik vind het ook best eng. Ik werk bij een groot belastingadvieskantoor in Nl. Op dit moment is er nog wel werk, maar ben benieuwd wat te toekomst brengt.

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    3,422
    0
    0
    Brabant
    @ doortje; bedankt voor de omschrijving van de eisprong 'Ploep' hahaha! Ik hoop voor je dat je jezelf snel 'dik' mag maken over het krijgen van je kindje! :D

@ sweetest angel; pfoe, dat klinkt heftig joh! Wat vervelend dat je niet kan werken als je dat zelf wel graag wil.. goed dat je zo positief bent!

en nu wilde ik op nog iemand reageren, maar ik weet niet meer op wie! haha!

19. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgiƫ
    ik ben slapen! lees morgen wel weer bij

truste dames

20. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Delft
    heb pas een lening aangevraagd bij de postbank...krijgen wij dan ook problemen of iets? heb t nog niet gekregen kan t nog stop zetten... (we hebben trouwens ook niks meer van gehoord)

Share This Page