NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    trusten yootje

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38

sorry lady! De berichtjes vliegen je hier ineens om de oren! Dus woeiii en toen stond jouw post op de vorige pagina...
    Hoe is het?
    Hier geen schokkende dingen denk ik...vandaag geen roze erbij. Gisteren geloof ik wel wat! Nu al 25 zwangeren! (toch meiden?)
    Verder zitten de ladies mooi te ijsthee-leuten tot in de late uurtjes.
    Wel goed dat je een beetje afleiding hebt zeker met je vrijwilligerswerk?

3. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Gebruikten jullie allen ovutesten? Ik heb gewoon vlak na mijn menstruatie flikt geklust.. hahaha. En toen het slijmverlies ben, extra geklust.

4. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    @ naliey:

Helaas niet.
    Als ze een pin in mijn been zetten, breekt door mijn extreme spierkracht in mijn been, mijn hele been in miljoenen stukjes.

Een prothese gaat ook niet, daar ben ik nog te jong voor.
    Die dingen kunnen ze je maar twee keer geven, en ze gaan helaas geen 25 jaar mee zeg maar...

Maar goed, ik in de rolstoel, volle winkelwagen voor me, en ventje die me duwt gaat prima, dus waarom kinderwagen niet :)

Bovendien lijken die draagbanden voor mij ideaal.
    Dan kan ik overal heen met de beeb :D

5. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    lieve ladypink: ik heb hem gelezen! :D Maar ik heb ook heel weinig teruggelezen dus ik kan je echt niks vertellen... er word hier zoveel geouwehoert dat je het gewoon niet normaal bij kan houden als je een hele dag hebt gewerkt....

sorry :(

6. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    truste yootje

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Volgensmij is het op dit moment wel het meest gunstig om te kopen. Huizenrpijzen zijn laag en de rente is ook niet te hoog.. zo heb ik begrepen. Maar je moet even door een makelaar laten berekenen waar je minste rente betaalt.

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ik wel, wilde weten hoe mijn cyclus in elkaar zat. En nu gebruik ik ze elke maand (vanaf december). Id erg handig om je ei te spotten, ik ben nl niet zo van het slijm :(

9. Sweetest Angel

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Truste yootje

@suuskebab: Moet eerlijk zeggen dat ik lang niet altijd positief ben hoor, maar het gaat beter gelukkig

@ weet niet meer wie :oops: : Ik heb nog nooit ovutesten gebruikt...

10. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    das echt balen...gelukkig is er toch nog een oplossing en indd waarom niet met een kinderwagen :p:p hoop iig dat je snel goed nieuws in je buik hebt :p:p

11. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Mag ik op 0.5? Ik heb mezelf nog nie laten toevoegen, omdat ik donkere lijnen wil. Ik geloof me eigen ogen nog nie.. Vrijdag test bij de huisarts.

12. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    oke thnx...we willen wel een huis kopen maar alles was te duur...maar goed dat we dat weten;)

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0

hahaha.. Ik heb het pas sinds afgelopen maand en ik wist niet wat me overkwam. Had dat nog nooit gezien! Dus was wel de eerste keer, maar duurt maar dagje of 4..

14. Sweetest Angel

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Dank je naliey, wij hopen het ook :D

15. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Nog even wachten... je merkt het vanzelf wel als de huizen goedkoper worden. Er zijn nog genoeg mensen die ontslagen worden en die genoodzaakt zijn hun huis te verkopen.. dus binnenkort staat er heel wat te koop.. voor een lage prijs.

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    @ Mama T: Wat spannend zeg, ik hoop dat je zusje gelijk heeft! Bij mij was het andersom, ik was bezig zwanger te raken en toen ik mijn zusje zag een paar weken later zei ik haar dat ze van mij moest testen dat ik zeker wist dat ze zwanger was. De dag na mijn verjaardag heeft ze getest met mij aan de telefoon en ze had een loei van een knaltest, de lijn was donkerder dan de controlelijn, ze is hartstikke zwanger! Zusjes hebben een speciale band!

@ ladypink : gelezen maar ik heb zelf ook niet ver teruggelezen dus weet niet of er schokkend nieuws is.

@ mijzelf: Ik ga nu echt naar april verhuizen, moest van de HA een test doen deze week en de hcg is helemaal uit mijn lijf nu (dag van mijn ongi had ik een licht 2de lijntje), het zat me niet lekker omdat de klachten aanhielden en ik heb 9 (!) dagen bruinverlies gehad. Weet iemand miss of je met een buiten bm zwangerschap nog hcg aanmaakt. Ik kan er niks aan doen maar ik blijf ei-pijn hebben en ik maak me best wel zorgen...

@testers morgen: spannend ik tune af en toe nog even in om te kijken hoe het gaat met het lijstje!

@pendelaars: is er miss iemand die dat voor mij zou kunnen doen of weet je iemand voor mij? en wat kost dat eventueel?

Dikke kus!
    Sue

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Yups...het ging ook zo raar die ongi....
    Denk dat ik niet zwanger ben maar wil het echt uitsluiten zodat ik tenminste écht voor mn gevoel ook door kan naar april....en.... dan kan ik ook écht genieten van een lekker biefstukje hihi...

18. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    het is niet leuk voor die mensen maar zou fijn zijn voor ons :p:p ik heb een mooi huis op t oog maar dat is echt voor iemand die een dik salaris krijgt...en is nog bewoont haha...is echt mijn droomhuis haha...

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ook ik ga mijn bedje opzoeken! Trusten allemaal!

20. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    truste doortje

Deel Deze Pagina