Ik heb ook een droomhuis hier in het dorp staan. Maar die woning is meer dan een miljoen waard.. dus nog even sparen!
telkens als ik wil reageren op iemand vergeet ik spontaan wie wat zei! Maargoed: @ALL: ik vind de ovutesten ook ideaal omdat ik ook niet zo van het slijm ben... temperaturen doe ik ook erbij @sweetest: nee natuurlijk kun je niet altijd positief zijn, dat snap ik, maar je red jezelf! respect! @ heitje: je hebt helemaal gelijk wat betreft mijn ei, ik hoop dat ie morgen of overmorgen knalt dan blijf ik nog net in maart, want dat is een heeeeele roze maand, daar wil ik bijhoren!
@ heitje: ik begrijp precies wat je bedoelt! Ik heb mezelf vanaaf even van uitsluitsel voorzien! Lucht op voor een deel, maar ben nog steeds een beetje bangig voor een buiten bm zwangerschap... Bleh, onzekere momenten! Hopelijk blijf je lekker in Maart, ik duim heel hard voor je! xxx
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Mpje & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & son78 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 & 18: Knippy & kattja & Mendie & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j 21: Paske & Senna04 & Spekkie26 & 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje & 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje & 27: Lumea & Suuskebab & Lama & Manoe & Dees85 & 28: Surf & Jada1984 & 29: Janis & bollemieke & Dejide & 30: Naliey & 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 Datumloos:Susan27& Kris TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 5 maart: * Heitjekarweitje 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 12 maart: * Sweetest Angel 13 maart: * Mamatje77 * Tata 17 maart: * Joyce81 20 maart: * Sweetcandie 25 maart: *Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 178 Dames voor de Roze Villa 25 Zwanger , 46 Ongesteld , 3 Negatieve test , 2Twijfeltest , Niets doorgegeven , 9 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! 1985breezer: ik heb je op rood gezet hoor! En mamaT: je staat nu op twijfeltest op 10 maart! Doe maar snel veranderen in roze, deal?
Volgens mij sta je er niet op? Op welke datum wil je op twijfeltest? (en dan snel daarna natuurlijk op roze!) Edit: Nod-dag graag!
ik denk dat ik een briljant plan heb! Als we nou eens in de nod lijst onze naam zetten met tussen haakjes de ronde waarin we zitten? is dat te doen en overzichtelijk, wat denken jullie?
mijn onder buurvrouw is ook zwanger.. en zeker krijg ik afleiding met mijn vrijwilligerswerk.. leuk om te doen ik heb volgende week dinsdag en woensdag examens dus geen tijd om te treueren over gister..meiden ik volg jullie van een afstandje af en toen en dan...hoop ik dat er nog minstens 80 zwangeren bij komen deze ronde
Daar hebben we al het overzichtslijstje voor...die met dat hondje! Denk dat het te onoverzichtelijk en druk wordt anders... MamaT: vandaag is 11 maart. Bedoel je met gister 10 maart? omdat je 2 dagen overtijd bent?
Ja, 10 bedoel ik. Sorry, ben al van de wereld. Gisteren was het mijn NOD en op die datum heb ik ook getwijfeltest (nieuw woord).
Ik dacht als we de ronde in de nod lijst zetten dan hebben we het overzichtje niet perse nodig... omdat die telkens kwijt raakt...maar ach, maakt mij niet zoveel uit hoor Ik ben zo makkelijk!
Hey meiden Geniet van de icetea en de beertjes, zal nog een fles en een pakje achterlaten voor jullie. Ik ga met mijn ventje even filmpje kijken (ben te nerveus om te slapen) Bovendien, steekjes in mijn zij, pijnlijke onderrug, enz.... Even afwachten nog, grrrr......... Weltrusten meiden en tot morgen! Ik wil veel roze zien