dat is idd toeval ja dat is ook wel een leuk idee mijn positieve testen van kyara zijn nog steeds positief na mer dan 2 jaar
jha dat was mijn idee maar jou idee is super... is t erg als ik je idee pik? tenzij ik tegen die tijd een ander idee heb? ik heb al wel een super idee voor een kaart...
je mag dat hoor da moet speciaal zijn vind ik zelf je kan dit idee op zo veel manieren doen heb er ook fotokes van zou ze wel willen posten maar waar?
in je album als je dat lukt? haha ik ga zoiezo druk bedenken wat ik als idee wil en houd dan jou idee in ged8en...
dat is zeker leuk ik heb mss ook een leuk idee...zoiets als een schip in een fles maar dan een wiegje ofzo
haha me kat blacky zit op de bank...en hij valt haast om van de slaap...hij zit ertegen te vechten echt leuk om te zien haha
dat is ook leuk maar denk nogal moeilijk he hehe de poes schattige beesten e iok heb ne tijger kater van 8 kg
Wat een kwebbelkonten zijn jullie zeg! Heb wel alles doorgelezen, maar ben de heflt alweer kwijt @hier Er zat vanavond een klein slijmpropje in mijn string met wat rozig/rood eraan Wat zou dat zijn geweest...kan dat een eventuele innestelling zijn geweest ofzo Vond het namelijk wel heel vaag om te zien Heb ook al een paar dagen last van krampjes en steken...dus ben heel benieuwd Nog 9 dagen
heb er niet veel verstand van maar het zou indd kunnen, ik hoop t iig wel voor je.. maar nu ga ik echt me bedje opzoeken...me ogen vallen nu echt dicht haha... truste allemaal (van die nog wakker zijn haha)
Joehoe, temp is 37 graden. Dit gad ik vorige keer pas op nod-dag. Ik ga het echt steeds meer geloven!