NOD Maart 2009

Discussion in 'NOD forum' started by djaar77, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    1,593
    1
    0
    Noord Brabant
    goedemorgen dames,
    Ik heb meproberen wat minder er mee bezig te houden, dus daarom deze maand zo min mogenlijk op het forum geweest.
    Mijn nod dag zou 21 maart moeten zijn.
    Zou iemand dat kunnen inullen

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Echt spannend!
    Maar was vroeg op omdat ik nu moet gaan werken. Spreek jullie vanavond!

3. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

Mar 5, 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    Tot vanavond Annie!

@jessy1983: ik zou het graag voor je doen, helaas lukt het me nog niet.
    Ik denk dat je het straks beter nog een keertje kan vragen als er meer mensen wakker zijn.
    Goedemorgen trouwens :D

4. son78

son78 Lid

Mar 3, 2009
    32
    0
    0
    Woohoo! spannnnnend Annie! Ik wordt hier ook een beetje gek van de spanning, heb me voorgenomen om maandag te testen als die :evil: :evil: dit weekend wegblijven. Moet eigenlijk al in de trein naar werk zitten, maar ja.... heb zoooooo geen zin! Ach ja, we slepen ons er toch maar weer heen ;) Succes allemaal vandaag meiden.
    @sweetest: vandaag is je NOD toch? ben zo benieuwd... ik lees vanavond weer verder :thumup:

5. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    1,593
    1
    0
    Noord Brabant
    ik zal het wat later op de dag doorgeven.
    iedereen succes vandaag en ik hoop vanmiddag heeeeeeeeel veel roze meer te zien!

6. mosie

mosie Actief lid

Jan 15, 2009
    479
    0
    0
    Spannend Annie! Succes!

Nog testers vandaag?

Ik heb vanochtend mijn laatste kruidvat testje gedaan, omdat die van babyboom steeds niet donkerder werden. Mijn kruidvat test van vanochtend is toch wel weer wat donkerder dan vorige week zaterdag. Hij is nog niet zo donker als de controlestreep, maar het scheelt niet heel veel. Ik ben dus al iets meer gerustgesteld. Helemaal omdat ik vanacht droomde dat ik ineens heel veel bloed verloor :( wat een rotmanier om wakker te worden zeg. Doe a.s. woe. alleen nog de digitale met indicator om te kijken of ie dan wel gestegen is naar 2-3 ipv 1-2 en dan ga ik de verloskundige bellen...

7. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    lieve mosie,

zo vervelend dat je niet kan genieten van het feit dat je zwanger bent, maar je zo onzeker voelt...Snap ik volledig hoor, vind het naar voor je...
    Ik hoop dat de test woensdag goed uitpakt en je vanaf dan wat meer kan genieten. Spannend blijft het altijd..Vind ik hier ook echt...EErste echo zit ik op te wachten, mijn mijlpaaltje :)

Succes meis!

8. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

Mar 5, 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    Hey meiden,

is weet dat ik op de testronde voor vandaag sta, maar ik verschuif het naar zondag voor alle zekerheid.
    Moet eerlijk zeggen dat ik nog absoluut niets merk van een eventuele opkomende ongi, maar je weet maar nooit.
    Ik heb met mijn ventje de 15e afgesproken, omdat ik het nu nog niet durf.

Ik hoop dat ik zondag kan zorgen voor een nieuwe zwangere erbij.

@Son, werkse, ik stuur je een pm

9. Noor1987

Noor1987 Actief lid

Feb 3, 2009
    141
    0
    0
    Goedemorgen iedereen!

Ik d8 dat ik gister ongi was geworden maar het was een beetje bruin verlies misschien twee druppels. Maar het is nog niet doorgezet.

Mocht het er zaterdag nog niet zijn ga ik uiteraard testen! Het is vervelend om in deze teijfel situatie te zitten! Zijn er nog meiden die vandaag wel gaan testen?

-x-

10. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Goedemorgen dames

Zo weer ff alles bijgelezen hihhihh zo vandaag lekker daggie me ventje is al om 12 uur thuis en dan vanmiddag naar de HA en oh de jongste van me schhoonzus is er yeahhhhhhh die heb ik alweer maandje niet gezien het is zo schatje ze is bijna 1 hihihi heb er zin in voor de rest weinigs boeiend weer vroeg wakker maar je went er aan hiih zo lees zometeen nog wel ff ............

Ik wil nog meer zwangere hoor....

@ strooien met hcg

11. mosie

mosie Actief lid

Jan 15, 2009
    479
    0
    0
    ja ben sowieso snel ongerust en wat onzeker. Maar ben nog steeds misselijk en mijn borsten doen ook steeds meer pijn dus het zal wel goed zijn. Zal ook blij zijn als de 1e echo geweest is en alles goed is.

12. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Goeiemorgen dames,

Mijn temp blijft alleen maar stijgen. Staat nu op 37.2 6de dag na me laagste temp. Hoeveel dagen moet ie minimaal ook alweer hoog zijn mocht je wel zwanger zijn. Was dat geen 10 dagen?

Liefs van Mamatje

13. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    @dames die vandaag al kunnen testen, maar wachten tot het weekend.... respect voor jullie! ik heb nu al zo iets van IK WIL TESTEN! maar mag nog braaf een weekje wachten.

vanochtend al om 7.30u wakker, heb maar vast een beetje gepoetst. zeurende buikpijn is er nog steeds.

om nog even terug te komen op het gesprek van gisteravond. ik heb nog geen flauw idee hoe ik het mijn ouders ga vertellen, als ze opa en oma worden. ze weten dat ik gestopt ben met de pil, mijn moeder vraagt zelf wel geregeld... ik denk dat zij het ook eerder aan mij gezien heeft, dan ik het verteld heb. dat recept idee is wel erg leuk, vooral als het het tweede kindje is!

14. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Zou iemand mij in de lijst op de 20ste willen zetten voor NOD en voor de testmarathon?

Liefs van Mamatje

15. 1984

1984 Niet meer actief

Vang vang vang! :)

Dank je wel!

Groetjes en succes met alles!

16. Janis

Janis Bekend lid

Jan 26, 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Goedemorgen meiden,

Hier is alles oke, ik was gisteravond bekaf, en ben ook lekker vroeg op bed gegaan.
    Wij zijn nu aan het voorbereiden op het klussen en hopen dat het in deze ronde wel zal lukken. Maar jah dat hebben we niet vor het zeggen :(
    Heb eigelijk helemaal geen zin om wat te doen, mijn bed lag zo lekker vanmorgen tot mijn vrien de honden naar boven stuurde om me wakker te maken, en geloof me dan ben je zeker wakker!
    Ik heb de laatse dagen wel wat last van mijn buik, denk dat het de naderende eisprong is. Wel raar eigelijk want dit is nu al de tweede maand dat ik het voel, en voordat we besloten hebben om kinderen te krijgen heb ik het nooit gevoel of ik heb er niet bij stil gestaan dat kan natuurlijk ook.

Nah jah we wachten maar weer af,

Fijne dag allemaal.

Liefs, Janis

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    @Annie.. spannend meid.. mijn duimen draaien overuren...hihihi...

@Mamatje.. voor zover ik er verstand van heb moet je temp omhoog gaan.. en dan kun je na 14 dgn na je laagste temp testen.. of ie dan al 10 dgn of niet stijgt maakt volgens mij niet zoveel uit.. zolang ie maar niet daalt...

@Mosie.. meid goed zo dat je tst donkerder is.. wedden dat de digi woensdag ook positief uitpakt...en een mooie 2-3 aangeeft...!
    knuf meis.. tis ook niet niks...

@ De rest.. SUCCES, GEDULD en PLEZIER...

knufff

18. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,490
    0
    0
    goedemorgen!
    Vanmorgen een testje gewaagt. Heel heel vaag streepje. Staat in mijn album. Wie wil er streepjes staren?

19. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Hij staat er nog niet hoor in je album ;)

20. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,490
    0
    0
    het was heel moeilijk om zo'n mega vaag streepje op de foto te krijgen!

Share This Page