ik snap het hoor! hij is real life al moeilijk te zien laat staan op een foto! ga straks maar eens naar het kruidvat....
hallo, heb ook even gespiekt naar je test. maar om eerlijk te zijn zie ik ook niets! ik zou over een dag of 2 nog eens proberen als ik jou was.. succes ermee
hmm ik kan m niet ontdekken, kan je niet een foto van dichterbij maken? ik wil zo graag een tweede streepje zien...
bij kruidvat niet. ik heb online bij matcare testen besteld, 3 voor 10,-. de volgende dag heb je ze in huis. hoop ze volgende week te mogen gebruiken.
goeiemorgen! @annie: spannend! Ik hoop het zo voor je! @mptje: ik zie helaas ook niets...hoop dat je een andere foto kunt plaatsen?! @mosie: jeetje wat een spanning meis! Ik hoop voor je dat je na volgende week heerlijk kunt genieten op je roze wolk!
succes met testen! dat je dat durft 4 dagen voor je NOD. ben je niet bang voor een teleurstelling dat het negatief is?
@doortje.. ja elke dag iets meer...maar moet eerlijk zeggen dat zodra ik iets van krampjes voel dat ik meteen in de stress schiet hoor.. maar over het algemeen voel ik me goed en voelt t goed... nog 2 wk tot de 1e echo.. vind t doodeng.. straks klopt er geen hartje.. denk dat ik mijn ogen dicht doe tot ze zegt dat ze t ziet kloppen. ik wil t niet zien als het niet zo is..vind t wel leuk hoor een extra vroege echo, maar eigenlijk had ik t liever niet gedaan.. tis dat manlief t heel graag wil..
ik heb een poging gedaan maar het lukt me echt niet om het op de foto te krijgen. morgen nog maar eens proberen!
@Doortje.. hoe is t met jou dan.. gaat t weer een beetje.. vind t dapper dat je doorgaat..weet niet of ik dat zou kunnen.. als het nu weer mis zou gaan weet ik niet of ik nog een keer deze wken door zou durven gaan..
hee meiden, alles goed hier? Ik lig al voor de derde dag op bed met een virus ofzo. Houd niets binnen...blèh! Ik heb woensdag een afspraak bij de VK...zó spannend. Ik kan nog steeds niet geloven dat er iets in mij groeit. Volgens mij heb jij dat ook een beetje Mosie of niet? Mpje ik zie ook niets, maar de foto is ook niet helemaal scherp. Zou super zijn voor je zeg...