@snoes4rx, maar je hebt dus al positief getest? Wat heerlijk..... Ben je nog niet naar de huisarts geweest?
moet je hem even verkleinen in paint. dan lukt het w.s. wel. ik weet nog niet of ik het geloof, aaaaaaa
@marz: ja al een paar keer...ben al naar de huisarts geweest en ze zei dat ik snel een afspraak moest maken met de vk omdat ik al zoveel symptomen heb...en toch ben ik zo bang. Ik ben bang dat het toch niet zo is of dat het misgaat. Kan dus heeeeel goed blij zijn voor andere hier, maar voor mezelf....?
ben niet zo slim, paint lukt me niet, misschien zo: http://i567.photobucket.com/albums/ss11 ... ostest.jpg
je ziet hem slecht op de computer, als ik mijn scherm oppak en draai zie ik het streepje pas, ben benieuwd of jullie hem zo zien. in het echt is ie wel duidelijker
ik heb de bovenkant er af gehaald, anders weerkaatste de flits het zijn de zw testen van testjezelf.nu
whuahhaha, maar das geen grapje hoor, dat heb ik echt gedaan hahahahah, erg he, zo bijzonder vind ik het dat er een 2e streepje staat. ben zo blij dat jullie hem ook zien, maar ben nog niet overtuigd, doe morgen nog even 1 voor de zekerheid
ja dit word onze eerste, we zijn over een half jaar allebei klaar met school. we hebben al ons eigen huisje, dus dacht ik kan ik mooi nu al stoppen, met een beetje geluk ben ik dan al zwanger als ik van school kom.