Wat een heerlijk vooruitzicht zeg...! Wij zijn ook net verhuisd van het zuiden naar het midden van het land, nu alles op orde is mag de kleine komen. Nog wel even spannend op mijn werk want ik krijg waarschijnlijk over drie maanden een vast contract en ik moet voor die tijd zeggen dat ik zwanger ben...maar dat komt vast goed
@marz: ik zei toch dat ik raar was...maar er hangen hier goede viberaties want ik word steeds een beetje blijer en kan het steeds een beetje meer geloven
als je er bang voor bent dat je het contract daarom niet krijgt, doe je toch net alsof je niet weet dat je zwanger bent alleen als je hem pas over 3 maand krijgt, word dat natuurlijk wel moeilijker. ik heb volgende week ook een sollicitatie, mocht ik nu zwanger zijn, zeg ik niks
tsja zit er wel in dat ik hem pas over drie maanden krijg...maar wil wel eerlijk zijn. Dus dat ben ik dan ook maar. Spannend morgen sollicitatie. Leuke functie? Lijkt het je wat?
tsja zit er wel in dat ik hem pas over drie maanden krijg...maar wil wel eerlijk zijn. Dus dat ben ik dan ook maar. Spannend morgen sollicitatie. Leuke functie? Lijkt het je wat?
ach ja, het is bij de groenteboer , waar mijn neef ook werkt, leuk weet ik niet, maar gezellig is het zeker, en dat vind ik het meest belangrijk.
Maar euh is het niet een beetje vroeg dan willen jullie niet eerst een baan hebben en carierre maken ?
Wij hebben idd ook eerst een tijdje samen gewoond en carriere gemaakt, dus nu is een kleintje welkom! Ik heb trouwens al een stiefdochter van bijna 11.
die heeft mijn vriend al, klinkt misschien een beetje raar. maar mijn vriend gaat nog naar school, maar heeft ook al een vast contract al 2 jaar, hij werkt in de avonduren. hij heeft ooit tegen me gezegd dat hij graag vroeg papa wou worden, hij word volgende week 24 en gaf aan dat het nu wel tijd was. ik vond dat eigenlijk ook wel, en we kunnen het zat redden. we hebben er goed over nagedacht hoor, we hebben het zelf eerst aan onze ouders gevraagd voor we gestopt zijn met de pil. ik wil graag een kindje, maar wil het dan idd ook goed hebben voor hem/haar
ach ja, en carrière maken, ben ik met jullie eens hoor, maar doe nu een opleiding waar ik helemaal niks mee wil, dit ivm studiefinanciering, als ik er nu mee stop heb ik een studieschuld een dat wil ik niet, en daarbij is me al verteld dat ik het jaar haal, dus ook mijn diploma, en dan heb ik ook geen schuld meer. dus je, weet eigenlijk nog niet zo geod wat ik later wil
@jessica: ik woon in Amersfoort en werk in Utrecht. Hiervoor vier jaar in Maastricht gewoond. @wgev: ik denk dat je zelf het beste aanvoelt wanneer de tijd rijp is voor een kindje. Mijn zusje is 22 en heeft ook een dochter van een jaar (en over twee weken uitgerekend van haar tweede) Je gaat je leven wat anders inrichten en kunt financieel misschien minder dan wanneer je carriere hebt gemaakt, maar je krijgt er veel voor terug!
idd, we redden het financieel wel, we hebben het misschien niet super breed. maar op dit moment hebben we 3 inkomens, en sparen we heel hard, dus ik denk dat het allemaal goed gaat komen hoor, we wonen ook al 4 jaar samen hoor
wow vier jaar! dan was je 16! Jaja ik kan rekenen. Ik ben op mijn twintigste getrouwd, was ik ook superjong!
hahaha, daarom ben ik er ook zo zeker van dat het allemaal wel goed gaat komen, ook zijn ouders vinden het goed, en dat zegt wel wat hoor. die zijn heel erg zo van, eerst je studie dan de rest, maar ze zagen het helemaal zitten een kleintje erbij. ze vraagt zelfs elke ronde of het al gelukt is! op je 20e is idd vroeg, wij gaan in 2010 trouwen!