precies...dat wou ik net zeggen. Iedereen heeft altijd zoveel commentaar! (dat zul je wel herkennen) maar zolang het voor jou goed voelt, moet je het vooral niet laten Wanneer ben je uitgerekend?
weet niet, durf nog niet echt te zeggen dat ik zwanger ben. raar he? ben nog niet overtuigd hoor. maar dan zal het volgens mij ongeveer op hmmmmmm 23 november? moeten komen
Middag! *ploft hier weer neer op de wachtbank en maakt voor morgen een afspraak bij de masseur...lekker dagje vrij!* @wgev: ik zie ook een licht streepje hoor! oeehooeee! @snoez:wooow, op je 20ste getrouwd! Nou, is mooi zou ik zeggen, als iedereen maar lekker gelukkig is! Hoe verloopt je zwangerschap voor de rest?
hoop dat ik hem morgen nog zie, ik kan ook masseren, heb mijn studie net afgerond, diploma gehaald? nu de rest nog!
hee Lieselke...sterkte met het wachtbankje! Ik ben nu al drie dagen echt ziek. Dinsdag alleen maar overgegeven. Ga uit van een virus want mijn collega had het ook! Verder kan ik het moeilijk geloven. Ik ben gelukkig! Laatst mijn zesjarige jubileum gevierd haha
Ja maar ik zou eerst lekker een baan zoeken en gaan werken voor ik aan kids begon maar die keus moet e zelf weten hihih
Haha dat heb ik een beetje boel. Haal me de gekste dingen in mijn hoofd. Ben veel te negatief, maar na de test van vanochtend voel ik me alweer wat beter. Ik denk dat ik pas echt kan genieten als ik een hartje zie kloppen bij de 1e echo.
mijn vriend zit op dit moment op school, en weet nog niks, maar hij leeft super mee, hij weet precies in welk deel van mijn cyclus ik zit. wanneer de vruchtbare dagen er zijn, komt ie naar me toe en zegt ie: zullen we dan maar! wat een lieverd is het toch
haha Mosie dan kunnen we elkaar een hand geven...! Hiephoi een lotgenoot! Ah wgev da's inderdaad heel lief. hij weet dus nog van niets...hoe laat komt ie thuis?
zo morgen al weer 5wkn wat gaat het toch snel hihihh en dan nog 1 week en dan krijg ik me 1ste echo op mijn ventje zijn verjaardag hihihh heb er zin in......
idd iedereen doet het op zijn eigen manier, en ik kan me goed voorstellen dat mensen denken dat mijn manier niet de meest slimme is. maar ik heb er een goed gevoel bij, en mijn familie steunt me 100% en mijn 'schoonfamilie' ook. mijn vriend zijn zus is op dit moment bezig voor de 2e, ze hoopt dat we samen zwanger kunnen zijn, lijkt mij ook heel mooi. ik zie wel waar het schip strand, maar ik ben ervan overtuigd dat dat op een mooi eiland is met palmbomen en zon, zee en strand en natuurlijk ik mijn mannetje en ons kleine beebje
dat is mooi, wat een verjaardag cadeau, je kleintje voor het eerst ''zien''. mijn vriend is volgende week donderdag jarig, en ik zaterdag, wat zijn er toch een boel mensen jarig in maart.
oei spannend. Ik kreeg net een sms van mijn man dat hij om drie uur een belangrijke meeting heeft over zijn functie...is niet duidelijk of hij kan blijven. Drie uur is voor ons dus superspannend!
ik hoop het, denk het wel hoor nog genoeg te doen. ik ga ook ff stoppen nu. douchen, schoonmaken, opruimen, was doen, alleen dan in een andere volgorde, kom vanmiddag nog wel even kijken. xxx voor iedereen