haha denk het ook ja.. Weet jij waar het door komt bij jou? Ik had vorig jaar een vmk en daardoor ben ik heel bang geworden.. Maar tot nu toe geen bloedverlies en mijn testen zijn veel duidelijker dan toen dus ik heb goede hoop (althans dat probeer ik )
@ wgev: mijn vriend studeert ook nog (bijna klaar) en weet 100% zeker dat we veel commentaar gaan krijgen als we het vertellen, maar dat kan ons niet schelen. Het is ons leven en daar gaat t om. Alvast voorzichtig gefeliciteerd en geniet ervan!
Nou hopen voor een goede uitkomst voor ons beiden. Ik lees hier ook zo vaak dat na een 1e (v)mk er een 2e en 3e enz volgt en dat maakt me zo bang. Dat terwijl ik op internet las dat slecht 0.5 tot 1 % van alle vrouwen te maken krijgt met herhaaldelijke miskramen. Ik dacht dat dat percentage veel hoger lag. Dat artikel heeft me wel weer wat rustiger gemaakt. Ach we moeten gewoon afwachten. We kunnen er zelf toch niks aan veranderen... Succes
Nee we kunnen er niets aan doen. Aan de ene kant kan ik er nu wel meer vrede mee hebben omdat ik nu weer zwanger ben. Helaas is het onbezorgde alleen wel verdwenen. Jij ook succes...het komt vast goed!
Zo hier dan mijn persoonlijke reacties van de afgelopen 20 pagina's, jaa want deal is deal hihihi @Zethu: Meid heel veel sterkte, geluk en kracht voor de komende tijd, Ik hoop voor je dat dingen beter gaan zodra je de 8 kilo kwijt bent. Vervolgens komt er weer een leuk lijstje voorbij en ja hoor ik tel 24 zwangere dames (volgens lijst 25) Allemaal van Harte Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @ iedreen Ice tea Jummie heb gister toevallig ook een heel pak weg zitten te werken! is het toeval of is het toeval : @Senna: leuk je haarverven welke kleur? @mosie: Moeilijk voor je meid, probeer de hoop zo hoog mogelijk te houden, want hoop doet leven! Als ik jou was zou ik geen testjes meer doen, wordt je alleen maar onzekerder van. @susan: ik kan je helaas geen advies geven ben vanaf pilstop al zo regelmatig als het maar kan, dit was ik voor de pil trouwens ook. Bij mij begint het met licht gekleurde afscheiding, dan bruin, rood en eindigd weer met bruin. Hopelijk lees ik over een paar pagina's dat je het antwoord gevonden hebt. @lilage: Toppie van je dat je mee doet met MvM 2 thumbs up voor jou @manonn: Tja de kenmerken die jij noemt kunnen overal bij horen van een rommelende buik tot een ongesteldheid of zwangerschap. Helaas niks aan te doen en afwachten maar. Ik zou trouwens de langste cyclus aanhouden al is het alleen maar om je niet onnodig suf te testen en in de zenuwen te zitten. @breezer: Leuk gedichtje heb je gevonden, is erg toepasselijk voor de meeste dames en helemaal voor de dames die al wat langer bezig zijn. @naliey: wat een schattige pup hebben jullie, ik houd wel van die kruizingen. Allebei mijn honden zijn kruizingen. Vervolgens komt hetr neer dat iedereen zijn beestenbboel hier neerzet dus ik ook maar evenb. Wij hebben 2 honden allebei kruizingen. 3 katten (1 is een wegloper sinds de verhuizing en inmiddels al 3 maanden weg maar ik kan nog niet aan haar denken als zijnde .... ale: ) verders hebben we 2 aquaria met vis, en 1 aquaria met een slakkenkweek voor ons kogelvisje en het opkweken van plantjes. Oh ja we hebben ook nog 1 niet vliegende agarponis die dol is op schreeuwen. @mamat: Spannend, duimduimduim. owww zusje met dit soort dingen... Ik hoop het voor je! nog harder duimduimduim. @naliey ik lees dus net dat wij saampjes in het zelfde schuitje zitten, Ik heb helaas geen antwoord voor je. wel het advies kijk het nog even aan. Dit is voor mij al de zoveelste reorganisatie al merk ik wel dat het steeds harder gespeeld gaat worden. Maar over een tijdje weet je of je het financieel gaat redden met je baan of niet. red je het niet wordt het ander werk, red je het wel dan is de keus iets makkelijker namelijk blijven (als je het werk en de sfeer dan nog leuk vindt) of gaan (als de sfeer dermate klote is). Pb-en mag je me altijd. @doortje: wat balen zeg, hoe is het nu met je? Ik ben in elk geval blij dat je je iets positiever voelt. @mommysofii: Ik vind jou idee juist hartstikke leuk! *HCG snuff snuff Hond zoek de HCG snuf snuff jaaaa breng het maar bij me! Goedzo je bent een brave hond aaaaiiiii* @Janis: De honden naar bovensturen om je wakker te maken! hahaha dat doen wij ook altijd, Succes verzekerd! want dat is spring spring, plof kroel krul en gek doen en dan lebberrrr lebberrrrr. @mpje: helaas ik kan geen streepje ontdekken hoe ik ook tuur. Misschien over een paar dagen no eens testen? @marz, balen zeg, maar geen bloed geeft moed! @wgev: ook ik zie een vaag 2e streepje! gefeliciteerd. Voor alle meiden op de wachtbank including me: DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM. Voor alle ongiemeiden Balen en hop op naar de volgende ronde. Voor alle testende dames SUCES! Tja en wat betreft mezelf. Ik voel me prima, heb zelden last van kwaaltjes zoals jullie dat zo mooi omschrijven. Wij zijn de afgelopen ruime 2 jaar goed door gekomen, hebben bewust de tijd genomen met wachten naar dokter gaan. Maar... ja er komt een maar, nu we de datum om en nabij gekozen hebben om die afspraak te plannen (zeg om en nabij i.v.m. vakantie en het daarbij behorende overvolle huis met ouders en schoonouders) Voel ik de druk toenemen, het niet kunnen presteren hebben we allebei gelukkig geen last van, wij hebben sexytime volop zelfs in de wachtweken. maar het idee dat die datum dichterbij komt, wordt ik erg, heel erg verdrietig. De vraag "wat als?" komt steeds vaker om het hoekje gluren. evenals de vraag "hoever gaan we?". Ik weet me er gewoon geen raad mee. Zijn er meer meiden die de mmm in gaan of net zijn gegaan die dit herkennen? misschien wat tips en truuks? * Verdrietige Liesje gaat een bakje troost zetten voor zichzelf*
zzooooooo ook weer even 20 pagina's gelezen,wat word er hie rtoch flink geklets! net zo'n kippenhok hier hahahahaha. wat duurd wachten toch lang en ik moet nogg zooooooo lang! bha bha bha.
21 maart testen! vind het zoo super spannend! normaal had ik nu Al last van me borsten moeten hebben :S altijd elke maand standaard anderhalve 2 weken voor me ongi, maar nu? nergens last van :S heb wel erg last van me baarmoeder! zodra ik maar op de fiets een drempel afga is het zo gevoellig binnenin! BRR liefs
Ja, ik moet ook nog 8 dagen wachten.. lijkt voor mij ook zo lang. Mijn temperatuur is nog steeds tussen 36.8 en 37.2 schommelt. af en toe.. Maar misschien heeft dat te maken met tijdstip en hoe...
wgev ZWANGER? Jeahhhhh gefeliciteerd hoor! Hoop dat over een paar daagjes het streepje duidelijker is! lieseleentje: wooooow lange post Sterkte meid, ik hoop dat het toch stiekem deze maand raak is voor jullie! Zou dat ff mooi wezen..hoeven jullie ook niet naar die afsrpaak. Probeer positief te blijven he, het gaat jullie hoe dan ook lukken om een klein wondertje op de wereld te zetten! wachtende meiden (fempje, carien en sweetcandie en en en) Succes en sterkte met het laaaaange wachten! Dé dag zal komen dat jullie mogen testen! Ik ga er weer vandoor, moet zo mn oppaskindjes van school halen en dan is het de hele middag gekkehuis hier haha
Hoi Meiden, Ik ga naar april. ben netjes gisteren ongesteld geworden volgens banner. S6 allen verder.
hallo allemaal Ik heb ook mijn NOD, eigenlijk ben ik vandaag officeel 1 dag overtijd. Gisteravond moest ik ongie worden. Ik ben nog niet ongie geworden. Wel al een week bruine vloed bij afvegen en tijdens drukken gewone bloed, geen ongiebloed. Wat gerommel in mijn buik, grotere borsten, gevoelige tepels, pukkels naast mijn tepels, grote aders enz. Ik had gister getest. eigenlijk 1 dag te vroeg. Het was negatief. Ik ga toch even wachten met testen, even kijken of mijn ongie weg blijft. dat maar hopen natuurlijk. Alvast gefeliciteerd voor de gelukkigen die positief hebben getest. En voor de rest veel sterkte met de ronde. liefs geeke
Geeke, ik heb vandaag neg getest. Heb ook bruine vloed al bijna 2 weken.. Ook erg gevoelige tepels. Spannend hè
MIJN TEMP SCHOMMELT PRECIES HET ZELFDE ALS die van jou! oeps mijn caps stond nog aan.nou maar hopen dat het een goed teken is.
hey allemaal, nou ik ga nu naar de kv en ga testen halen, maak mezelf helemaal gek. denk toch dat het een indrooglijn is, waarom weet ik niet. ga vandaag die van de kv doen, maar neem ook die digi van cb mee, deze doe ik dan maandag. nou tot straks dan maar