dat denk ik niet hoor.. vind de streep echt roze. Die van kruidvat heb ik ook gebruikt en die zijn super vind ik. Succes!
nou daar ben ik weer. uiteraard waren de testen uitverkocht en ze komen pas volgende week dinsdag weer. heb nu die digitale opgehaald, maar mag je die wel met 'middag'urine doen?
Ja, volgens mij maakt dat niet meer zoveel uit. Ik heb ze ook gewoon met middag urine gedaan en waren ook positief... Ze waren niks niet donkerder of lichter als 's ochtends... SUCCES!
Als je overtijd bent mag je de test op elk moment van de dag doen, maar als je veel gedronken hebt zou ik nog even wachten. Is zo zonde anders van de test of heb je die met drie strips?
ik heb die met 3 strips, maar mijn banner klopt niet. mijn NOD is pas maandag, zou z'n digitale dan nog te vroeg zijn?
ik weet het, ik maak het mezelf moeilijk door voor je nod te testen, maar het is zo moeilijk om het te laten, ook omdat ik al vanaf mijn ei steken in min buik heb
Dan zou ik wachten tot morgenochtend. Maar ja, ik weet dat je op hete kolen zit dus dan is wachten heel moeilijk
Dát weet ik eigenlijk niet... Ik had ook te vroeg getest, zag negatief. Test weggegooid, maar stond even later op de kop in de prullenbak en daar zag ik alsnog nog een 2e streepje. Ik dacht ook een indrooglijntje, maar nee hoor... Elke dag testte ik 'donkerder'. Tot vanochtend een dikk evette streep. Je bent dus nog wel erg vroeg, maar ik weet hoe je je voelt... Je moet zelf weten of je hem doet, maar weet niet hoeveel hormonen die test nodig heeft... Als je je er beter door voelt, zou ik hem gewoon lekker doen, maar de kans dat hij negatief test is er dus wel door te weinig hormonen... Moeilijk hè?
dan ga ik nu weer, even mijn hoofd leeg en even niet meer aan die test denken, kom vanavond misschien nog wel even kijken.
oei, je maakt me echt nieuwsgierig, maar w8 toch tot morgen, idd bang voor negatieg, maar moet vroeg op school zijn, dus kan ook vroeg testen, nou nu ga ik echt hoor bedankt voor je positieve berichtje, geeft me veel moed
@ Liesje, succes met het nemen van een besluit. Ik zou het ook erg moeilijk vinden. Heb een vriendin die er juist voor gekozen heeft om alles te doen en nu nog niet zwanger is en heb een vriendin die er bewust voor gekozen heeft om alleen te laten kijken af alles goed is (was zo) en haar dochtertje is net 1 geworden. Hopen dat het niet meer nodig is en dat je deze maand positief test. @ wgev: ik zie ook 2 lijntje. Volgens mij ben je zwanger. Gefeliciteerd en succes morgen met testen. Ik ga voor je duimen! Hier op de wachtbank. Heb dinsdag mijn ei gehad en snel nog even geklust. Ik hoop dat het deze maand raak is maar ik denk het niet. Maandag hadden we geen tijd om te klussen, helaas. Zondag wel dus mischien lagen ze nog op wacht. Nu begint het moeilijkste gedeelte van alles. Het wachten en geduld hebben . Gelukkig heb ik het aankomende 2 weken razend druk. Ben benieuwd
Pffff ik heb deze ronde echt geen geduld... t temperen helpt er ook niet bij.. nog geen eisprong te vinden en ook geen duidelijk vruchtbaar slijm of wat dan ook! denk dat ik maar ff gek word
bah ja de NOD komt dichterbij en voor het eerst heb ik geen zin om te testen.. klinkt best raar.. ik voel mijn bm sinds de mk( steekjes, krampjes trekjes).. en mijn borsten zijn niet gevoeliger.. Ben wel nog vaak misselijk, maar ik merk ook dat dat niks met eten te maken heeft, maar vooral moeheid en stress XD, ben echt te druk geweest... Ik voel me ook totaal niet zwanger, maar die steekjes die ik nu voel zijn hetzeflde als toen ik zw was.. maar omdat dit al sinds de mk is link ik het niet naar een nieuwe zw.. ik zou het liefst nu al ongi willen worden, zodat ik weer naar een nieuwe ronde kan en "die irri spannende nod dagen" kan overslaan.. heeft er iemand een tijdmachine in zijn kelder? Over 2 uur staat het weekend hier voor de deur, dan wil ik echt klaar zijn met mijn werk en het weekend kunnen binnenlaten! nog even doorwerken dus!
weet iemand ofdat je ook losse strips kan kopen voor de digitale test van clear blue? heb dat ding hier nog liggen dus vandaar!
Hallo allemaal, Ik heb ook nog steeds steekjes in mijn buik al sinds mijn ei. Hoop dat alles goed is daar binnen! Maandag gaat de gyna gewoon even kijken. Gelukkig is onze HA zelf zwanger en weet ze hoe ik me moet voelen Als ik andere hoor die steeds maar weggestuurd worden bij de HA met de mededeling dat ze moeten wachten pfff. Ben wel zzzzzzzooooo zenuwachtig dat ze zegt dat het allemaal niet goed is ofzo, je haalt je de meest rare dingen in je hoofd. *sorry voor dit ego berichtje*