@Mpje, ik zie ook een heeeeeeeel licht lijntje hoor... Hopelijk ben je zwanger meid, je hebt immers best vroeg getest. Spannuuuund! Volgens mij kun je geen refill kopen voor de digitale test, maar dat weet ik niet 100% zeker. Heeft Mercedes eigenlijk nog opnieuw getest na haar posi ovutest? Ik ben wel erg benieuwd of ze echt zwanger is zoals haar banner aangeeft, want zij zat nog bij mij in NOD november 2006 volgens mij...
succes maandag esther, lijkt me ook frustrerend om gewoon niet ongi te worden.. gelukkgi heb je idd iemand die jouw niet laat wachten, voel je je ook nog eens gehoord en kun je er wat aan doen hou ons op de hoogte!
Nienke, happy birthday! Hiep hiep hoera. Hier: hoofdpijn en warm, beetje misselijk en nog steeds overtijd Morgen dokter, hopelijk geeft die uitsluitsel
Gister een dipje gehad in mijn temp maar nu weer omhoog gegaan... En vanmiddag rond 12uur had ik een veeg roze bloed.. maar paar dagen terug ook al 2 druppels met slijm ... moet wel erg vaak plassen, maar ik ben erg blaasonsteking gevoelig SPANNEND!
Ik heb deze ook gebruikt afgelopen ronde. Eerste test absoluut niets, tweede test een lijntje (licht) derde test ook een (iets donkerder) licht lijntje. Vierde test licht lijntje na een half uur en gisteren vijfde test en helemaal noppes. Ze kloppen wat mij betreft wel! Hoop dat je er iets mee kunt! Voor mijn komende ronde ga ik gewoon kruidvat 2 voor 5 gebruiken. Zijn die van de trekpleister hetzelfde? Ook 2 voor 5... Kus!
Nienke van harte Julied succes bij de dokter morgen hopelijk kan hij je helpen en misschien een bloedtest doen ofzo. Kan iemand misschien even met mij meedenken. Wij zitten in de 1e ronde en als het goed is heb ik volgens banner dinsdag mijn ei gehad. Vanaf maandag krampjes onderbuik, dinsdag had ik echt krampen in mij onderbuik en een beetje vruchtbaar slijm aan wc papiertje (sorry) en woensdag kleine steekjes in mijn onderbuik en de in de morgen veel rekbaarslijm aan wc papier. Vndaag nog steeds krampjes. Mijn vraag wanneer was nou mijn ei? Hulp nodig
Oei, dat is heel moeilijk zo te zeggen, zeker omdat het nog maar de eerste ronde is. volgens mij was maandag je ei, maar je kan het maar zeker weten met tempen of ovulatietesten. Ik voel mijn ei maar 1 dag dus... Ik vrees dat ik je enkel kan zeggen dat je zal moeten afwachten... Alleszins kan je lichaam rare dingen doen in de eerste ronde... Sorry dat ik je niet kan helpen
@ Nienke, gefeliciteerd! Zou mooi zijn als het kindje op je verjaardag gemaakt wordt! @ Smile: Ik denk gisteren dan en vanaf dan 12-24 uur, dus misschien nog wel een aanrader om vandaag nog gauw te klussen? Succes! xxxx
hmmm dank jullie voor de antwoorden. Sowieso vanavond nog maar even klussen dan! Wat vervelend nou Ik denk zelf misschien wel dinsdag omdat de krampjes toen het ergst waren en ivm het slijm. Nou ja ik wacht af alleen jammer dat ik zo ongeduldig ben. Pff gelukkig is het bijna weekend want die dagen gaan tenminste lekker snel voorbij
@ Smile: Ik zou het in elk geval bijhouden in je agenda ofzo, komt van pas evt. in de volgende ronde. Eigenlijk weet je pas zeker wanneer je je ei had als je een hele cyclus hebt bijgehouden. Meestal heb je je ei 14 dagen voor je ongi, maar dat verschilt eigenlijk ook nogal eens, is dus eigenlijk niets zinnigs over te zeggen .. Heb even bijgelezen, is er helemaal niemand die vandaag op roze kan? Of heb ik er overheen gelezen? Anders gefeliciteerd!
@Mpje.. op die nieuwe foto zie ik m wel duidleijk t vage lijntje.. ik zeg Zwanger... en ik heb wel s gehoord dat die etostesten ook in de digi kunen, ze zien er wel t zelfde uit, maar of t ook werkt weet ik dus niet.. @Wgev.. tzzelfde.. duidelijk hoor.. GEFELICITEERD
Mijn beide kids zijn op verjaardagen verwekt haha! Mila mijn oudste op de verjaardag van haar vader (4 mrt 2004) en mijn jongste Nathan op Mila's 2e verjaardag (25 nov 2006).
ik voel van alles, met name veel steken in mijn buik etc... en een beetje een zwaar buikgevoel! herkend iemand dit?