whaaa suus! hup naar huis je kleren uitgooien en je man verassen! XD *alles voor het goede doel he! -> www.geefmijneieenkans.nl
Hallo Allemaal, Ik kom hier ook even mee praten...Leuk om jullie berichtjes allemaal te lezen maar het duurt wel even voordat ik weet welk verhaal bij wie hoort, denk ik! Om alvast een eerste goed indruk te maken: "Nienke gefeliciteerd!" (dat wist ik zeker). Wij (mijn vrouw en ik) zijn in behandeling bij behandelcentrum Geertgen en hebben vorige week onze 7e IUI gehad. 19 mrt heb ik mijn NOD en ik heb belachelijk weinig geduld, dus de komende week zal hels worden... Vandaar dat ik het wel leuk vind om hier een beetje van me af te schrijven! En dan maar hopen dat 7 een geluksgetal is! Even nog een heel stom (en onsmakelijk) vraagje. Gisteren (zou moment van innestetlen kunnen zijn...) had ik een ienieminie bruin vlekje in mijn onderboek. Zou dat een innestelingsbloeding(je) kunnen zijn of komt daar echt meer bloed bij kijken? Groetjes en iedereen succes met alles, Marieke
welkom marieke. dat zou een innesteling kunnen zijn. bij mijn 1e zw. had ik een klein beetje lichtroze verlies. weet niet of je het daarmee kan vergelijken. hoop dat je er wat aan hebt.
Bedankt voor de felicitatie, je maakt een goede eerste indruk Wat betreft innestelingsbloeding, ik heb het bij mijn eerste meegemaakt, klein veegje roze op mijn papiertje en meer niet. Daarna nooit meer gehad innestelingsbloed gehad bij mijn zwangerschappen. Spannend die wachtbank, zeker als het al je 7e IUI is. Succes!
Hey marieke, dat zou kunnen, maar ook iedereen ervaart een innesteling anders maar wel een goed teken dat het rond je innesteling is Ik begrijp uit je verhaal dat jullie een gezin vormen met 2 vrouwen? je schrijft je vrouw en ik en je hebt zelf een NOD Ik wil je in iedergeval verwelkomen in ons mooie roze huis Wanneer is precies je NOD? dan kunnen we je op de lijst erbij zetten @nienke, gefeliciteerd meid! Succes met klussen! @zojuist stond het weekend voor de deur.. Yahoeee! en hij zit nu op de bank... relaxxxx morgen uitslapennn! XDXD lieselke jij ook elke vrijdag vrij?
Mijn NOD is 19 maart (of 18?), ik heb mezelf al op de NOD-lijst gezet, maar dank je! Ja, wij zijn idd 2 vrouwen die er al heel lang van dromen om een gezinnetje te gaan vormen, hopelijk is het snel zover... Bedankt voor jullie reacties trouwens! En oh wat fijn als je op donderdagmiddag al weekend hebt
Zo, ik ga werken nog tot half 10 en dan is het ook lekker weekend voor mij, woeehoeeew! @marieke: welkom hier!
He meiden Ik heb niet alles terug gelezen.. Heb hier net een tampontest gedaan en daar zat rose en rood aan...heel vaag Het worden nog 9 lange dagen denk ik