Gefeliciteerd MamaT... He wie van de dames wil met mij volgende week Donderdag testen..... Dan doen wij ook een marathon test.
hey allemaal ik heb al een tijdje hier niet meer gekeken. maar wat zijn er veel meiden zwanger gefeliciteerd allemaaaaaaal.... en voor alle ongie meiden jammer... hopelijk volgende ronde meer geluk! ik heb nu al wel een beetje ongie krampjes dus denk dat het een deze dagen door gaat breken zondag is mijn nod dus best al vroeg dat ik nu al ongie krampjes heb. stiekum hoop ik dat het zwangerschaps tekenen zijn maar naar 18 maanden ken ik mijn lichaam door en door dus ik weet wel beter....
Ga jij morgen testen babylove, wat spannend voor je. Ga echt duimen voor je.. Kon ik morgen maar testen, ik moet nog een weekje wachten.
ja ik ben benieuwd hihi zit nu vol met zenuwen nog effe volhouden Sweetcandle ik weet het is moeilijk donderdag ik ga voor jou
gezellig bootsy ik ook en volgens mij gaan Heintje ook testen als ik het goed heb en nog een paar andere meiden ben hun namen vergeten wie dat ook alweer was
Ik ga er alleen vanuit dat ik niet zwanger ben... kan goed zijn dat ik niet eens hoef te testen, want heb zo'n ongi-krampen... Ken dat alleen niet voordat ik ongi moet worden, maar als ik ongi ben... Steeds als ik naar de wc toe ga denk ik, oh nee, ik ben nog niet ongi... erg vreemd.... Ik durf ook niet zo goed te testen... erg verwarrend allemaal
ken dat gevoel bootsy alleen is het bij mij dit keer dat ik geen ongiepijn heb gehad en ook niet vloeide ik had alleen maar bruin/donker rood heel klein beetje sorry voor de onsmakelijkheid. dus men HA gebeld en die raadde me aan om eind van de week nog een test te doen dus vandaar ik het doe vindt het ook maar vreemd hoor begrijp men lichaam ook niet dus kan het begrijpen wat je meemaak
Graag gedaan en dank je wel Ik hoop dat jij ook op roze mag. Ik had ook 3 dagen bruinig bloedverlies rond mijn nod dus wie weet!
Gefeliciteerd voor degene die positief hebben getest. Ik zat net te kijken, als ik nu zwanger zal zijn dan is de uitrekendatum precies op mijn verjaardag
Laten we het hopen babylove! Ik kom morgen wel weer even kijken. Ga nu slapen. Moe en enorme rugpijn :S