Hey mosie Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan meid sorry ik heb een vraag. Ik had gisteravond ongie moeten worden, normaal ben ik precies op tijd. Maar ik heb al bijna een week ook bruinig bloedverlies, geen bloed of zo. nu nog bruin bloedverlies rond mijn NOD. is het dus wel mogelijk dat er een kans is om zwanger te zijn? Ik durf alleen niet te testen. Ik ga even wachten dat ik langer overtijd ben. De symptomen heb ik, maar of het echt zo is. het is erg spannend liefs geeke
Spannend bootsy en babylove... en die ongikrampjes kunnen idd voorkomen als je zwanger bent of als je ongi wordt. Dus dan heb je er nog weinig aan. Ik hoop op mooie posi testen voor jullie!
@geertje dat heb ik ook gehad en dacht na 4 dagen overtijd dat ik ongie was maar had ook bruin verlies vandaar dat ik morgen moet testen
Ik heb het wel gehad bij een van mijn zwangerschappen. Maar ook heel vaak bij mijn ongi's... Dus alleen een test kan je zekerheid geven. Sterkte met alle spanning!
Hallo Marz Ja ook al he? Misschien is de HCG nog niet hoog genoeg. Ik moest eigenlijk gisteravond ongie worden namelijk. ik zie dat eigenlijk nu pas als 1 dag overtijd. 2 weken bruine vloed. dat is lang. dat heb jij anders ook nooit? Ik hoop het voor je meid. Gevoelige tepels horen er wel bij. Ik heb ook veel symptomen van zwangerschap. Het is gewoon heel erg spannend inderdaad. Marz? Ga je over een paar dagen weer testen. Wie weet is het dan positief. Ik hoop het voor je. liefs geeke
Hey babylove1 Echt waar he? goh het is dus mogelijk. Het is zooooo spannend zeg. Ik hoop voor je dat het morgen heel positief is voor jou. Laat je het nog even weten? liefs geeke
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Nonja & Mpje & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & son78 & Sweetest Angel 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 & 18: Knippy & kattja & Mendie & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j 21: Paske & Senna04 & Spekkie26 & 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje & 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje & 27: Lumea & Suuskebab & Lama & Manoe & Dees85 & 28: Surf & Jada1984 & 29: Janis & bollemieke & Dejide & 30: Naliey & 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 Datumloos:Susan27& Kris TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 5 maart: * Heitjekarweitje 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 12 maart: * Sweetest Angel 13 maart: * Mamatje77 * Tata 17 maart: * Joyce81 20 maart: * Sweetcandie 25 maart: *Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 178 Dames voor de Roze Villa 26 Zwanger , 49 Ongesteld , 3 Negatieve test , 1Twijfeltest , 4 Niets doorgegeven , 9 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
26zwangeren al?!? ah pfffieeuw... nu ben ik moe zeg van al dat dansen... Heb steekjes, bijna speldenprikjes zeg maar... ben benieuwd! liefs meiden x
@mamaT: GEFELICITEERD! geniet ervan! @nienke: gefeliciteerd met je verjaardag! @testers voor morgen (heitje, babylove en ...?): succes! @elegance: adem in adem uit! Wat rot zo voor je NOD he? Wat voel je nu wel en niet? Welk gevoel is nog van de miskraam? Ik zou het ook liever overslaan. Die onzekerheid constant! Maarrrrrrr je hebt weekend! 8) @hier: heb ook weekend! Joehoe!
Oh meiden, ik begin gek te worden of was ik dat al? Vanmorgen was ik de eerste hier om te vertellen dat mijn temp 37 graden was. De vorige keer was dat pas op mijn nod-dag en zit er nu nog ruim voor. Ik hoop het zo, maar ben ook zo bang dat het vals alarm is. Momenteel heb ik een opgezette buik, boer ik alles op en voel van alles. Mijn borsten zijn alleen niet gevoelig. Dit had ik vorige keer wel, maar weet niet of ik dat al voor mijn nod voelde. Sorry, moest het even kwijt.
eyey allemaal, vveel me haha @nienke: gefeliciteerd met je verjaardag! had alle nieuwe zw al gefeliciteerd haha... (ben van de makkelijke kant sorry haha) verder nog nieuws hiero?