@doortje: Dankjewel! @testers: maak je nie gek maken als je toch nog negatief test.. zolang je NOD uitblijft is er nog hoop!
Weeee! morgen ook uitslapen? Heb je al plannen voor morgen? ik ga echt niks doen, op wat poetsen na denk ik XD wat voel ik wel, steekjes in bm.. en die linken me terug naar toen... maar dat heb ik al sinds de mk het is nu alleen iets erger geworden, denk omdat de ongi eraan zit te komen ofzo, maar kan het niet als kramp omschrijven wat voel ik niet, mijn borsten! Hoe is het met jou voel jij al iets?
Jawel, en ik denk morgen helemaal als we bij de huisarts zijn geweest. Dit was de 2de ronde en eerste ronde had ik dus nie rond vruchtbare periode geklust. Ik was er te laat achter dat slijmverlies een teken van de vruchtbare periode was.. Dus te laat met klussen!
Ik weet het niet, qua symptomen zou ik op zich zeggen dat het raak is, maar durf het niet echt te hopen..
Ik zou nie met cb testen, want dies volgensmij zelfs vandaag nog negatief bij mij. Daar heb je kennelijk meer hcg voor nodig. Ik zou die van kruitvat of matcare gebruiken.
Nee, ik test de 15e pas, voor alle zekerheid zeg maar... Zin in wat drinken trouwens? Misschien wat lekkers erbij?