NOD Maart 2009

Discussion in 'NOD forum' started by djaar77, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    mijn banner klopt idd nog niet, maar voel me nu iig stoer dat ik niet voor mijn NOD test XD

Heb je nu ook nog last van je tepels? en niet meer ongi geworden? gek toch ook he het lichaam zijn werk doet...
    Ik heb 0 symptomen dus denk ook eigenlijk dat ik niet eens aan testen toekom :) Dinsdag zou volgens mijn ei de NOD moeten zijn ;)

ik hoop zo voor je dat het tocch nog raak is! SUper veel succes morgen, laat je het gelijk weten hier?

2. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    slaap lekker meiden! tot in het weekend!

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Heb geen last meer van mn tepels...dat duurde maar een paar dagen. Had alleen nog steeds steken in mn onderbuik maar dat is ook bijna weg!
    Ben niet meer ongi geworden maar als ik morgen nega-test ga ik die ene vage dag wel als ongi beschouwen. Juist omdat ik mn eitje had opgespoord moet het dan wel een ongi zijn geweest...
    Ik laat het morgen weten hier! Ik ga wel eerst beetje uitslapen :D
    En voor jou heb ik ook een wens en dat is dat je heeel snel op roze mag en vooral op roze mag blijven dan! Meid ik gun het je zo!
    Slaap lekker en voor je het weet is het dinsdag! (spreekt de ongeduldigheid zelve)
    Ach je hebt vast leuke dingen gepland voor het weekend, vol met afleiding! Enne, je weet waar het kamertje met geduld zit he? Je bent er al een paar keer langs gehuppeld met HCG in je neus!

4. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    hehehhe! :):) die onthoud ik! :)

het geduldkamertje :):)
    Is misschien het beste om idd die dag als ongi te beschouwen, ook voor je eigen gemoedsrust.. Je mag alweer bijna aan de klus! :) ook leuke tijden toch? :):)
    Ja roze zou wel dubbelop welkom zijn, maar kan helaas geen symptomen ontdekken :)

Is het niet heel rustig in april omdat juist zoveel meiden op roze zijn gegaan? Het is wel super om te lezen dat deze maand zo goed gaat, hopelijk blijft hij ook zo, dan is er echt een babyboom! :)

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Het is idd rustig in april! Vind ik eigenlijk niet zo erg want dan hoef ik nog niet zoveel bij te lezen haha ;)

Onthou ook: geen symptomen hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger zou kunnen zijn! Iedere zwangerschap kan je heel anders beleven. Dus bij de een had je last van je boobies, dat hoeft bij de volgende totaal niet zo te zijn.
    Dus: nooooit de hoop opgeven! You never know!

Ja echt giga veel roze al! Had ff gekeken bij de andere maanden maar daar lijkt het veel minder! Tenminste, dan moet het wel zo doorgaan!

Ik ga mn bedje opzoeken hoor! Spendeer jij maar ff lekker wat tijd in dat ene kamertje...je zult je er niet vervelen en de tijd vliegt je om de oortjes!
    Weltrusten ele! Morgen weer een dag voorbij, oja en geniet van je vrije dag! Zag net dat het zonnetje zich waarschijnlijk wel laat zien! Dus kan je in dat kamertje zelf nog voor het raam gaan zitten ook, lekker warm! :D

6. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    *duikt het geduld kamertje in*

7. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Slaap lekker en heel veel succes morgen!

8. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    Goedemorgen ladies
    Heb net getest en het was negatief dus op naar de volgende ronde het zit me wel dwars dat ik deze maand niks van ongiepijn of bloedverlies heb gehad nou als ik dit weer zo moet beleven in men volgende ronde trek ik gelijk aan de bel. zo heb ik het ook afgesproken met men HA.

Nou meiden die moeten testen veel succes
    Degene die ongie zijn balen volgende ronde hoop op roze

spreek jullie strax wel ga nu effe snel ontbijten moet ook gebeuren
    wel een teleurstelling maar nu kan ik lekker gaan klussen

9. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ooow babylove, wat balen joh. Tis inderdaad wel een rare ronde zo geweest voor je... Hopelijk is het in april gewoon RAAK! Sterkte en succes maar weer!

10. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

Feb 18, 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    balen babylove...:(

ohoh nu ontkom ik ook niet meer aan een slijmverhaal...maar ik heb al een paar dagen witte afscheiding (best veel) nu begint de kleur te veranderen en gisteren had ik een klein beetje (echt een heeeeeel klein beetje) bloed ertussen zitten. Ik ben echt als de dood dat het misgaat...
    WIE OH WIE heeft hier ervaring mee?

11. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

Goedemorgen,
    Heb vandaag nog een test gedaan en begin het eindelijk een beetje te geloven!
    Test staat in mijn album!

En ik zag dat mamaT en mosie zwanger zijn, GEFELICITEERD dames!

12. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Goedemorgen!

babylove wat balen zeg.. Heel veel succes in april en hopelijk mag je dan op rozen :):)

Snoes ik heb er geen ervaring mee zo vroeg in de zw.. ik lees wel vaak dat men zo'nbloeding als innesteling beschrijft.. Misschien eens even vragen in een zwangerschap topic? IK hoop voor je dat het net zo als meestal niks betekend :)

Nu al zekerwetenmama! :) het is echt niet meer misschien hoor! je wordt mama! :) gefeliciteerd meid en geniet ervan! :)

Ik vraag me gruwelijk af waarom ik al wakker ben en uit bed.... ik kon uitslapen :S maar ben echt teveel aan dat belachelijke ritme gewend :)

dan maar niksen op de pc :):)

13. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    @babylove, wat jammer zeg! ik kan me voorstellen dat wanneer het volgende maand ook weer zo is, dat je de ha inschakelt. maar hopen dat dit niet nodig is.

14. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    @hier, ook al iemand die vrij heeft en om 7.30 wakker is, gisteren had ik dit ook al, snap er niets van.

15. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Ik snap het wel :)
    Ik hoor manlief heel zacht opstaan en dacht, ow sjit daar gaan we weer.. opstaan.. en met dat ik mezelf aan het wakker denken ben, was ik zo wakker dat ik me kon bedenken dat ik kon uitslapen... toen kreeg manlief een niesaanval XD zo heerlijk op de morgen :) dat we er allebei keihard om moesten lachen.. En toen was de dag begonnen voor me XD

16. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    thanks meiden hoop het ook dat het volgende ronde raak is.

zeker vervelen zit nu met een groot vraagteken als iemand dit ook welis heeft gehad
    dat je alleen maar bruinverlies heb en dat dat je ongie zou kunnen zijn

17. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Goedemorgen dames....

weer ff een updatetje gisteravond toch maar besloten om mijn ouders te bellen dit omdat ze anderhalf uur bij ons vandaan wonen om te vertellen dat als alles goed gaat en onderzoeken goed uitpakken dat ze in november oma en opa worden nou ze was helemaal door het dolle hen ze kon het niet geloven hiihhihi wat een lol....nou vervolgens ook me broertje gebelt en verteld dat hij voor het eerst oom word zelfs hij geloofde me niet hhahhahh hij zei je maakt een geintje zeker ik zeg nee hoor het is echt zo hij gelijk oh wat vet en tof dat ik oom word hihiih hij is bijna 24 en is wel trots hoor.....laten we nu maar duimen dat het allemaal goed is met ons wondertje en dat we hem/haar ook kunnen houden....pfffff nog 3,5 week maar dan weten we als het goed is de uitslagen,...... word nu echt wel spannend......

18. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    *duikt de geduld kamer weer in*

19. mosie

mosie Actief lid

Jan 15, 2009
    479
    0
    0
    jammer babylove :(
    Veel succes deze ronde!

@ Jessica: leuk dat ze zo enthousiast reageerden! Sterkte de komende weken. Spannend hoor!

20. mosie

mosie Actief lid

Jan 15, 2009
    479
    0
    0
    Wauw dat is een mooie test! Jij ook gefeliciteerd!

Share This Page