@ Bootsy: he wat balen nou. Allereerst omdat je niet zwanger bent natuurlijk en omdat je cyclus ook steeds langer wordt .
@Lumea: Ja ik heb een ontzettend lieve huisarts. Ze heeft me echt geholpen. Een andere HA zou je wandelen sturen omdat urinetest negatief is, maar deze niet, gelukkig maar
Goedemorge Lady's Hier niet alles oke, ben wat grieperig maar niet zo erg om thuis te blijven. Ander vraagje kan het zijn dat je rond je eisprong vaker naar de wc moet om je behoefte te doen? Ben er nl de laatste drie dagen 'snachts ook al uit geweest. Dit weekend zou ik volgens mij banner de eisprong moeten hebben dus we zijn wel aan het klussen. Maar nu weet ik dus niet of de pijn van de naderende eisprong komt of dat het gewoon een buikgriepje is. Verder heb ik een hele rare smaak in mijn mond en ben ik wat weeig p de maag, als ik niet beter zou weten dan zou ik zeggen dat ik zwanger was, maar dat kan niet want ik ben 1 maart ongi geworden, al was het nu drie dagen, normaal ben ik 5 dagen goed ongi en dan is er alleen nog een dag bruinverlies. Snap niks meer van mijn lichaam. grrrr. Hoe is het hier verder? Hoop alles oke. Groetjes Janis
dames ik sprak net MamaT de huisarst heeft gezegd dat de test negatief was nou dat kan toch niet iedereen ziet een duidelijke streep heel vreemd allemaal..................
Ik baal man. Ze zei gewoon: We gaan ervan uit dat je dus NIET zwanger bent. Als je over een week nog nie ongi bent, dan moet je terugkomen voor een nieuwe test.
Zou wel heel raar zijn. Ik heb tot nu toe 6 positieve testen gedaan, hahahaha (5 matcare en 1 kruidvat). En nu komt een huisarts met zijn test zeggen dat deze negatief is!
Je had gewoon die testen mee moeten nemen en onder haar neus douwen volgens mij had zij er gewoon een die niet goed meer was hoor..........
jeetje mama t kon ze niet voor de zekerheid nog een test doen heb je niet verteld dat je al 6 testen positief heb getest
Jawel, daarom zei ze dat ik dus volgende vrijdag moet terugkomen als ik nogsteeds nie ongi ben. Kan ik nie de gyn bellen ofzo? Can someone tell me what to do?
bannercheck. PS... GOEDEMORGEN! de lente komt er aan! En je weet wat ze zeggen over de lente.... een vruchtbare periode!
Dames misschien ff interresant om te weten wat ze nou precies bij mij gaan doen en hoe het werkt Wat is vrij foetaal DNA? DNA is het genetisch materiaal dat zich in iedere cel van ons lichaam bevindt. Het patroon van dit DNA wordt gevormd door de genen die kenmerken zo als de kleur van onze ogen, ons haar maar ook genetische aandoeningen coderen. Vrij foetaal DNA is genetisch materiaal van de baby dat in het bloed van de moeder kan worden waargenomen. Hoewel het nog niet duidelijk is welk mechanisme verantwoordelijk is voor het vrijkomen van dit DNA, is inmiddels wel bekend dat dit vrije foetaal DNA vanaf de zesde week van de zwangerschap tot en met twee uur na de bevalling in het bloed van de moeder aanwezig is. Hoe wordt vrij foetaal DNA gebruikt om het geslacht van de foetus te bepalen? Door middel van geavanceerde technieken kan het bloed van de moeder vanaf de zevende week worden onderzocht op de aanwezigheid van genetisch materiaal dat normaal alleen bij mannen aanwezig is, SRY of DYS14. Als deze mannelijke genen in het bloed van de moeder kunnen worden aangetoond kan dus worden aangenomen dat de baby een jongetje is. Kunnen deze genen niet worden aangetoond dan is het dus waarschijnlijk een meisje. Aangezien het totale percentage van de baby afkomstige vrije DNA dat in het bloed van de moeder voorkomt zeer gering is (ongeveer 3%), zou de afwezigheid van mannelijke genen echter ook kunnen betekenen dat er te weinig vrij foetaal DNA is afgenomen. Er worden momenteel aanvullende testen ontwikkeld om na te gaan of er inderdaad voldoende vrij foetaal DNA is afgenomen. Totdat deze testen afdoende ontwikkeld zijn zal er echter afgegaan moeten worden op de huidige resultaten die suggereren dat testen pas vanaf de zevende week betrouwbaar genoeg voldoende vrij foetaal DNA opleveren en dus betrouwbaar zijn.
Dat is echt raar mamaT, zie ook een 2de streepje hoor. Lekker zo`n huisarts! Anders moet je die doen van de clearblue met die indicator hoe lang je zwanger bent! Geeft ie aan dat je zoveel weken zwanger bent, kun je die aan je huisarts laten zien. Ik heb trouwens last van allemaal kleine pukkeltjes in me gezicht, terwijl ik normaal gesproken 1 tot 3 grotere puistjes in me gezicht heb.... en gisteren dat die krampen, de 11de of de 12de kon wel de innestelingsdag zijn volgens de berekeningen. Wat duurt dat wachten toch lang pfff. Maar een kruidvattest die van 2 voor 5 euro heeft nu nog geen zin om te doen denk ik, 7 dagen voor me nod? Liefs van mamatje