jeetje dus met andere woorden je moet nog een hele week gaan wachten om zeker van te zijn als je wel zwanger bent zou ook gewoon de test van cb doen en kijken hoelang je zwanger bent
Lieve mamaT wat een domper zeg...maar weet je wat ik denk?: dat de huisarts een iets minder gevoelige test doet dan die jij gebruikt hebt. Je hoort toch overal dat HA zeggen dat je pas vijf dagen na NOD kunt testen? Dat betekent dus dat je dan genoeg HCG in je urine hebt. Wil je geen valse hoop geven, maar zolang de duivels er niet zijn is er nog hoop! Geniet maar van het mooie weer. Dikke knuf!
MamaT ik zou niet weten hoe duur dat ding is, die test van de cb dus, moet je ff op internet googlen. Maar ik zou hem gewoon halen en doen als ik jou zou zijn, deze onzekerheid is ook niets lijkt me! Liefs van mamatje
snoes het zijn er idd 2 ja, dussss maar goed als het helemaal geen nut heeft is het ook zonde toch....
@ MamaT..... Wat een Kl*te situatie... Ben je in de 7e hemel en dan komt zo'n HA met zo'n k*t uitslag..... wordt er een beetje zenuwachtig van, want heb woensdag en donderdag posi getest. @ Snoes.... Het is toch van de zotte dat HA-en een minder gevoelige test gebruiken als die wij in de winkel kunnen kopen? Is dat niet raar? Je zou toch denken dat ze super-sonische testen hebben waarmee je een week* voor NOD zou kunnen testen (* overdrijven mag ) Ik vind dit echt vaag!
Ik ga gewoon zo een test doen. Vanavond om zeven uur weten jullie meer. Ik moest net een belastingadvies geven door de tel en ik kon gewoon nie helder denken. Zo erg zit ik er nu mee. Ik ga weer ff door met werken.. Spreek jullie vanavond!
Bedoel je of ik 7 dagen voor me nod heb getest? Nee hoor! Moet nog 7 dagen wachten voor me nod is. Maar ik vroeg me dus af....of die van kruidvat die 2 voor 5 euro al een licht streepje zou kunnen geven 7 dagen van te voren, omdat je leest dat die heel gevoelig zijn.
@ MamaT.... Ja ik snap dat je hersenen nu overuren maken.... Ik wil je toch alle geluk wensen voor strax! En meid... streep is streep... dat is HET motto anno 2009 (tenminste probeer ik bij mezelf in te stampen...) Ik zie trouwens dat je echt PRECIES tegelijk met mij loopt (GAAN WE GEWOON VANUIT!) XXX
Ja ik had het later pas door.... leesde alles doorelkaar. Ik heb ook getest met die KV testen 2v5... de 1e x 1 dag na NOD. Ik had ook 2 dagen voor NOD getest met die babyboom-gevallen... maar die was negatief. (Maar ik heb zowiezo het idee dat die ZW en OVU testen kut waren.... totaal niks... op sommigen niet eens een controle streep... terwijl ik toch echt wel weet hoe je dat ding in een potje met plas moet hangen...)