NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. son78

son78 Lid

3 mrt 2009
    32
    0
    0
    Hoi Doortje, heb die van Kruidvat, 2 voor 5 euro gebruikt, ga zo even Predictor kopen.. nu eerst m'n huis schoonmaken ;)

2. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    :cry: wat een verdrietig berichtje Snoes :cry:
    Heel veel sterkte en een enorme knuffel meid (((((((((((((((((Snoes))))))))))))))

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @son78

ik zie ook zeker weten een 2de streepje!
    ik zou zeggen; proficiat! en succes met de tweede teste he meid

xxx

4. djenna

djenna Lid

5 mrt 2009
    21
    0
    0
    vandaag ook maar weer een test doen want ben nog niet ongesteld

5. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Spannend meid... Ik ga morgen weer testen, mocht ik niet ongi worden
    Had vanmorgen bij de eerste keer plassen een lichtwaterige roze streep. Bij de 2de keer nadat ik nog ff geslapen had bruine veeg en nu helemaal niets meer...
    Heb dit alleen bij ronde 1 gehad en normaal heb ik dit soort vegen op het einde van mijn ongi....

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @bootsy, ook in spanning dus! *duim voor je*

Wat wil dat zeggen; fotolezen in je onderschrift?

liefs

7. Spanish

Spanish Niet meer actief

goedenmorgen meiden!

vannochtend getempt. ben van 36.8 naar 37.2 gestegen goed teken?

net tijdens het boodschappen doen kreeg ik ontzettend last van menstruatie krampen en heb er nog steeds last van. maar moet volgende week zat. pas ongi worden.

Wat denken jullie dames?

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hoi carien, van tempen heb ik geen verstand, maar die krampen zouden wel eens een innesteling kunnen zijn. Hoe voelde het toen je zwanger was van je dochter?

9. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Thanx
    Een van de leden hier doet aan fotolezen... Ik had een foto van mezelf naar haar gestuurd en zij kon eruit halen dat ik februari/maart zwanger zou zijn...
    Helaas doet ze dit niet meer.... ze kreeg natuurlijk ook wel ontzettend veel aanvragen... dus ik snap het helemaal

10. Spanish

Spanish Niet meer actief

Hai Doortje.
    Toen ik in verwachting was van me dochter
    had ik pcies hetzelfde.. ook ongi krampen

maar toen wou het niet doorzetten!
    en toen 2 weken later een test gedaan die was posi.

en op moment voel ik het ook in me rug. net alsofik gewoon ongesteld ben. had net toen ik naar de wc ging ook een hele grote witte prop

Liefs

11. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Dat heb ik ook al ruim een week of zo...
    ben nog niet ongi, maar ook geen posi-test... erg irri!

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @bootsy,

ahzooo ja wilde gewoon eens weten wat dat precies was... thx!

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Snoes.. meis wat erg.. hele dikke knuff..

bij mij ging t ook 2x op rij mis.. een maand rust genomen.. nou ja eignelijk 1,5.. maar goed.. kijk nu.. het gaat nu goed.. het is heel moeilijk, maar probeer met de tijd weer wat vertrouwen te krijgen..

dikke knuffel..

@Carien.. dit had ik dus ook een week voor NOD.. dacht echt dat ik ongi ging worden, maar wist dat t niet kon omdat ik echt nog een week te vroeg was.. heeft ene paar uur geduurd.. toen was t over.. op nod zelf (toen had ik al posi getst) savonds nog een keer die krampen...spannend hoor..

ik ben er vandoor..

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @annie zou je niet vandaag gaan testen? zoiets staat me iig bij :S

@snoes, jee meid, heel veel sterkte, 2 keer dit meemaken pff. ik vond 1 keer al erg genoeg.. hopelijk kun je het snel achter je laten en opnieuw en gezond zwanger worden... *hug*

@bootsy, heb je hier vaker last van gehad?

@carien de symptomen klinken wel goed :):) hoop het zo voor je meiss..

@doortje, ik heb nog eens gedacht en denk echt dat ej conclusie zou kunnen kloppen.. Heb trouwens vandaag no geen steekjes gehad...

Ben shoppen!

15. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    hi meiden hoe is het hier heb geen zin om alles terug te lezen wel bijna 20 pagina's dus pass daar voor. heb niet lekker geslapen ben sinds gisteren erg misselijk nu nog steeeds krijg bijna geen hap door men keel ben niet zwanger dus weet bij god niet wat dit nou weer is pfhuuu

16. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Heb alleen in ronde 1 last gehad van dat ik eerst wat roze/bruin verloor en toen ongi werd... maar verder helemaal niet.
    Heb ook normaal alleen ongi-krampen als ik ongi ben en heb ook alleen last van mijn rug als ik ongi ben... Dit heb ik nu dus allemaal van te voren..
    Maar ik vertrouw mijn lichaam niet zo...

17. Spanish

Spanish Niet meer actief

@ Bruisje!

jaa ik hoop ook dat het goed zit :) we hebben gister nog geklust :$. mag vandaag over 1 week testen vind het wel erg spannend! maar vooral omdat ik dus totaal geen gevoel in me borsten heb wat ik anders wel heb 1 week voor me ongi :)

@ Elegance!

jaa meid! je zou zeggen dat het raak is :D maar ik wacht nog rustig een week af. en dan zien we welke symptomen zich nog meer gaan voordoen :)

Liefs

18. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Volgens mij hoor ik hier nu ook bij. Mijn NOD was afgelopen donderdag. Ik heb gisteren twee testen gedaan, 's-ochtends Clearblue en 's-middags Kruidvattest. Beide leken ze positief (ik ben alleen bang dat je ziet wat je wilt zien), al was die van 's-middags wel duidelijker.
    Sindsdien loop ik dus een beetje te twijfelen (steeds naar de wc of er nog geen :evil: zijn ;)). Ik heb last van af en toe beetje misselijk (smiddags) en jeukende tepels. Ook ben ik veel aan t huilen om niks (gisteren bv bij Xfactor). Haha.
    Kheb nog 1 Kruidvattest liggen, die bewaar ik voor morgen..
    Vind het eerlijk gezegd best wel eng. Dit was pas de 2e ronde, en als het dan ineens zo ver lijkt te zijn is het toch weer anders..

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Mijn testen smiddags waren ook zichtbaarder dan die met ochtendurine. Snap ik ook niet helemaal! Maar positief is positief. Ik zal je dus voorzichtig feliciteren.

P.S. Ik moest ook 6 testen doen eer ik het een beetje durfde te geloven, want ik dacht ook dat ik me de strepen inbeeldde.

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Waaw Amore, klinkt geweldig! Gefeliciteerd al en ik hoop op een knaltest morgen!

Deel Deze Pagina