Dames, ik vind het echt heel spannend. 16 april afspraak bij VK voor echo en intake. Ik weet in ieder geval al dat bij de gyn moet bevallen ivm de eerste bevalling.
Hallo Maart-meiden, Ik was eind 2008 veel op 't forum en tot mijn geluk ontdekten wij met de kerstdagen dat ik zwanger was. Helaas is het bij 6 en halve week mis gegaan. Poeh, hoe pril het dan ook nog is, komt het toch wel effe hard aan hoor... Nu is alles wel weer okay met ons, maar 't blijft nog wel jammer want anders was ik gelijk met mijn oudste zus zwanger geweest en in september bevallen terwijl mijn jongste zusje in oktober voor anderhalf jaar op wereldreis gaat. Dus dat blijft gewoon jammer... Maar goed, nu zijn we weer vrolijk bezig met een nieuwe ronde dus ik heb vandaag ook maar weer eens een bannertje gemaakt. NOD op 27 maart, wil iemand mij op de lijst zetten? zwangerschap eind 2008: zwanger geworden op/rond verjaardag zwager en in kerstvakantie positief getest. situatie nu: vandaag zelf jarig en eergisteren positieve ovu-test en 28 maart begin ski-vakantie. 't Zou toch een heel leuk verjaardagscadeautje voor mezelf zijn als ik gisteren of vandaag 'bevrucht' zou worden?! En dan weer ontdekken tijdens vakantie. Toeval of een teken...? Iedereen succes deze maand! Klusser
Wordt ie uiteindelijk duidelijker dan? Het was ook wel lachen gisteren, we hadden allebei zoiets van: is toch een + (volgens mij als we het aan iemand op straat zouden vragen zegt ie meteen ja, alleen zelf zie je het toch anders ) Alvast bedankt voor de voorzichtige felicitaties! Voor degene die nog even moeten wachten: succes!
klusser1980: Jammer van het verlies. Maar ik ben blij dat je het nog een keer gaat proberen. Hoop voor je dat het deze maand raak is!
Ja, hij wordt duidelijker! Heeft te maken met de hoeveel HCG. Deze neemt steeds toe.. dus over paar dagen moet ie dik positief zijn. Ik heb er ook nog een voor over een paar dagen!
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Mpje & Noor1987 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & son78 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77 21: Paske & Senna04 & Spekkie26&carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje 27: Lumea & Suuskebab & Lama & Manoe & Dees85 & klusser1980 28: Surf & Jada1984 29: Janis & bollemieke & Dejide 30: Naliey 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 Datumloos:Susan27& Kris&Rosa84 TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 12 maart: * Sweetest Angel 13 maart: * Mamatje77 * Tata 20 maart: * Sweetcandie * Mamatje77 21maart: * Carien23 25 maart: *Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 180 Dames voor de Roze Villa 27 Zwanger , 55 Ongesteld , 7 Negatieve test , 2Twijfeltest , 6 Niets doorgegeven , 10 Cyclus van slag , 2 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Zo wat kunnen jullie kletsen zeg haha. Ga niet bijlezen want is veel te veel. Voor de zwangeren gefeliciteerd en voor de rest succes met de volgende ronde!
@tata: heb je op rood gezet, jammer...stuur je het mooie weer deze kant op? het regent hier... @klusser1980: je staat op de lijst. Hopelijk brengt deze ronde je meer geluk!
Haha, iemand heeft mij op groen gezet. Heb wel een testje gedaan, maar veel te vroeg. Zat waarschijnlijk op 4 dagen voor nod.
Hoe dichter het bij komt hoe meer ik er over na ga denken natuurlijk. Maar moet nog paar daagjes wachten. Voel me verders niet echt anders dan anders. Had vorige week wel wat ong. symptomen maar voor de rest niet. Ben heel erg benieuwd. Van ons mag het nu wel een keer. Zijn deze maand precies een jaar bezig...
Maar je voelt helemaal niets? Niet winderig, opboeren van maagzuur, last van de onderrug, last van steken in de liezen, vermoeid of iets..?
Heb wel wat steken in mij onderbuik gevoeld de afgelopen dagen maar ja of dat ergens mee te maken heeft? ik zoek nergens wat achter..
@mamaT: heb het gevoel dat mijn lichaam nog veel te verwerken heeft van de miskraam. Heb wel pijnlijke boobies en sinds vandaag ongie pijn, maar ga er maar vanuit dat het deze maand niets wordt. En jij? Ben je al op je roze wolk geklommen?
Ik heb helaas geen foto gemaakt, het lijntje van test 2 vervaagde ook heel snel. Ik zal morgen wel een foto maken!
@annie: ja heb ik gedaan: guility! Was misschien iets te enthousiast met de kleurtjes! Wil je weer normaal?