Hallo, Was ff een weekje op vakantie, maar ben er weer hoor! En ik zit de hele dag al in de stress! Heb rond 12 uur een test gedaan en volgens mij zag ik toch duidelijk een streepje! Maar waarom geloof ik dit niet? Dit is mn 3e ronde en heb nergens last van, alleen een beetje zere (.)(.) en af en toe een steekje hier en daar. |Ga morgen voor de zekerheid nog maar een test doen. Het liefst doe ik er nu nog 1, maar dat heeft denk ik geen zin.... K kan wel janken van de spanning!
Ik heb trouwens vanmorgen met mijn slaperige kop weer mijn temp opgenomen. En ja hoor, weer 37 graden. Dit heb ik nog nooit gehad voor mijn ongi, maar toch geloof ik er niet in.
Steekjes die ik niet thuis kan brengen eigenlijk!hihi Het is een beetje dat gevoel dat als je na het eten gelijk gaat sporten dat je steken in je zij krijgt, zoiets,... Moeilijk om dat uit te leggen he? Mn vriend is ook nog niet thuis en ik weet ook niet of ik het hem al ga vertellen over die twijfeltest. Misschien maak ik hem dan wel blij met een dooie mus. Heb vanmiddag al wel een speentje gekocht van Feyenoord (is hij helemaal gek van), voor het geval het echt waar is...
Ik heb van die lichte steekjes gisteren gehad. Al sinds mijn eisprong voel ik van alles, maar gisteren waren het kietelende steekjes midden onderin bm.
mensenlief wat heb ik een gloeikop Begin echt vreemde dingen te voelen, nu steeds een aanwezige pijn links iets boven m'n lies met af en toe een wat ergere steek... En wat maakt m'n maag voor rare geluiden, die zijn op een afstand van 2 meter nog te horen Stond net in de winkel De heer aan de kassa: "nou, jij hebt honger!" hahah... vreemde gewaarwordingen hier... ben zo benieuwd
Ik heb'm de 10de heel duidelijk gemerkt, ook met tempen en afscheiding... dusja nu 4 dagen geleden voel me vreemd, maarja, kan natuurlijk in koppie zitten.
Ik ken dat. Voelde zo'n 5 dagen na mijn ei allerlei vreemde steekjes en gister in bm. Nu weer nergens last van, maar mijn temp is voor mijn doen er hoog. Had ik met mijn zwangerschap pas op mijn nod. Ik heb het heel erg koud elke keer en 's nachts warm en droom weer veel.
Nou nu je't zegt: ik ben deze morgen ook wakker geworden met zo'n gevoel: "man wat heb ik nu allemaal gedroomd" Had zo'n raar gevoel maar herinner me de dromen niet meer.. ah Annie, zou het voor ons beiden? zou geweldig zijn Gisteren bibberde ik idd ook van de kou en nu heb ik het warm... snap het allemaal niet goed maar soit, de dingen die ik voel geven me wel goede hoop. Wat waren jou symptomen dan bij je eerste zwangerschap?
Bij mijn vorige zwangerschap had ik allerlei kwaaltjes. Ik ging testen maar wist het min of meer al. - steekjes in buik - misselijk met vlagen - rugpijn en trok door naar billen en benen - gevoelige borsten - hoofpijn 3 dagen voor nod (deed toen een test) - moe - temp 36,8 (3 dgn voor nod) en op nod 37 graden En nu: - steekjes in bm - hoofdpijn - moe - temp 37 graden - niet echt misselijk, maar wel vreemd gevoel
Oh sorry meid. Ben zo erg met mezelf bezig dat ik jou over het hoofd gezien heb. Sorry! Ik zet je op rood. Op voor een kerstkindje!
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Mpje & Noor1987 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & son78 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77 21: Paske & Senna04 & Spekkie26&carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje 27: Lumea & Suuskebab & Lama & Manoe & Dees85 & klusser1980 28: Surf & Jada1984 29: Janis & bollemieke & Dejide 30: Naliey 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 Datumloos:Susan27& Kris&Rosa84 & Senna04 TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 12 maart: * Sweetest Angel 13 maart: * Mamatje77 * Tata 20 maart: * Sweetcandie * Mamatje77 21maart: * Carien23 25 maart: *Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 180 Dames voor de Roze Villa 27 Zwanger , 58 Ongesteld , 7 Negatieve test , 2Twijfeltest , 6 Niets doorgegeven , 10 Cyclus van slag , 2 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! He meiden, dit gaat niet goed. Heb er vandaag al drie op rood gezet!
Goedemiddag dames bah wat een rotweer buiten dacht dat het mooi zou worden vandaag.....heb ff nieuwe fotos in me album staan begin nu al een buikie te krijgen mijn nicht denkt dat ik misschien al verder als 5 wkn ben..... wat vinden jullie en denken jullie? 20 maart heb ik afspraak bij gynocoloog met 1ste echo.... graag jullie antwoord
* komt even inbreken * Meiden, houdt de moet erin hoor. Al 27 meiden op roze! Super hoor. Dat betekend tot nu toe bijna een kans van 1 op 2. Ziet er goed uit. Voor de dames die op rood staan of komen, jullie zijn van harte welkom bij april hoor! groetjes berenbotje * breekt weer uit*
Ja lastig te zeggen! Ik weet niet hoe je buik ervoor eruit zag, maar zo ziet het er al flink uit, dus zou zeggen...misschien al verder idd. Ik ga zo denk ik maar weer een testje doen. Ik kan het niet laten, maar temp is hoog en heb een gloeiende kop en kan wel janken van de zenuwen.
Ja ik heb wel ook een buik van mezelf ,maar op de foto hou ik me eigen buik redelijk in maar mijn nicht zei ok al het ziet er heel anders uit dan normaal hihih ja of ik heb gewoon vreselijk last van opgezette darmen dat kan geloof ik ook...
Ja ik weet het ook neit hoor ik zie het volgende week vrijdag wel dan krijg ik een echo.....vind zo raar dat ik al een buikie heb pfffff snap er ff niks meer van