Annieee! wat gaaaaf! ow dit is echt super, en doe lekker rustig aan meis, laat het maar eerst even lekker tot je door dringen de rest komt later wel, dan wil ik je wel nog horen gillen he! Ben ehct super blij voor je! *hug*
@Annie1979: Ik zie ook een streep hoor! Jou streep lijkt een beetje op die van mij vanochtend! Beetje vaag, maar er is toch een streepje... Misschien is het voor ons allebei wel raak! Wanneer doe je nog een test?
Ja man huilend gebeld. Die is aan het werk, maarja eigen baas kan zelf bepalen wanneer hij naar huis kan en dat is dus zo. Schoonzusje ga ik zo bellen. Even rustig worden. Zij was ook snel na mk weer zwanger. En nu dus al 22 weken, ik zou 19 weken nu zijn.
pooh jij ook weer zwanger? vergis ik me nu of heb jij ook een mk gehad :S sorry als ik me vergis en jij ook super gefeliciteerd als het zo is!
Ik test maandag of dinsdag nog een keer. Bij kv test weet ik streep=streep, dus ZWANGER! Ben nu wel gelijk bang dat het weer fout kan gaan. Niet doen, kop op.
psies annie, en die kans is aanwezig maar veeeel te klein om je daar druk over te maken! genieten meid!
@ elegance: Nee, denk dat je een ander voor je hebt Dit is voor mij de 3e ronde en nog geen miskramen gehad... Ik heb een foto geplaatst, willen jullie even kijken? (ps. de test heb ik om 14.00 gedaan)
Hihi, krijg het er helemaal warm van! Ik heb de test aan niemand kunnen laten zien, dus je gaat een beetje aan jezelf twijfelen Als je het heel graag wil, kun je ook weleens waanbeelden krijgen... Ik doe morgen toch nog de digitale test van CB, dan heb ik toch meer zekerheid. Ik denk dat ik het niet geloof, omdat ik het totaal niet had verwacht! Ben er helemaal niet mee bezig geweest deze maand, misschien heeft dat juist wel geholpen! K vertel nog niks tegen mn vriend, wil het morgen eerst zeker weten....