Het zal ook even op mn tanden bijten worden om mn mond te houden, maar ik wil er eerst zelf 100% van overtuigd zijn dat het raak is. Ik wil hem niet onnodig blij maken. Maar ik denk dat ik morgenochtend om 5 uur al wakker ben om te testen hoor!
Allemaal bedankt voor de felicitaties! Ik ben nog wel heel voorzichtig en bang na de miskraam in de december maar moet positief blijven. Dinsdag gooi ik er een digitale tegenaan en dan bel ik woensdag mijn vk. Waarschijnlijk mag ik dan al rond 13 april voor een echo. Ik zit dan op 7,5 week. Net mijn schoonzusje gebeld die met een dikke buik in de auto zat. Zo ongelooflijk, we zijn toch weer samen zwanger!
Hihi, gefeli pooh! Misschien is dat t wel ja, ik was er deze maand ook niet op ingetsld, zat echt tijdens mijn NOD te wachten van, nou, nu zal ik dan wel ongetseld worden...Maar niks hoor! Genieten maar ervan, test was duidelijk positief hoor! x
Hee Annie, Schrijf eigenlijk niet meer mee hier (zit alweer tijdje in april en wil het rustige aan doen), maar moet jou toch alvast even voorzichtig feliciteren! Helemaal super dat je zo snel weer zwanger bent geworden, het is je gegunt meid! Ik hoop dat je eind van het jaar een prachtge gezonde beeb in je handen mag houden! @alle andere zwangeren: Jullie ook van harte allemaal natuurlijk! Moet helemaal super zijn om een posi test te krijgen! Het gaat echt goed in maart - keep it up! Jammer dat ik zelf niet mee kon doen aan jullie roze golf...
Thnx meid! Het is nog niet te bevatten hoor of toch wel?! Ik duim dat jij een prachtig kerstkindje mag ontvangen.
Annie en pooh gefeliciteeeeeeeeeerd! Ga er lekker van genieten dames! Al 29 zwanger in ons maart huisje! JOEPIE! Hoe is het hier verder? Er is weer teveel bij te lezen dus ik heb alleen de soap van de afgelopen pagina's terug gelezen, wat een spanning met die livetest! haha! Hier is geklust als konijnen , als dat niet een roze afsluiter van deze maand oplevert dan weet ik het ook niet meer! Vandaag mijn ei gehad (of nog steeds bezig kan ook) ik heb hem iig gevoeld toen ik opstond... denk ik. Vanmorgen tijdens klussen voelde het ook erg pijnlijk in mijn rechter eierstok... dus een rechts eitje deze maand!
Hey nana! Hoe is het met jou? Zullen wij even een afspraak maken dat we elkaar weer terugzien in het decembermama topic? Want ik wil niet naar april komen, want dat betekent 'rood' deze ronde! Zou gezellig zijn decemberbeebjes maken! @ snoes: heel veel sterkte meid, ik lees het net pas...sorry...
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Mpje & Noor1987 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & son78 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77 21: Paske & Senna04 & Spekkie26&carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje 27: Lumea & Lama & Manoe & Dees85 & klusser1980 28: Surf & Jada1984 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 Datumloos:Susan27& Kris&Rosa84 & Senna04 TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 12 maart: * Sweetest Angel 13 maart: * Mamatje77 * Tata 20 maart: * Sweetcandie * Mamatje77 21maart: * Carien23 25 maart: *Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 180 Dames voor de Roze Villa 27 Zwanger , 58 Ongesteld , 7 Negatieve test , 2Twijfeltest , 6 Niets doorgegeven , 10 Cyclus van slag , 2 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Ik heb mezelf ff verzet van 27 naar 29 (in de hoop dat het goed gaat met de lijst...
ANNIE! waw meid, ik lees het nu pas Wat geweldig voor je! ben echt blij de dans de dans doe de zwangerschapsdans Meid, maak je geen zorgen, het gaat vast goed nu, je beebje gaat gewoon 9 maanden lekker in je buik nestelen! één dikke, welgemeende PROFICIAT! XXXX oh... en Pooh OOOK! roze roze roze, Superhard gefeliciteerd meiden! XXXXXXXXXXXXX wat een mooie dag
Jullie zijn wel erg optimistisch!hihi! Ben blij dat jullie er zo zeker van zijn dat ik zwanger ben, want ik ben het zelf namelijk nog niet Misschien was de test wel niet helemaal goed enz... Hopelijk kan ik morgen écht gaan genieten! @ Annie1979: Kan jij het al bevatten? Ik DURF het nog niet te bevatten! Oh, wou dat het al morgen was!
potverdorie! een streep is een streep! valse streepjes, daar doen wij niet aan mee bevat het maar snel en ik hoop voor jullie beiden dat jullie binnen 8 maanden een pracht van een beebje kunnen showen! liefs
@Doortje, bedankt voor het mij op de lijst zetten. @Pooh en Annie, alvast gefeliciteerd hoor! Meiden, heb gelezen dat het tv-programma 'kassa' zo meteen een test doet van zwangerschapstesten..... Iets voor 19:00 uur op Nederland 1. x Klusser
hey ladies! Ik heb de foto's van anderen bekeken, en allereerst gefeliciteerd! Ik zie duidelijk streepjes Thx ook voor het vergelijkingsmateriaal, bij mij was het misschien zelfs nog duidelijker! Begint dus langzaamaan binnen te komen hier! Morgen nog 1 xtje (zal dan wel foto maken). Succes @ alle wachtenden!
Ja, ik kan et wel bevatten. Voel weer alles hetzelfde als toen. Maar de angst is nog lange niet voorbij! Maar we blijven positief, dat hebben we tenslotte ook na de mk gedaan en dat heeft gwerkt.