Er zijn onderzoeken die zeggen dat je elke dag evenveel kans hebt.. Maar omstreeks eisprong wel meeste lijkt me. Beetja afhankelijk van hoe sterk de zwemmers zijn en hoe gezond je leeft etc
Het is in Nod februari ook niet echt heel erg roze he! Wel balen, want die meiden komen allemaal naar hier... Maar hier word het wel steeds gezelliger! en nu schijnt het zonnetje ook nog heerlijk in onze roze tuin! Wat wil een mens nog meer!
Babyboom: slechts 12 personen in de omgeving die zwanger zijn of bevallen........ WAAAAAAAHHHHHHHHHHH wil ook! Carnaval: Geen zin in dit jaar, wel beetje maar niet genoeg. Meer zin om bijv met kids van vrienden naar limonade bal te gaan ofzo! haha.. Voel me dan wel burgerlijk en oud hoor..
ik lust wel een cocktail! Nu kan het nog! Joyce, het enige nadeel van carnaval dit jaar vind ik het feit dat ik dan niets kan drinken... zit dan alweer na mijn eisprong en doe het dan liever rustig aan voor de zekerheid.
@ joyce: zo'n kinderbal vind ik dan ook nog wel leuk, ik zit erover te denken misschien daar wel heen te gaan, mijn man moet toch werken, en genoeg klein grut in de familie dat daar ook heen gaat. En ach me burgerlijk voelen, vind ik niet eens zo erg hoor, heb de wilde uitgaanstijd toch al lang achter me liggen. Zo, oma spreekt..
hmmm... stom... de duivels lijken al bijna weg... dan ist veul minder dan voor pil en zelfs minder dan met pil.. ... ikke nie snap hoor! maar ja.. kunnen we snel aan de klus
Zo, die (alcoholvrije) cocktail smaakte goed! @suuskebab: ben sowieso al niet zo'n drinker, dus was altijd al de BOBbin. En nu neem ik liever het risico ook niet meer.
@ joyce: had ik ook hoor, stind er echt van te kijken, omdat ik voor de pil altijd de eerste dag van de ongi krom lag van de buikpijn en echt 7 dagen vloeide. En nu, geen centje pijn, het bloedverlies viel ontzettend mee, en was na 5 dagen al weer over. Hoe zo, een vrouwenlijf kan raar doen?
Dat heb ik dus ook...vroeger lag ik echt te creperen van de pijn daarom ging ik aan de pil meestal had ik echt 6 dagen ofzo heel veel bloedverlies en buikpijn...en nu heb ik 2 dagen echt last gehad en de 3e dag was het alweer bijna weg, vreemd he, wel fijn kunnen we idd weer aan de klus joehoeeee
ik ben ook helemaal geen drinker, maar met carnaval wil ik nog wel eens doorzakken om het helemaal af te maken... maar dit jaar dus zeker niet, ik doe het liever gezond totdat ik zwanger ben! Ben vandaag al 2 hele weken gestopt met roken Kei goed!
@ Joyce & Yvy30: Same here! Voor de pil kon ik gewoon 3 dagen niet naar school door de buikpijn. Met pil ook altijd buikpijn en nu zonder....helemaal niks, geen centje pijn en was zaterdag ongesteld geworden en gister alweer over. Nou ik zeg......niet over klagen. Edit: Oh ja, enne....gister natuurlijk gelijk van geprofiteerd
Mij hoor je hier niet over klagen; als ik dan toch de rode duivels op bezoek moet krijgen (de eerste 9 maanden liever niet!), dan doe mij het maar op deze manier. Ga effe eten, tot zo!
Overzichtje! Babylove1 - 28 jaar - 3e kindje - 4e ronde (13 nov. jarig) Bapsie - 22 jaar - 1e kindje- 4e ronde (ergens in de zomer) Bloempjuh- 24 jaar- 1e kindje - 5e ronde (6 jan. jarig) Charmedknorrie - 27 jaar - 1e kindje - 6e ronde (27 jan. jarig) Dani11 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde (28 nov. jarig) Djaar77 - 31 jaar - 1e kindje - 6e ronde (geheimpje) - Limburg Eveline79 - 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde (19 juni jarig) Florida13 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde (13 jan. jarig) Heitjekarweitje - 25 jaar - 1e kindje - 2e ronde (apr. jarig) Iza88 - 20 jaar - 1e kindje - 2e ronde (2 mrt. jarig) Jada1984 - 24 jaar - 1e kindje - 3e ronde (13 mei jarig) Joyce81 - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde (23 mei jarig) Lydia2906 - 29 jaar - 1e kindje - 10e ronde (29 jun. jarig) Majella - 26 jaar - 1e kindje - 2e ronde ( 6 mei jarig) Mercedes - 30 jaar - 2e kindje - ronde 100 ofzo (9 aug. jarig) Mermaid - 27 jaar - 1e kindje - 3e ronde (2 sept. jarig) Miranda - 26 jaar - 1e kindje - 1ste ronde (25 apr. jarig) Mgwc - 28 jaar - 2e kindje - 5e ronde (8 nov. jarig) - Noord-Brabant Mosie - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde (nov. jarig) Nana33 - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde (20 juni jarig) - Noord-Holland Nonja - 27 jaar - 1e kindje - 6e ronde (13 jan jarig) Pearl29 - 30 jaar - 1e kindje - 22e ronde (28 feb. jarig) Yihaaa - 33 jaar - 2e kindje - 4e ronde (30 april jarig) suuskebab - 26 jaar - 1e kindje - 4e ronde (geheimpje) - Noord-Brabant TJB - 24 jaar - 2e kindje - 1e ronde (april jarig) Yvy30 - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (27 september jarig) Zethu - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde (31 augustus jarig)
wow, het begint hier ineens te hagelen! en ik wilde zo ff lekker de bossen in met de hondjes... Dat word weer niks vrees ik!
Hier is het gelukkig nog droog, maar wel een grijze lucht waar je U tegen zegt, ik vrees dat het niet lang meer droog zal blijven.
Voor pil: 8 dagen hevig met pil: 5 dagen normaal nu: 1 dag hevig, dag 2 normaal, dag 3 bruinig... strange he?
het kan verandere en dan niet door pilgebruik maar ook omdat je lichaam met de hormonen om leert gaan..dus naarmate je ouder word veranderd je cyclus ook hoor. Hmmm voor de pil...1 keer in de 4 maanden...3 daagjes licht ofzo...tijdens de pil...in de stopweek 7 dagen heftig .. soms ook tussendoor ineens...andere pil...alleen stopweek 9 dagen... 3 dagen daarvan redelijk heftig.. nu....euhmmm 2 weken...licht licht licht...1 week niet...dan weer 2 weken licht licht licht...ofzo iets...rare cyclus!